Už od toho večera, kdy jsem Victora potkal v horké lázni, jsem na něj nemohl přestat myslet. Jeho sněhově bílá pokožka napínající se přes ocelově pevné svaly, vytrénované hodinami na ledě a ve studiu. Ten obraz mi zůstal v hlavě. I když vím, že je to divné myslet tímhle způsobem na chlapa, navíc je to Victor. Můj vzor.
Ale teď, když ležel na zemi s rozhaleným kimonem, jsem měl veliké nutkání jeho pokožku prozkoumat. Nejlépe jazykem. Pomalu. Zkoumat každou skulinku. Každé zavlnění jeho svalů.
„Yuri? Yuri?!" Jeho hlas mi hrál na všechny struny v mém těle. Jak by zněly jeho vzdychy a sténání. Rychle jsem složil ruce do klína, abych zamaskoval stan, který se mi díky Victorově hlasu a mým myšlenkám postavil.
„Ano, Victore?"Zaostřil jsem na něj a zjistil, že stačí jen kousek a mohl bych ho políbit. Zaobíral jsem se mým Victorem ve snu a ani jsem si nevšiml, že se pravý Victor probudil a navíc se přesunul ke mně. Celý jsem zrudl a nezvládal jsem ani kouknout mu do očí. Můj pohled přitahovala jeho ústa. Špička Victorova jazyka obkroužila jeho rty a mě začalo nepříjemně pulsovat v klíně.
„Tohle by sis přál? Chtěl bys tohle jako odměnu?" Victor se zvedl a odhalil hrudník dokonale stvořený k polibkům, „ale tohle tělo si budeš muset zasloužit." Na sucho jsem polknul a představil si to, co mi nabízel.
Zkusil jsem být odvážný, něco co jsem normálně neznal: „Čím si tě můžu zasloužit?" Victor se provokativně usmál, tím jeho sladkým srdíčkovým úsměvem.
„Stačí se snažit..." vzal mi ruku a položil si ji na hruď. Prstem jsem zavadil o bradavku a Victorovi unikl vzdych. Myslím, že moji erekci už ani nemá cenu maskovat. Jeho srdce bušilo zběsilým tempem, které bylo souhlasné s mým.
„Stačí..." naklonil se, až mě jeho dech pošimral na uchu „...vyhrát..." vydechl a mně naskočila husí kůže. Odtáhl se. Hodně mě to zklamalo. Čekal jsem víc. Doufal jsem v něco víc. Victor byl splnění všech mých snů. Elegantní, krásný, úspěšný, zároveň ale nebyl nafoukaný. Byl dokonalý. Zvednul se a došel ke dveřím.
„Jestli zítra vyhraješ, dostaneš odměnu. Jakou si budeš přát." Odešel. Zvedl jsem se a běžel za někým, kdo by mi mohl pomoci získat, co chci a po čem toužím. Celý udýchaný jsem doběhl do studia.
„Minako-sensei, potřebuji, abyste mě něco naučila."
ČTEŠ
Love Reward (Victuuri - Yuri on Ice FF CZ) [Pozastaveno]
FanfictionLáska jako odměna za výhru? Wauw... je na co se těšit ❤ Cosplayeři na obálce: Baozi & Hana