V lietadle

254 18 5
                                    

Keď sme s Lukasom došli domov rozdelili sme sa aby sme sa pobalili na výlet. Tak teraz pobehujem po dome a hľadám veci ktoré by sa zišli na dovolenke. *Výdem z svojej izby na chodbu* ,,Ocí nevidel si moje plavky?!" Zvrieskol som. ,,Nie ale spýtaj sa mamky!" Zakričal na mňa naspäť zo spálne. *Zbehol som dole do obývačky kde by mohla byť* Kľačala a skladala neaké oblečenie do kufra. ,,Mami nevidela si moje plavky?" ,,Zlatíčko máš ich v skriny len ich dobre poľadaj" ,,Ok" Vrátil som sa naspäť do svojej izby a nakoniec ich našiel. Pobalil som si oblečenie plavky hygienicke potreby a ostatné potrebné veci. Oh a vlastne my s Lukasom budeme mať spoločnú izbu. To je super! Usmial som sa sám pre seba pri predstave že celé 4 dni budeme mocť mať izbu pre seba a nič nerobiť. *Po ďalšej hodine balenia*
Fuu už to mám. Vyšiel som z izby a zišiel do obývačky kde sa mama s ocom o niečom rozprávali. Sadol som si k nim na gauč. ,,Vlastne o koľkej zajtra vyrážame?" ,,No o 16:00 po nás príde miny autobus dovezie nás na letisko v Bratislave a o 18:00 nám letí lietadlo." Vysvetľoval otec. ,,Takže v Andaluzii (Španielsko) budeme cca asi až o 20:00? ,,No asi hej keď nie neskôr" Prikývla mama.

-Na druhý deň o 15:56-
Čakáme všetci moja aj Lukasova rodina pred naším domom. Moja mama sa o niečom zhovára s pani Victoriou a aj naši odcovia si niečo ukazujú v neakom časopise. ,,Hej Alex rozdáme si to keď dojmeme na našu izbu?" Prikrčil sa ku mne Lukas s úsmevom na tvári a pošepkal mi do ucha. Pri tej myšlienke mnou až prešli zimomriavky vzrušenia ale snažil som sa to zakryť. ,,No keďže už asi bude veľa hodín ísť na pláž tak ostaneme už asi len na izbe." Povedal som to úplne vážne a založil si ruky. ,,Jasné zlato" Zaškeril som na na naň. Mezditým už aj prišiel autobus naložili sme kufre a sadli si doň.

Už sa nemôžem dočkať na to ako s Alexíkom budeme spolu iba my dvaja na izbe a už nenebudeme mať taký rodičovský dohľad. Keď prišiel autobus pomohol som naložiť kufre a s Alexom sme si sadli do zadnej časti miny busu vedľa seba. Oplatí sa mi teraz čítať knihu? ,,Hej Alex koľko asi trvá cesta na letisko?" ,,Nie dlho, prečo?" ,,Hmmm len tak." Keď sme došli na letisko bolo 16: 49. ,,No super a čo tu teraz budeme robiť dve hodiny?" Opýtal sa unudene Tomas. ,,No počkáme" Odpovedala moja mama. Tak sme odovzdali kufre na batožinový pás prevzali sme si letenky a sadli si na čakacie lavičky. Tak teraz si konečne môžem čítať svoju knihu. Vytiahol som knihu Game of thrones a čítal kde som naposledy skončil. Som už v strede ale keďže je to pomerne hrubá kniha tak mám ešte čo robiť.

Lukas si vytiahol svoju obľúbenú knihu Game of thrones začítal sa a nevnímal svet okolo. Ach to je celý on. Zasmial som sa oprel sa oň a zapol svoje Psp a hral Super Maria. Ja veľmi na knihy niesom.

*Po dvoch hodinách* ,,Prosíme pasažierov ktorí letia do Španielska nech sa dostavia ku bráne 5*" Ozval sa onamujúci hlas ktorý ma vytrhol zo sveta fantazie. Cítil som že sa o mňa opiera Alex ale až potom som si všimol že zaspal. Ách aký je zlatučký ale musím ho zobudiť. Opatrne som odložil knihu aj to jeho Psp a pohladil ho po hlave. ,,Zlato už budeme nastupovať do lietadla."

Ani neviem kedy som stihol zaspať ale keď ma Lukas zobudil všetci už sa niekde presúvali. Tak sme nastúpili do lietadla a posadali si na svoje miesta. Našťastie to vyšlo tak že som sedel vedľa Lukasa. ,,Zlato môžem sedieť pri okne?" Opýtal som sa ho keď som prechádzal uličkou v lietadle. ,,Jasné ale pri lete naspäť pri okne sedím ja" Usmial sa na mňa. Usadili sme sa a pripútali sa. Vedľa Lukasa si sadol ešte neaký týpek. Lukas mi prstom krúžil po dlani a potom ma hladil po stehne. Ahh to je príjemné cítim sa ako v nebi. A Lukas dobre vie že ako milujem keď ma hladí po stehne a na dlani.

Viem že Alexovi je príjemné keď ho hladím na stehne alebo hocikde. Hladil som ho takto ešte asi 2 minúty a potom som pocítil ako mu kinkla hlava a padla na moje rameno. Išiel on v noci vôbec spať? No to je už koniec koncov jedno hlavne nech sa prespí teraz. Pokračoval som v hladení jeho stehna a potom som si s ním preplietol prsty. Dobre teraz keď Alex spinká môžem pokračovať v čítaní. ,,Ehm vy spolu chodíte?" Ozval sa týpek ktorý sedel vedľa mňa. ,,Ano prečo?" ,,No ja len tak zo zvedavosti. Inak ako sa voláš?" ,,Lukas a ty?" ,,Felix a kam idete?" ,,Na dovolenku do Andalúzie a ty?" ,,Na prázdniny ku babke, presťahovala sa do Španielska." ,,Oo zaujímavé a kde chodíš do školy?" ,,No akurát teraz pôjdem na novú školu, a keďže bývam dosť ďaleko tak ma preložia na intrák." ,,Hmm tak to máš dosť zaujímavé veľa ľudí mi už povedalo že na intráku sa dejú celoživotné zážitky." *Po niekoľkých minútach zaujímaveho rozhovoru* Lietadlo medzitým pristálo. Felix sa rýchlo odpútal zobral si veci a už išiel. ,,Tak ďakujem za dobrý rozhovor Ahój!" Zakýval mi a už sa pchal úzkou lietadlovou uličkou von. ,,Ahoooj" Usmial som sa a zakýval naňho.

Say you love me Où les histoires vivent. Découvrez maintenant