BOL SMUT İÇERİR. DİKKAT!
Saatler,dakikalar,saniyelerini götürdü.
Gözlerim yana düştü.
Yorgunlukla...
Çok az kalmıştı...
Artık çok az kalmıştı herşeye...
Eminim.Gözlerimi baygın bir şekilde açtım. Göğsümün altında çok büyük bir sızı vardı. Yüzümü ekşilterek derin bir nefes aldım.
"Sonunda uyandın... Cidden bu anı beklerken karnımdaki filler bir türlü durmadı."
Diğer taraftan öbür çocuk ise kafasını öne eğmiş bir şekilde dikiliyordu.
"Jimin burda kalmak istediğine emin misin?"
İsmi Jimin miydi? Kafasını 'hayır' anlamında sallayıp yerinde durdu.
Namjoon ağır adımlarla yanıma geldi.
Kıpırdayacak halim yoktu. Ve ne yapacaksa hemen bitsin istiyordum.Pantolonundaki kemerini açtı ve çıkardı. Kemeri iki katlayıp yere doğru şaklattı.
Rahatsızca kıpırdandım. Yanıma geldiğinde saçlarımı karıştırdı ve yüzüme masumca gülümsedi. Gamzeleri...
"Daha çok acıya ne dersin? Bence dayanırsın öyle değil mi?"
Gülümsemesinden nefret ettim. Yüzüne tiksindirici şekilde baktım.
"Neden konuşmuyorsun? Sesin çok güzel halbuki.."
Elindeki kemeri havalandırıp savurdu.
"AH!"
"Sonunda sesini duydum. Bir daha istiyorum!"
Bir daha ve birkez daha...
Göğüs kafesim kanlar içinde kalmıştı. Özenle diktiği yer ise daha fazla acıyordu.
Gözlerim dolmuştu. Dişlerimi sımsıkı sıkıyordum.
Elindeki kanı üstüne sildi ve elleri pantolonun düğmelerine gitti.
Tişörtünü üstünden sıyırdı ve üstüme çıktı.Üstümdeki kanları gördükçe mutlu mu oluyor?
Yüzünü bana doğru eğip dikkatlice baktı. Ve koklamaya başladı.
"Taze kan...Çok taze.. "
"Lütfen daha fazla ileri gitme."
"Şş,Bebeğim sessiz ol. Bu odayı sadece inlemelerimiz doldursun tamam mı?"
Hayır anlamında kafamı sallamaya başladım..
İstemiyordum bu acıyı tekrar,tekrar ve tekrar yaşamak istemiyordum.
Bütün kanları ağzıyla temizlemeye başladı. Heryerimi yaladıktan sonra bana baktı ve öpücüklerle öpmeye başladı.
Yavaş yavaş aşağı bölgelere iniyordu. Kalbim ağzımda atmaya başlamıştı.
"Bakalım burada ne varmış?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Dark | Yoonkook
Fanfiction"Neden bana bunu yaptın?" "Ben seni sevmiştim." "Üzgünüm Hyung sanırım hayatın bu kadarmış." "Karanlığın tadına bakmaya hazır ol." ¤Yoonkook¤ ¤Smut¤ ¤Fanfic¤ -Tüm hakları saklıdır-TAMAMLANDI!