Voda vs. Oheň

8 0 0
                                    

Jack:

Zložila ma ani som nestihol zaútočit. Vrátil som sa k Michaelovi. "Si náš najlepší bojovník a zložila ťa baba." povedal a pritom na mňa hladeli všetci z vody. "Ja viem." povedal som nezaujato. Vzápätí sa mi na tvári zjavil úškrn a veľký. Michael ma pochopil tak ako všetci okolo. Znamenalo to takpovediac žart na ohnivých alebo odplata!

Po neskutočne dlhom vyučovaní som sa pobral domov. Ak sa pýtate čo chystám za pomstu tak my v nej pomôže voda kedže som veľmi mocný. Mám totiž jedno tajomstvo ja mám v sebe kráľovkú krv. Áno ja viem že nemáme kráľa ale ono to bolo trocha inak. No predtým sme mali kráľov a královné kým ich velitelstvo nezvrhlo temnou mágiou.

Ale je to zložité. Zrazu mi zavolal Michael. "Áno?"spýtal som sa. "Zajtra sa idú všetky frakcie na pláž takže?" uškrnul som sa. "Fajn Mikie ale to uz viem takže čau." poviem a zložím.

               .......................................

Ráno som si vzal veci na pláž a vybehol von. Cestou sa ku mne pridal Michael a Jack.

Keď sme prišli na pláž už tu boli všetci no zrak mi padol na útes keď som začul "Tri!" skríkol Zack ten Wolfien kamoš. No všetci ohnivý stály na útese a chystali sa skočiť! Bolo ich síce len 10 ale.. "Dva!" skriklo jedno dievča. "Neskočia."povedal Michael.

"Jedna!!" skríkla Wolfie a všetci sa rozbehli a.....


Ahojte tak po dlhšom čase je tu kapitola a nebojte sa chvýlu sa dej rozbehne.

Life or Deat Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt