Wolfie:
"Jedna!" skríkla som s plného hrdla a všetci sme sa rozbehli. Zrazu ma obklopila voda. Litre a litre vody. Použila som oheň a rýchlo sa dostala na hladinu a nadýchla sa. To čo som uvidela ma donútilo zasmiať sa.
Všetci na nás zírali ako na bláznou ale všimla som si Shaua ktorý zízal na mňa. Pomaly a elehantne som vysla z vody. Pohybom ruky som bola suchá a tak som sa hodila na deku.
Vedla sa hodila Sam a na druhú stranu Zack. "Ten ich výraz stál zato." povedala Sam. "Mne sa skôr páčilo ako sa tváril Shau." Zack na pozrie pohladom typu on na teba stále civý zlatko.
Na to sme vybuchli do smiechu. "Len nech ti tam niečo nevletí Shau!" skríkla som tak aby to počul. Zrazu sa začala voda pomaly zbierať a ja som sa nadýchla.
S výdychom som vytvorila ochranu okolo všetkých ohnivých a keď som zaborila ruky do pieku voda nás nemohla zasiahnuť.
Len som sa spokojne natiahla ako mačka a pritom sa mi nohy ponorili do horúceho piesku. Vlasy padli na deku a ja som spokojne oddychovala.
Jack:
Pohodlne sa usalašila na deke a zatvorila oči. Nechápal som pretože jej priatelia spravili to isté a pri tom som zbieral vodu.
Zaútočil som no asi meter nad nimi sa voda začala jednoducho vyparovať. "Dám ti radu Shau nesnaž sa ju prekabátiť nestojí to za to pretože vyplýtváš energiu a aj tak sa ti to nepodarí!" skríkol Zack.
Podráždene som zavrčal a lahol si na deku. "Možno by sa vyplatilo zaútočiť na niakeho jej priateľa." uvažoval Michael. "Nechcem byť krutá ale toto by mohol byt fajn nápad. Mohli by sme čojaviem trochu dotĺcť tú Sam." povie Maya. Pozriem na nich a nemo prikývnem.
.....................
Wolfie:
Po pláži sme šli k intráku a pri tom som sa rozhliadala aby som zbadala Sam. Vytočila som jej číslo a čakala zrazu zdvihla. No počula som len rany.
Rozbehli sme sa smerom k nej.
Uvidela som rany ktoré Sam kryla no nejake aj schytala. Shau vytvoril šípky z ľadu a vystrelil ich na Sam.
Vytvorila so draka z ohňa a vrhla ho priamo na Shaua. Prakvapene sa otočil. Spalovala som ho pohladom.
Snažil sa ma trafit no ja som sa len šikovne kryla.
"To bolo úbohé Shau a to aj na teba ale ak som ťa dotejto chvíle nemohla strpieť" dramatická odmlka. "Tak teraz ťa Nenávidím!" skríkla som.
Tak a je tu dalšia kapitila dúfam že sa páčila. Čao
YOU ARE READING
Life or Deat
FantasyVo svete nad ktorým sa stahuje oblak vojny nieje ľahké prežiť. Ale oni všetko stratili, bojovali a možno vydržali.