♣17♣

381 23 0
                                    

Davranışlarını ölçüp biçtim.
Ama hiçbirinden anlam çıkaramadım.
Bir iyi bir kötü ruh halindeydi. Onu anlayamıyordum. Ciddi anlamda anlayamıyordum. Gideli saatler oldu. Jimin yanımda oturuyordu.

"Jimin?"

Kafasını 'evet' anlamında salladı.

"Nasılsın?"

Bazen nasıl olduğunu bildiğim halde bu soruyu sormak istiyordum her zaman.

Kafasını eğip bir şey söylememeyi tercih etti. Jungkook gideli bir kaç saat olmuştu. Kapıyı çaraparak hızla giren Namjjon ile Jimin yerinde sıçradı. Korku ile başını eğip gitmesini bekledi.

Ayağa kalkıp oturdum. Namjoon elimde getirdiği pizza kutısu ve kola ile ona baktım.

"Ye."

"Tokum."

"Yemezsen ne olacağını biliyor musun?"

"Rahat bırak beni. Ve mümkünse uzak dur benden!"

Elindekileri yere doğru fırlatıp tiksinircesine baktı.

"Ne halin varsa onu gör."

Arkasına dönüp Jimin'in yanına gitti. Bişiler fısıldıyordu. Jimin kafasını sallıyor. Ve istemiyordu. Namjoon boynuna minik öpücükler konduruyordu.

"Onu rahat bırak!"

Sinirle arkasına dönüp bana doğru yürüdü.

Elleriyle boğazımı kavradı ve yatağa doğru itti.

"Bunu sana mı soracağım ha!?"

Ellerini tutup çekmeye çalışıyordum.  Nefes alamıyor ve bir yandan konuşmaya çalışıyordum.
Jimin yanımıza gelip Namjoon'u durdurmaya çalışıyordu.

Gözlerim hafiften karar maya başladığı an kollarını çekti. Ve hızla öksürmeye başladım.  Boğazımı tutup ağrıyan bedenimi yana çektim. Ve öksürmeye devam etti. Gözlerim dolu bir şekilde ona baktım. Boğazımda hissettiğim büyük ağrı ile kıvrandım.

"Asıl şimdi yapacaklarımı gör!"

●●●

Bu bölüm baya kısa oldu özür dilerim. Diğer bölümle alakalı ne yapacağımı bilemedim. Şu an bu hikayenin sonu belli olsada  biraz bu sıralar tükendim. Düşünceleriniz var ise lütfen yazın.~~

Last Dark | YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin