Dalam perjalanan aku nak ke kelas, aku pun terserampaklah dengan musuh aku. Benci siot, ngan muka kerek dia tu. Apakah malangnya nasib sebab jumpa musuh yang perasan kacak *nak muntah* awal pagi ni... Please sesiapa, tolong aku tonyohkan cili kat muka tu. Masa tu aku hadiahkan jelingan paling tajam dekt dia tu.Dia pula tengok aku macm nak makn jer. Aku pun lalu lah sebelah dia kalau ikutkan hati tak rela aku nak lalu sebelah dia tapi disebabkan kelas aku depan tu jer aku pun lalu lah...
Kelas 3-2
Sampai dekat tempat duduk. Datng lah kwn kwnku. Aku dah tau dah kenapa dorang datang ni. Kalau dorang datang tak lain mesti antara dua ni tak lain.
Yang pertama gosip tentang budak hot, lagi lagi tentang budk hot yg baru couple. Contoh lah kan....
Flashback
" korang. Ada dengar cerita tak tentang pengawas baru kita tu" Tanya Riana
"Mestilah ada, ish tak sangka aku. Muka dia tukan... Ya Allah dahlah handsome, innocent lagi tu muka dia. Tapi tak sangka pulak yang dia tu boleh bercouple dengan minah senget tu."kata Akma dengan nada tak puas hati
" Yelah korang, tak sangka aku. Apalah pompuan tu dah buat kat pengawas sampai dia boleh terima pompuan tu. Kau rasakan Ara, apa yg pompuan senget tu dah buat kat pengawas hot tu eik?" tanya Fizza kat aku
"Entah. Dahlah korang, dari tadi bersembang jer. Bila nak siap kerja ni hah?!"
"Yelah yelah..." kata mereka serentak.
End Flashback
Yang kedua pinjam buku latihan. Ni memang tak lain dan tak bukan. Last minute baru nak buat. Contoh...
Flashback
"ARA!!!!!!" panggil mereka serentak waktu aku tengah syok buat nota. Habis buku aku, ada garisan panjang ooooo kat buku tu.