Începutul

5.4K 82 5
                                    

Stateam pe un colt de pat si ma gandeam ce o sa fac urmatoarea zi de scoala, dupa ce tot liceul a aflat ca nu mai sunt virgina. Singurii prieteni pe care ii mai am sunt plecati in Australia si nu cred ca se vor intoarce in America cat de curand. Locuiesc singura de-atunci de cand parintii mei au decis ca sunt fata lor doar in acte si m-au dat afara din casa. Acum locuiesc cu Dragos si lucrez in timpul liber la restaurantul din centrul orasului. In adolescenta mama si tata si-au facut juraminte de castitate pentru a ramane puri si pentru a se abtine de la "pacatul sexual". Au vrut ca si eu sa fiu virgina pana la nunta si pana la 18 ani asa a si fost, dar tentatia  a fost prea mare.

Cu cateva luni in urma....

Stiu ca motivul pentru care Dragos m-a invitat la el acasa nu e pentru a ne juca "Monopoli", ci pentru a face sex. Sunt pregatita, stiu asta.. eu doar, mi-e frica de ce vor zice mama si tata, dar am rabdat prea mult. Pana la urma am 18 ani asa ca am dreptul sa nu mai fiu virgina daca vreau. Gata, am decis in seara asta o sa ma culc cu Dragos, o sa-mi placa si nu o sa ma mai gandesc la ce o sa mai fie.

Dragos este cel mai popular din liceu, e clar ca nu simte nimic pentru mine si vrea doar sa faca sex cu toate fetele din ultimul an. Imi dau seama ca dupa ce o sa ne-o tragem o sa uite de mine imediat dupa ce o sa se laude cu partida noastra de sex. Nu ma interesa aspectul asta, aveam oricum de gand sa le spun alor mei ce am facut. Am decis sa cumpar un costum sexy din mall, rosu. 

Am ajuns acasa la el. Locuia singur intr-o vila, dupa ce parintii lui au murit chiar atunci cand a implinit 18 ani. 

-Buna, Irina!Imi spune imbratisandu-ma

-Buna!

Ma dezbrac de sacou si incep sa-l sarut. Urcam etajul si ma duce intr-o camera, presupun dormitorul lui si imi spune: 

-Dezbraca-te!

-Imediat! imi dau bluza si pantalonii jos, ramanand in costumasul meu rosu.

El ma tranteste pe pat si isi da tricoul jos, lasand la vedere patratelele bine conturate. Le ating si dint-o data simt niste furnicaturi in vagin. Ma saruta din ce in ce mai pasional lasand in cavitatea mea bucala urme de saliva. Imi pune mana pe fund, lucru care ma excita foarte mult. Incerc din rasputeri sa nu gem, dar imi este foarte greu, asa ca il sarut in continuare. Dupa ce mi-a examinat bine fundul cu mainile, decide sa-mi dea costumul jos, ramanand doar in chiloti. Imi pune mana delicat pe piciorul drept, in timp ce ma saruta, iar cu cealalta mana imi maseaza un san.

-Spune ca ai incredere in mine!

-Am increde in tine, ii spun salivand de placere

Se da dupa mine si intarzie cateva secunde, apoi se intoarce in camera cu un fel de sfoara.

-Ce faci cu ea? zic ridicandu-ma brusc din pat

-Nu te speria, este doar un joc, incearca Dragos sa ma linisteasca 

Ma asez la capatul patului dupa indicatiile lui si imi leaga mainile una de cealalta cu acea sfoara, iar cu ce a mai ramas din sfoara, o leaga de pat.

-Ce trebuie sa fac? intreb nedumerita

-Nimic...zice sautandu-ma scurt de trei ori pe buze. Ma atinge soav cu degetele de la maini pe burta, facandu-ma sa tremur de placere. Se apropie de buzele mele si le musca cu pofta, lasandu-mi mirosul si gustul buzelor sale pe ale mele. Isi da pantalonii si boxerii jos, ramanand complet gol. Am inceput sa ma sperii putin si sa regret decizia mea, pentru ca imi dadeam seama ca odata ce voi face pasul asta, totul se va schimba.

-Dragos, nu! zic cu rapiditate

El ma dezleaga si imi cere scuze:

-Scuze, am crezut ca esti pregatita

-Si eu...eu imi cer scuze, zic imbracandu-ma si iesind din casa lui foarte repede

Sfarsitul capitolului

Imi cer mii de scuze pentru amanarea asta, dar am avut foarte multe probleme personale. Nu ma asteptam sa va placa atat de mult "Prologul" pe care l-am scris. Va pup si va promit ca o sa postez mai des.

 Iubire ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum