Moje meno je Jack Daniel Shau a mám 17. Som z frakcie vody. Len aby bolo jasné náš svet sa delí na štyri frakcie ato na vodnú,ohňivú,vzdušnú a zemnú frakciu. No a potom je tu veliteľstvo, nik nevie kde sa nachádza ale riadi naše životy.Z myšlienok ma vytrhol hlas"Pán Shau už zase sa nesústredíte!""Ale sústredím."oponoval som učiteľke. V škole sa mi celkom darí ale dokážem ignorovať učiteľku aj celý deň."Ak dávate pozor tak odpovedzte na otázku."výťazoslávne sa usmiala učiteľka."Ale vy ste mi nekládli otázku."povedal som vyrovnane. Viete mi z vodnej frakcie sme tvrdohlavý a nikdy neustupujeme od svojho názoru sme ale aj vytrvalí vo veciach ktoré robíme." Dobre pán Shau chcela som Vám len pripomenúť že po škole a po meste prevediete skupinku študetou z iných frakcií.""Aha už prišli."povedala nadšene. Postavil som sa teda a išiel za učiteľkou do veľkej siene kde mi mali dať nastarosť jedného človeka z ohnivej jdného z veternej a jedného zo zemnej frakcie. Sadol som si na stoličku na pódiu a čakal."Výtam Vás študenti dúfam že ten mesiac čo u nás budete bývať si užijete. Pravidlá poznáte a teraz pristúpime k zaradeniu."chvíľu prideľoval a potom sa ozvalo moje meno."Jack Shau." pristúpil som k riaditeľovi a čakal."Zo zemnej frakcie to bude Roxane Pietersnová."z davu vyšlo celkom pekné dievča s hnedými vlasmi a postavilo sa vedľa mňa."Zo vzdušnej frakcie to bude Alexander Wor." od vzdušných prišiel chlapec s blond vlasmi asi v mojom veku. A teraz som sa začal mierne obávať lebo mali prísť ohnivý. No nejako to dám nech mi pridelia koho koľvek." A z oňivej frakcie to bude Wolfie Blacková." z davu ohňivých vyšlo dievča s vlasmi červenými ako krv a očami horiacimi ako modrý oheň. Mala nejaké tetovania ale bol som vcelku rád že som schytal dievča. Onej sa nedalo povedať že by bola nadšená.
YOU ARE READING
Life or Deat
FantasyVo svete nad ktorým sa stahuje oblak vojny nieje ľahké prežiť. Ale oni všetko stratili, bojovali a možno vydržali.