"Ce mi-ai facut?"

3.1K 64 16
                                    

Ma trezesc dandu-mi seama ca tot ce mi se intamplase ieri era realitate. Cat de toanta puteam sa fiu. Sincer nu ma mai interesa nimic, numai gandul la el imi facea tot corpul sa tremure de placere. Cat de penibil ma simteam....
Decid sa iau o foaie si sa scriu niste cuvinte care trebuiau spuse cuiva.

"Draga Dragos,
ce mi-ai facut?!
Ma gandesc la tine si incep sa rad ca o fetita proasta care se indragoste pentru prima oara. Zambetul, ochii, gesturile tale mici ma fac sa-mi pierd echilibru...

Am vrut sa continui "scrisoarea", dar am fost intrerupta de mama care a venit rapid la mine ingrijorata spunandu-mi ca intarzii la scoala. Din motivul asta, iau foaia si o pun intr-o cutie veche.
-Gata, gata, vin acum. Zic dandu-mi ochii peste cap, stiind ca gestul asta o enerveaza la culme pe mama.

Nu aveam o relatie atat de stransa cu parintii mei. Nu stiu cum se facea, dar mereu cand voiam sa-i intreb ceva spuneau ca ori au treaba la firma, ori cu un client. Imi amintesc cand eram mai mica, eram la serbarea de Craciun, nu stiu sigur cati ani aveam 6-7 ani, am venit foarte fericita si incantata acasa, vrand sa le povestesc mamei si tatei ca primesem rolul fecioarei Maria. Tin foarte bine minte ca eram atat de emotionata sa spun replica pe scena din ziua serbarii, numai ca nevazandu-i acolo, am inceput sa plang. Am incercat sa ma abtin, sa incerc sa ascund tristetea si sa nu-i supar pe "mami" si pe "tati", ca sa fie mandrii de mine.

- Vezi, sa fii acasa la 12 ca vine Angela in vizita, imi spune mama cu o cutie de inghetata in mana pe care urma sa o puna pe masa
-Angela, serios? Zic cu zambetul pe buze, uitand de tot ce-mi trecuse prin cap de dimineata

Cat de dor imi era de sora mea, Angela. Angela, o fire atat de salbatica, nu semanam deloc. O admir foarte mult, ea a avut curajul sa plece de acasa inca de la 16 ani, cred ca de-aia mama si tata nu vor sa o mai vada.
Imi era foarte dor de ea, nu o mai vazusem deja de 2 ani.

-Hei, straine!simt cum niste maini ma imping foarte usor
-Sara? Doamne ce dor mi-a fost de tine! Ii spun fetei blonde pe care tocmai ce o cunoscusem vara la piscina.
-Nu am stiut ca inveti aici
-Nici eu, dar te-am recunoscut dupa parul tau
-La ce profil esti?
-Sunt la A, ii raspund acesteia
-Inseamna ca stai la parter, nu?
-Da

Ma asez in banca mea, il vad pe Dragos si ii fac semn sa vina catre mine.
Acesta profita de faptul ca scaunul de langa mine e gol si se aseaza.
-Ce mai faci? Ma intreaba acesta punandu-si mana asupra a mea
Eu mi-o retrag lent
-Dragos, iarta-ma, intre noi nu o sa mearga, eu vreau ceva, tu altceva. Nu stiu, m-am gandit la noi si am decis ca cel mai bine ar fi sa luam o pauza, zic eu nu tocmai hotarata.
-De ce, nu inteleg?
-Ti-am zis, avem ganduri diferite.
-Zau? Si stii tu ce gand am eu acum?
-Pun pariu ca te gandesti la sex, spun in soapta
-Vezi, gresesti! Ma gandeam la cat de frumoasa esti
-Dragos, nu insista! Tu si eu...nu se poate!

 Iubire ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum