Jack:
Už je to rok čo všetci odyšli. Učím sa narábať z vodou ale ide to mi to zle. Nemyslým že neviem to čo ostatný ale neviem používať svoje špeciálne schopnosti.
Zrazu zamňou priši Michael. "Poď so mnou Jack." išli sme ulicami mesta až k opustenému skladisku. Vypúlil som oči. "Chceš ma zabiť?!" hodil po mne pohlad typu vyzrám na to inteligent a otvoril dvere. "Som tu!" zvolal.
Pohlad k nemu zdvihli všetci bola tu dokonca moja sestra. No najviac ma prekvapil Zack. Bol iný. "On?"povedal prekvapene. "Máš kráľovskú krv?"spýtal sa vypúlil som oči ale prikývol som.
"Takže už len tým že ste tu ste sa zaviazali k tomu že o tom nikomu opakujem nikomu nepoviete lebo ak áno osobne si vás nájdem a upálim. Rozumiete?"
"Áno" zamrmlali všetci. Pozrel na mňa a povedal. "Pre tých ktorý ma nepoznajú som Zack. Takže určite ste počuli o povstaniach na juhu zemi ohňa. Niektore máme na svedomí mi niektoré roľníci ale k veci sme skupina ktorá chce zvrchnút veliteľstvo a opäť dosadiť kráľov. Na to však potrebujeme relikvie a hlavne podporu už sme boli v zemi aj vo vzduchu a teraz sme tu. Ten kto sa chce pridať nech sa zapíše a zajtra o desiatej večer budete tu." povedal. Bol rozhodný a hlavne dospel.
Michael sa okamžite zapýsal , ja som váhal no mám? Nemám.
Podpísal som.
Áno podpísal.
Rrrr. Idem domov zbaliť sa a poukladať si myšlienky.
.................
A je to tu! Idem otvorím dvere a výdem na ulicu. Zastavím pred skladiskom aj so sestrou a Michaelom sme ticho.
Dvere sa otvoria a výde Zack. Nesie sa sebavedomo a má zdvihnutú hlavu. Povie.
"Vytajte v spoločenstve ohnivej hviezdy!"
YOU ARE READING
Life or Deat
FantasyVo svete nad ktorým sa stahuje oblak vojny nieje ľahké prežiť. Ale oni všetko stratili, bojovali a možno vydržali.