Majoratul

4.3K 66 15
                                    

    Majoratul? Este evenimentul pe care mi-l doream de ceva vreme. Chiar daca nu ma prea intelegeam atat de bine cu colegii mei de clasa, imi doream sa participe.  Nu-mi placea sa fiu inconjurata de oameni, dar de data asta am zis sa fac o mica exceptie. Stiu la ce va ganditi, pe Dragos nu l-ai invitat, Irina? Nu. Incerc sa uit de el, nu vreau sa mai trec o data prin ce am trecut pentru ca de data asta nu cred ca m-as mai opri la timp. 

    "Sexy" nu este un look pe care eu il aprob deobicei, dar am decis ca in ocazia acestei zile sa apar diferita macar o data, macar o data sa simt cum e sa fi iubit pentru cum arati. Poate ca o fusta din piele si niste tocuri de 20 nu te fac sa pari "sexy", cu siguranta atitudinea si increderea  sunt cele care te fac diferit. 

     Ma straduiesc sa le zambesc tuturor celor care intra pe poarta casei mele, inca ma simteam super vinovata pentru ce facusem acum cateva nopti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Ma straduiesc sa le zambesc tuturor celor care intra pe poarta casei mele, inca ma simteam super vinovata pentru ce facusem acum cateva nopti.

-Ce s-a intamplat, Irina?Se vede clar ca nu esti fericita. Imi arunca niste cuvinte la ureche verisoara mea Caterina.

-Se vede clar ca nu ai o vedere buna. Ii raspund acesteia cu acelasi zambet fals pe care il purta si ea

-In fine...La multi ani! Imi spune dandu-mi un cadou, pe care il pun pe o masa unde sunt si celelalte. 

-Irina, imi pare rau, eu si tata trebuie sa mergem la firma.

-Ce s-a intamplat? Incer sa-i calmez pe parintii mei care erau cam alarmati

-Ne pare foarte rau, scumpa mea. Distractie placuta!Imi pune tata pupandu-ma pe frunte 

-Dar...zic, neterminand fraza pentru ca usa se inchide dupa ei fix in fata mea

-Wow, ai niste parinti super, imi zice Caterina

-Tu sa taci, sunt si unchii tai!Ii zic incercand ca fraza pe care am rostit-o sa nu para atat de jalnica

-Ok, sa ineapa petrecerea atunci! Spun pornind casetofonul

-Irina?Se aude o voce din spatele usii. Ma mir ca se putea auzi la cata galagie era.

-Da, eu sunt! Spun deschizand usa omului care statea si astepta afara cu doua pungi cu sticle de alcool

-Ce bine ca am nimerit! Fratele meu Alex este aici?

-Toma?

-Da, el. M-a rugat sa aduc astea, spune aratand spre alcoolul din pungi. A zis ca fara astea nu este o petrecere adevarata.

-Sigur, zic dand ochii peste cap si facandu-i loc omului sa treaca.

    Dupa ce lasa pungile pe masa, pleaca. 

-Liniste, va rog!Heii!Vreau sa spun si eu ceva!Zic, incercand sa-i fac sa ma asculte, dar fara succes.

-Alo! Il aud pe Eric care ma ajuta sa le captez atentia. Dintr-o data se face completa liniste.

- Am vrut doar sa va multumesc pentru prezenta, chiar inseamna foarte mult pentru mine. Nu am avut prea mari tangente, dar faptul ca ati venit sa sarbatoriti majoratul meu impreuna cu mine, este un lucru minunat. Va multumesc din nou!

-La multi ani, Irina!Pasi rapizi se aud venind din spatele multimii de adolescenti ce se uitau cum tanarul saten, tinea in mana un buchet de trandafiri rosii si se uita in ochii mei.

-Dragos?!Ce....?Zic dand o suvita de par peste ureche. Nu-mi venea sa cred, cat de romantic si idiot in acelasi timp. Daca el crede ca atitudinea lui o sa ma faca sa ma culc cu el, se insala.

Cobor de pe masa pe care ma urcasem ca sa le multumesc oaspetilor si il iau pe Dragos de mana. 

-Va rog sa ma scuzati! Continuati! Spun, urmand sa il conduc pe Dragos in camera mea.

Ma apropii din ce in ce mai mult de el si nu ezit, il sarut cu "toata puterea".

-Ce cauti la mine acasa?Zic oprindu-ma cateva secunde din saruturile pasionale pe care ni le daruiam reciproc.

-Nu puteam sa ratez ziua ta de nastere!Imi zice pupandu-ma pe gat. Cu ce parfum te dai?

-Cu nici unul. Hei, nu devia de la subiect! Nu am decis sa nu ne mai vedem?!

-Nu, tu ai decis, eu am tacut pentru ca nu-mi place sa te contrazic. Imi zice acesta mangaindu-ma pe cap cu atingeri line.

-Hei! Imi pare rau sa va intrerup, dar din cate stiu petrecerea este jos nu aici!

-Caterina! Venim in 5 minute, ok?!

-Ok, dar grabeste-te imi e tare pofta de tort!Spune aceasta lingandu-si in mod pervers degetul aratator.

-Cine e?Ma intreaba Dragos dupa ce Caterina tranteste usa in urma ei .

-Verisora mea. Ma uraste de cand...din totdeauna presupun.

-E super sexy!

-Hei! Nu vorbi despre alte fete de fata cu mine, sau in general, spun pleznindu-l peste umar

-Mi se pare mie sau esti geloasa?! Imi raspunde acesta apucandu-ma de solduri si punandu-ma pe picioarele lui

-Nu sunt! Acesta se uita fix in ochii mei 

-Bine, poate putin. Nu mai zambi!Ii "ordon" plesnindu-l din nou peste umar.

-Apropo, imi place cum esti imbracata, esti bestiala!

-Mai sexy decat Caterina?

-Mult mai sexy!Imi spune, lasandu-mi un sarut scurt pe buze

-Oricum, nu te obisnui! Nu o sa ma mai vezi prea curand imbracata asa, asta e clar

-Nici nu voiam!

   Stiu, stiu la ce va ganditi, dar credeti-ma daca l-ati vedea in realitate nu ati mai tine cont de principii si l-ati saruta imediat.

-Acum trebuie sa ma intorc la petrecere! Zic ridicandu-ma si lasand un ultim sarut pe buzele lui Dragos.

In medie Dragos. Multumesc pentru incurajari!


 Iubire ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum