-Dacă nu-mi dai drumul le spun tuturor ce fel de om ești ! Îți jur , nu o să mă mai vezi în viața ta !
-Nu înțelegi ? Nu-ti dau drumul ,degeaba , acum ești o parte din mine , mi-ai intrat sub piele , ești ca un drog , te-aș strânge si te-aș sărută ....până vei ramane goala ....
Cu mâna dreaptă îmi rupe agresiv cămașa și mă trânteşte pe pat ...
-Te rog dă-mi drumul....
Se uita în ochii mei și îmi înțelege privirea confuză , rătăcită . Apoi cu limba îmi face de jur împrejur cercuri pe gat .Nu mai rezist înghițind în sec , încerc sa-i mai zic ultimele cuvinte:
-Oprește-te ,altfel o să...
Nu apuc să continui pentru că nemernicul îmi cunoaște slabiciunile ....
După ce îsi înmoaie buzele în lacrima ce-mi curgea pe obraz încearcă să-mi prinda buza de jos ... apoi cu ambele mâini îmi masează piciorul cu care incercam să-l lovesc dar dintr-odata un fior relaxant îmi întinde piciorul.... îmi sărută incet umarul , eram incordata asa ca ia cordonul si ma leaga de maini apoi de picioare si cu gura ia un cub de gheață pe care mi-l pune ușor pe spate și-l duce cu limba până la fund ,eu tremur de placere și dau ochii peste cap .
-Te rog , gata ...
După ce ghiata se topește îmi curăță cu limba apa lăsată în urma ....îmi smulge sutienul de pe mine si se apropie usor , usor de san si imi apuca cu poftă sfârcul plimbându-l jucăuș în gură ,iar pe celălalt sân îl apucă cu o mână și îl strânge cu toată forța lui ....
-A,a,aa , țip de plăcere ....Nu..mai ...termină , știi că dacă continui nu o sa ne mai oprim...zic respirând scurt cu o voce tremurată
Mă dezleagă apoi eu îl ating peste tot... mă sărută puternic de două ori iar apoi după ce îmi încercuieşte sanii cu săruturile lui coboară din ce în ce mai jos până ajunge la chiloții mei tanga mii apucă cu dinții si ușor , ușor mii dă jos, îmi saruta scurt "fluturele" și după ce il umezeşte complet eu îi dau jos boxerii lui și.....Acesta este o mică parte din toată povestirea .