Danas sam slobodna, svake druge nedelje. Lepo sam se naspavala. Istuširala sam se i oprala kosu, čim sam ustala. Prijalo mi je. Izašla sam iz kupatila uvijene kose u peškir i ogrnuta mantilom. Pogled mi se zaustavio na dve bele kutije koje mi je on poslao. Znači večeras je taj dan. Napokon ću ga sresti. Ispružila.sam se na krevet i uzela mobilni. Imam poruku, a i dva propuštena poziva.
Otvorila sam poruku, bila je od Marijane.Pričala si sinoć sa Sašom. Sve mi je rekao. Hvala ti sto si stupila u kontakt sa njim.
Čak si mu i pričala za tvog obožavaoca.Naravno da sam mu ispričala kada je počeo da mi postavlja pitanja. Nije mi bio problem da pričam, ipak ni on ne zna o kome je reč. Nisam znala kako da ga opišem, jer ne znam kako izgleda. Ipak mi je objasnio sve, čak mi ispričao dosta o mojoj omiljenoj kompaniji. Ipak sam morama da mu kažem da je vreme za zatvaranje. Otisao mi je, ali rekao da ćemo se sresti. Zapravo je znao da ću biti pozvana, ali nije znao ko će me pozvati. Čuo je priču o tome, ali niko nije znao detalje.
Sve za svoju prijateljicu.
Svrati do mene, moram nešto da ti pokažem. Izgleda da se vidimo na balu. Trebaće mi pomoć.
Ne znam šta ću sa sobom.Iskucala sam joj poruku i poslala. Odložila sam mobilni sa strane i ustala sa kreveta. Došla sam do ormana i otvorila ga. Trebalo bi da nadjem neku trenerku i majicu. To mi je najudobnije. Uzela sam crni donji deo svilene trenerke i belu majicu na kratke rukave na kojoj je bila slika brkova. Skinula sam mantil i spustila ga na pod. Obukla sam se na brzinu i uzela mantil, da bih ga odnela u kupatilo, jer je mokar.
Odložila sam ga na sušilicu i vratila.se nazad u sobu. Bacila sam se na krevet i legla na stomak. Uzela sam mobilni i otvorila poruku koja mi je stigla od Marijane.Daj ne zezaj da ideš i ti!?
On te je pozvao zar ne.
O čoveče napokon. Upoznaćeš ga danas. To mi reci.
Stižem kod tebe za petnaest minuta. Blizu sam, pozvaću i Saru. Upravo sam se videla sa Sašom. Pozdravlja te.Nasmešila sam se zbog poruke. Znam da je ona uvek uzbudjena zbog svakakvih vesti.
Drago mi je da je sada sve uredu sa njom i Sašom. Kada bude došla moram da joj pokažem haljinu i cipele što mi je posalo.
Sigirno će joj se svideti.Da, idem i ja na bal. Uzbudjena sam što ću ga sresti. Dodji što pre, moram da ti pokažem nešto. Ja sam još uzbudjenija od tebe.
Mislila sam da mu pošaljem barem poruku, ali znam da neće odgovotiti. Uzela sam blokče koje stoji na donjem selu stola. Hemijska je bila zakačena na njega. Ušla sam u beleške i prepisala broj na papirić. Zatim sam ga ponovo ukucala u mobilni i memorisala sam ga pod imenom "Gospodin Savršeni ".
Kada sam memorisala njegov broj. Odložila sam mobilni na sto i uputila se u kuhinju. Napolje je hladnjikavo, tako da ću spremiti toplu čokoladu. Krenula sam u kuhinju i stavila mleko da se greje. Nisam neki ekspert u pravljenju tople čokolade, ali može da prodje. Ostaviću da se mleko greje, a kutiju sa haljinom i cipelama ću doneti u dnevni boravak da bi pokazala Marijani čim bude stigla. Tako sam uzbudjena zbog večerašnjeg bala i susreta sa njim da ću se onesvestiti od sreće.
Kutije su mi bile u sobi na krevetu, uzela sam ih i ponela sa sobom. Stavila sam ih na podu pored ugaone garniture. Znam da će Mari da ih uzme. Uvek kada vidi kutije misli da su neke cipele i mora da vidi. Tako da će morati da čeka. Brzo sam se vratila u kuhinju da mi mleko ne bi iskipelo.
Pogledala sam u šerpicu, skoro je gotovo. Ne sme da provri. Uzela sam tri kesice iz fioke. Iscepala sam vrhove i sipala u šerpicu. Počela sam postepeno da mešam da ne bi zagorelo. Čim se otopio sadržaj kesice, sklonila sam sa strane šetpu , a zatim sipala u šolje.
Spustila sam je u sudoperu i uzela dve šolje, ponevši ih u dnevnu sobu. Spustila sam ih na sto, a on da su se vrata otvorila.
YOU ARE READING
Gospodin Savršeni
RomanceNekoliko dana pred dvadeset peti rodjendan Eriku dečko ostavlja. Erika pada u depresiju, ne može da poveruje da je to uradio. Srce joj je slomljeno, nije mogla da se pomiri sa tim da je istavljena zbog druge. Odlazi u kafanu i nailazi utehu u votki...