Boj

13 1 0
                                    

Jack:

Akonáhle sme prišli pred školu Wolfie sa rozbehla za ohnovými a všetci sa poobýmali čo ma jemne zaskočilo. Ale čo to trepem hrozne ma to zaskočilo tak ako všetkých okolo. "Mne sa sníva. Že?" "Nie Michael nesníva."povedal som Michaelovi. Ani neviem kde sa tu vzal ale to je jedno. Ohnivý sa zvýtali a potom sa začali doťahovať a smiať. "Jack nechápem vysvetli." "Čo ti mám vysvetliť?"spýtal som sa no od ohnivých sa nedal odtrhnúť pohľad.                                                                                                                                                "Jack vysvetli mi ako to že sa ohnivý obímajú smejú a tak dalej."  "Neviem skutočne netuším."povedal som no stále som pozeral na ohnivých ktorý sa smiali a rozprávali. "Mám halucinácie že?"spýtala sa Maya moja sestra. Mlčal som a zízal pred seba pretože som uvidel Wolfie ako sa smeje s jedným chalanom a babou na nejakom vtipe. Vyzerala úžasne. "Toho chalana mám v skupine ale v láske ma nemá." zašepkal mi Michael. Už som otváral ústa že niečo poviem ale zazvonilo.

Keď som vošiel do haly ohnivý už tu boli. V podstate tu boli všetci až na zemných s ktorými som prišiel. "Takže keďže tu máme aj ludí z ostatných frakcií dáme si súboje ale nie také že by ste bojovali s vaším priateľom. Nie budete bojovať jeden z vody a jeden z ohňa. Potom budú bojovať vzdušný zo zemnými.  Začneme!" prehovoril učiteľ.

Schytal som Wolfie chápete! Mám chuť zdrhnúť no keď sa učiteľ spýtal či môžeme začať prikývol som.

Wolfie:

Schytala som Shaua! No nejako ho dám a len tak pre info bol bledí ako stena. Fakt nekecám! Pripravila som si päste. Prvý zaútočil on no ešte než stihol udrieť chytila som jeho päsť a podkopla mu nohy. Spadol na zem a ja som definytývne vyhrala. Keď som prišla k ohnivým začali sme sa baviť a smiali sme sa. "Tak čo ako sa ti páci vo svete vodných?" spýtal sa Zack môj najlepší priateľ. "Dá sa ale Shau je totálny imbecil." poviem. "Viem si to predstaviť. Som v skupine ktorú vedie jeden blbec tuším sa volá Michael alebo tak nejak." ja prikývnem a ďalej rozoberáme rôzne blbosti a všetci sa smejeme.

Life or Deat Where stories live. Discover now