-Angela, doamne, Angela! Spun aproape plangand cand o vad pe sora mea mai mare stand fix in fata mea.
-Irina, cat de mare te-ai facut! Imi spune aceasta luandu-ma in brate.
-Cum mai e in Romania? Spun asezandu-ma pe pat langa ea.Faptul ca eram aproape singura romanca din scoala ma facea sa ma simt un pic inferioara celorlalti. Doar Dragos si inca un coleg, stiu ce inseamna, trei romani intr-o scoala de americani. Poate nu suna atat de rau, dar totusi intr-o tara straina nu poti fi privit decat intr-un mod "strain".
In Romania nu am mai mers fix de 4 ani, de cand sora mea a decis sa se mute acolo, la bunicii mei. Era normal ca dupa cearta dintre parintii mei si Angela, tata si mama nu au vrut sa mai aibă nici o legatura cu ea. Doar eu ma vedeam cu ea din cand in cand, pentru ca mai facea niste tabere in America si ma mai intalneam cu ea. Asta pana a terminat liceul, pentru ca dupa nu ne-am mai auzit de 2 ani si imi lipsea foarte mult.
-In Romania...nimic nou, doar ca am venit sa va invit la nunta mea.
-Sa ne inviti la nunta ta? Spun surprinsa
-Da, Irina. Sunt super indragostita de Victor.
-Victor? Indragostita? Repet aceleasi cuvinte spuse de sora mea, gandindu-ma ca nu intelesesem bine ceea ce a spus.
-Da, il iubesc mult.
-Si, mama, tata, stiu?
-Da, tocmai ce le-am spus
-Si cum au reactionat?
-Normal, Irina am 20 de ani, nu mai au ce sa-mi zica. Oricum, nici cand aveam 16 ani nu mi-au zis cine stie ce.
-Auzi, tu nu regreti deloc ca ai plecat?
-Nu, as face-o din nou, singurul meu regret e ca nu am putut sa te iau cu mine. Irina, acei doi oameni nu sunt sanatosi
-Angela, nu spune asta, sunt ei prea exigenti, dar totusi sunt parintii nostri.
-Nu, Irina, nu au dreptul sa ne impuna cum su ce fel sa iubim. Sa faci dragoste e unul din cele mai frumoase lucruri de pe Pamant. Atata timp cat te protejezi, iubesti si esti pregatita pentru pasul acesta, nu vad de ce sa nu o faci. Este pacat sa iubesti? Este pacat sa vrei, sa simti ca trebuie sa faci sex?
-Angela, daca tot vorbim despre subiectul asta...exista un baiat, Dragos care ma atrage rau, adica...cand il vad efectiv imi vine sa sar pe el.
-Il iubesti? Simti ceva pentru el sau e doar atractie fizica?
-Sincer? Nu stiu...chiar nu stiu. Eu sper sa nu simt ceva pentru el, pentru ca el vrea doar sa o faca cu mine, nu vrea o relatie cu mine.
-Ti-a zis el asta?
-Nu, dar asa e el, este baiatul care trebuie sa aiba toate fetele din scoala.
-Eu iti propun sa faci doar ceea ce simti, daca vrei sa o faci cu el chiar daca zici ca nu simti nimic pentru el, dar daca vrei sa stii daca il iubesti sau nu, eu zic sa mai astepti, timpul le rezolva pe toate.
-Multumesc, Angela. Spun imbratisand-o. Nu te-am intrebat, nunta? Cand e?
-Peste cateva luniNe uitam cateva secunde una la cealaltă si ne luam imbrate.
După ce sora mea a hotărât să mai viziteze de una singură orasul si văzând că am rămas singură in camera mea, decid să continui scrisoarea destinată lui Dragos." Nu stiu daca e doar atracție fizică, nu stiu daca am inceput sa simt ceva pentru tine, dar stiu ca daca tot simt ca trebuie sa o fac cu tine, trebuie sa o fac. Nu vreau sa ma las influențată de părinții mei, nu e o crimă sa faci sex, nu?"
Ne stiind ce sa mai scriu, pentru că în mintea mea erau prea multe contradicții, las stiloul pe masa si pun la loc scrisoarea in cutie.
-Trebuie să o iau de exemplu pe sora mea, e atât de fericită fără părinți, de ce trebuie sa-i suport si sa-i ascult, cand ei nu au reușit o viață întreagă sa faca asta cu noi două. Spun asta respirând o singură dată foarte adânc si închizând ochii, imaginandu-l pe Dragos cum intra pe usa camerei mele.
Ma privea, parca imi știa toate cele mai mici secrete, ma privea deparca știa că voiam să mă sărute. Ramane sa se uite la mine câteva secunde, apoi se apropie de mine si cu rapiditate incearca sa ma sărute, dar eu ma feresc si imi musc buza, uitându-ma timid in jos.
Dragos imi prinde cu ambele mâini fata si cu atentie face câțiva pasi in fata. La un moment dat ma dezechilibrez si cad pe pat.
Cand a văzut că ochii mei erau ațintiți asupra tricoului pe care tocmai si-l dădu-se jos si ca nu sunt atentă, ma sărută.
In timp ce ma sărută din ce in ce mai pasional, imi da si tricoul jos si imediat sutienul....-Irina?
-Pfff....s-a zis cu singurele mele secunde de relax. Zic imediat ce o aud pe mama strigând din bucătărie.
-Ce e? Zic, dar imediat il vad pe Dragos, stand fix in fata mea.Eu ma ciupesc pe mana, crezând că inca imi imaginez totul, dar imi dau seama ca mama se uită ciudat la mine.
-Ce cauti aici?
-Am venit pentru proiectul la istorie"Firar, uitasem complet de proiect...."
-Sa nu închideți usa! Striga mama din bucatarie
Eu dau ochii peste cap si imi caut caietul.
-Frumoasa camera...
-Mersi. La ce te-ai gandit?
- Ca esti superba
-Mă refeream la tema proiectului. Spun abtinandu-ma sa nu chicotesc.
-N-am putut să mă gândesc la altceva, decât la tine.
-Pot sa fac singura proiectul asta, spun aratandu-i cu degetul drumul către usa.
- Ok, ok, spune zâmbind. Totusi, poți să asculti asta? Spune, în timp ce imi întinde o pereche de căști.
-Ce e? Spun ascultând.
-Vocea mea.
-Tu canti?
-Da...esti prima căreia îi arăt asta.
-De ce? Canti super bine.
-Pentru ca inainte ca părinții mei sa moara, își doreau ca eu sa devin medic, nu sa cânt, din contra, erau în potriva acestui lucru.
-Pai tu ce vrei?
- Eu vreau doar sa-i fac mandrii de mine, de-acolo, de unde sunt.
- Sunt sigura ca sunt. Zic, mangaindu-l pe umar. Am găsit un articol, spun încercând să schimb subiectul.După ce finalizam proiectul, il conduc pe Dragos la usa si ma îndrept spre bucătărie.
-Cine e?Ma intreaba mama
-E doar un coleg.
- Da, da, asta i-am zis si eu mamei despre tatăl tău.
-Dragos nu e genul meu, ok?!
-Asta sper si eu, nu-mi place de el.
-Dar pe cine placi tu?! Spun asta cu glas încet.
-Ce ai zis?
-Am zis ca sunt complet de-acord.
- Am comis deja o greșeală cu sora ta, nu am sa o mai repet!Spune aceasta, plecând din bucătărie.
Sorry pentru întârziere. Promit ca o sa urmeze un capitol "exploziv" ca sa ma revansez.
~XOXO~