Is just a kiss

2K 46 11
                                    

-Sara, vrei sa iesim?O intreb pe singura fata cu care ma înțelegeam din tot liceul.
-Sigur, dar e ok dacă mai vine cineva?
-Cine?
-Dragos? Spune aceasta parca fiindu-i frica de răspunsul meu
-Dragos?
-Dragos
   După ce repetăm amândouă numele "Dragos" de nenumarate ori, accept, cu greu, dar accept.
Ma pregătesc pentru ca trebuia sa ne întâlnim la un bar care era destul de aproape de mine.
Cat paseam spre bar, primesc un mesaj anonim.

-Frumoasa rochiță!

Din instinct ma uit in stanga si in dreapta, dar nu vad pe nimeni.

"Din nou il apuca pe Dragos. Nu-i mai raspund, oricum urmează să mă întâlnesc cu el si o sa clarific toata treaba asta cu "stalking-ul".

Sara nu ajunsese, dar il vad pe Dragos stand la o masă, asa ca ma asez lângă el.

-Hei, hartuitorule!
-Hartuitor? Intreaba acesta râzând
-Da, ii spun, aratandu-i mesajul
-Nu-i de la mine, sorry! Spune luând în mana paharul cu suc.
-Daca nu e de la tine atunci de la cine? Trebuie sa-ti amintesc de mesajele anonime din clasa si din parc?
-Stai, stai, ce? Nu ti-am trimis eu nici un mesaj
-A, nu, si de cadoul din camera mea ce spui?
-Ala chiar a fost de la mine, ti-a placut, nu-i asa? Spune acesta cu un zâmbet pervers.
-Daca mesajele nu au fost de la tine, atunci de la cine?
-Hei, porumbeilor! Ce am pierdut? Intreaba Sara care tocmai ce se așează la masa cu noi.
-Nimic, doar Irina care primeste mesaje in anonimat.
-Stati, am mai primit unul...

-Vrei sa stii cine sunt?
- Da

- Ce mai spune? Intreaba Sara
-Scrie...

  Inima imi bătea atât de tare, încât imi era frica ca o sa se audă.

-Stiu ca esti desteapta si o sa-ti dai seama cine sunt si singura.

  Dragos se uită la Sara, Sara la el, iar eu ma uit într-una la ultimul mesaj primit.

-Ce-i spun?
-Nimic, sigur e vreo glumă sau ceva...spune Dragos care părea destul de linistit.

  După ce ne bem sucul, Dragos ne invită la o petrecere care se ținea la el acasă. Nu aveam altceva mai bun de facut, asa ca eu si Sara decidem sa mergem la el. Ma jucam cu focul, dar imi plăcea.

-Simtiti-va ca acasa, o sa ajunga si restul invitaților.

  Eu si Sara ne așezăm pe un fotoliu. Casa aceea imi aducea aminte de cum era sa-mi pierd virginitatea.
Într-o oră aproximativ, locatia începuse să fie plină de persoane. Ne strânsesem mai multi si ne jucam "adevar si provocare". Cred ca radeam din 5 in 5 secunde, având în vedere ce provocări si intrebari trasnite ne puneam, dar cand am vazut-o pe verișoara mea, Caterina, asezandu-se lângă Dragos, imi dispăruse tot zambetul.

-Ce ne jucam? Intreaba aceasta
-Adevar si provocare, raspunde Alex
-Super...Irina, adevar sau provocare?
-Defapt urma Alex, spun crezând că am scăpat de rautatile Caterinei.
-Atunci, Alex. Adevar sau provocare?
-Provocare.
-Te provoc sa o săruri pe Irina.
-Nu, spun uitandu-ma cat se poate de dezaprobator.
-Pe bune? "Is just a kiss", spune aceasta aparandu-i un zâmbet parșiv pe buze.

Apoi începuse majoritatea sa strige:" Is just a kiss", inclusiv draga mea prietena Sara, spre deosebire de Dragos care tacea si parea ca nu-l intereseaza.
Presată de toți oamenii de acolo am zis: "ok".
Alex se apropie de mine, imi da o suvita peste urechi. Mirosea atât de bine, un parfum atât de bărbătesc, sexy.
Ne uităm unul la celalalt, nu mult, dar îndeajuns încât sa-i memorez ochii căprui atât de profunzi, de parca i-ai mai vazut undeva, dar nu esti sigura pentru că ar fi imposibil sa nu stii sigur daca ii cunosti sau nu. Chiar dacă il cunoșteam deja de vreo doi ani, nu am avut prea multe lucruri de împărtășit.
Se apropie mai mult de mine si ma sărută. După câteva secunde ne dezlipim unul de celălalt.
"Wow", spun in gand, dar apoi ma uit la locul unde trebuia sa fie Dragos si imi dau seama ca nu mai era acolo.
Il vad pe un scaun in curte cu o sticlă de Vodka in mana, sarutand o fata pe care nu o mai văzusem vreo data.
Atunci cred ca mi-a căzut lumea in cap, m-am intors in încăpere si am urcat scările catre camera lui, cred pentru a plânge. Nu stiam ce o sa ajung sa fac, având în vedere că eram si tristă, dar și nervoasă in acelasi timp.
Ii vad patul si ma asez pe el, dar observ ca intre pat si noptieră e o chitară, asa ca o iau in mana si incep sa cânt la ea. Acest lucru ma relaxează, în general muzica ma relaxa. După ce termin o serie de cântece, cineva intra in camera.

- Dragos, scuze! Spun punand chitara la locul ei si ridicandu-ma din pat.
-Și tu canti frumos, spune acesta apropiindu-se de mine
-Mersi!

Eu dau sa plec, dar acesta ma apuca de mana si ma intoarce către el, pupandu-ma.

-Esti beat! Exclam, dezlipindu-ma rapid de el.
-Da, si stii de ce?
-De ce? Întreb încercând să pun mâna pe clanta ușii.
-Pentru ca ma inebunesti, Irina!

Dragos se apropie de mine din ce in ce mai mult si ma mai sărută de câteva ori.

-Termina! Ii spui pleznindu-l peste fata.
-Ori de cate ori m-ai lovi, nu m-ar durea mai tare de cat ma doare distanta asta dintre noi doi.
-Nu e nici o distanță.
-Ba da. Cand te-am vazut sarutandu-l pe Toma, nu am putut să mai rezist privindu-va, a fost ca un fel de tortură.
-Lasa ca nici tu nu te-ai lasat mai prejos.
-Irina, te vreau! Spune acesta lasandu-si mana pe fundul meu.
- Am spus sa termini! Zic plesnindu-l din nou peste fata.

  Acesta se îndepărtează de mine si încuie usa.
Se apropie din nou de mine si ma împinge pe pat. Scoate din buzunar o sfoară cu care imi leagă mâinile și restul o leagă de pat.

-Ce tot faci?
-O reiau de unde am ramas, spune dandu-si tricoul jos.

  Incerc sa tip de câteva ori, dar sunt oprită de saruturile lui pasionale pe care le adoram.
Imi da tricoul, sutienul si  pantalonii jos si rămân în chiloți, iar el in boxeri. Se pune peste mine si incepe sa imi maseze sanul drept cu o mână, iar cu cealaltă imi atinge piciorul.

-Opreste-te!
- Nu, am facut deja o data greseala asta! Eu nu repet greselile, doar învăț din ele.

Ma sărută din ce in ce mai mult, nelasandu-ma sa mai scot vreun cuvant, doar gemete pe care nu le mai puteam stapani.
Imi da chilotii jos si începe sa-mi fie putin rusine. După ce își da si el jos boxerii, ma penetrează si continua sa-mi pupe gâtul, făcând cerculete cu limba pe sânii mei.
Ma durea, dar era o durere suportabila. După câteva minute, Dragos se da jos de pe mine.

Cam atât si cu capitolul asta.
~XOXO~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 11, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

 Iubire ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum