Ďalšie hrozné ráno, už tri dni trávim v škole a každý vie aké je to drastické..
Ešte aj otec sa zas sfajčil a obchytkával úbožiaka Joshuu.💢💢
Ťahám za sebou špinavú tašku, keď uvidím, ako sa skupinka chalanov snažila ubaliť joint.
To chcelo odvahu, ubaliť niečo kvalitné je veľmi náročné a ešte pre takú skupinu šimpanzov.Všimnem si tam však osobu, ktorá je a vždy bola najkrajšia v legínách. Torn MacCorn!
Keď prechádzam okolo nich, snažím sa čo najviac napínať hruď , aby bolo vidieť,že mám prsia. (Síce to je iba podprsenka vypchávaná ponožkami.)
Moja chôdza však nie je tak efektívna, ako sa zdá a pri sústredení či mám dosť výrazné oblasti dekoltu, vojdem práve do skupinky , kde je Torn.
Zrazím nejakého chalana k zemi a rozpľasnem sa na ňom. Najhoršie však je, že moje ponožky v podprsenke zaznamenali rýchle padanie dolu a evakuovali sa von z podprsenky.,,Činčila, odleteli ti kozy!'' Zvolá uštipačne chalan podo mnou, ktorý evakuáciu videl.
Celá banda sa začne smiať a ja rýchlo začnem zbierať moje ponožky.,,Laynová, raz sa dostaneš do nebezpečenstva!'' Nadávam si.
,,Mám rada nebezpečenstvo..'' Skonštatujem a radšej bežím od tej bandy goríl.💢💢💢
Na školských záchodoch som nafotila pár chutných fotiek na instagram a čakala kým zazvoní. Na čo by som šla do miestnosti, kde sedí Salmon a naparuje sa, aký je vypracovaný a aký ma sixpack?
Nie, mal hrudník ako pošľapaný kornútok a jeho svaly? ...Každopádne,prvá hodina je chémia, ktorú síce neviem, ale musím to vytiahnuť na lepšie známky. Ak nie, budem musieť opakovať ročník a čím viac prepadnem , tým ďalej budem od Torna.
💢💢
Ako som plánovala, tak sa aj stalo. Prihlásila som sa na odpoveď a keď som učiteľovi, ktorý je závislý na kokaíne, uvarila päť gramov omietky, nemohol mi nedať jednotku.💢
Práve sa chystám odísť od tabule, keď niekto vykopne dvere.,,Dobré ráno, pán profesor. Učka Kaytová odkazuje,že sa na vás pýtajú policajti. Máte sa za ňou dostaviť po hodine.'' Milo sa usmeje.
,,Do p**e..'' zamrmle a naznačí Tornovi, nech vypadne.
Keď prechádza okolo mňa, nenápadne mi pošepká aj s hnusným,ale pre mňa sexi úškrnom:
,,Nechcel by som." A vychádza z triedy.💢
Celú hodinu som o ňom premýšľala, bol taký násilný k tým dverám až to bolo také... dokonalé!💢💢💢
Po poslednej hodine si so mnou pohovorila triedna. Spočiatku som očakávala policajné komando za moju odpoveď z chémie, ale všetko sa vyvinulo úplne inak.
,,Mia, počula som od ostatných profesorov, že sa lepšíš. A to prešlo len úbohých 24 hodín od toho ako som ťa napomínala a pritom si sa ako-tak učila iba na chémiu."
,,Heeh, no a čo. Anina to nedomyslela," hlesla som.
,Hej tá krava to nedomyslela.. Teraz už vypadni." Povie s vážnou tvárou a naznačí mi, že ma už nechce vidieť.💢💢
Kráčam si po prázdnej hororovej chodbe, keď sa z nejakého rohu, ktorý sa náhodne objavil, vynorí Torn, môj legínový princ.
Skríži mi cestu a ja, keďže kráčam ako formula sa nestihnem vyhnúť zrážke a zhodím ho na zem.,,Činčila! Asi ťa začnem volať parný valec!" Skríkne priškrteným hlasom a ja si nenápadne užívam ležanie na jeho hrudi.
Po chvíli z neho zleziem a idem ku skrinkám. Tam sa v pokoji začnem prezúvať.,,Činčila." Otočí ma Torn a buchne ma o skrinky.
,,Prosíš si Torn?" Začnem funieť ako nahnevaný býk.Pozrie mi do očí a pomaly približoval svoju tvár k tej mojej. Začnem vdychovať jeho vôňu. Ide totiž rýchlosťou slimáka a teda kým by sa ku mne naozaj dostal, mohla by som si odskočiť na záchod.. Na inú školu... V inom štáte...
Chcem ho vlastne pobozkať? Áno.. Ale dnes som mala cesnakovú pomazánku..
Jeho ruka sa tiež začala približovať k môjmu hrudníku.,,Ty ma chceš znásilniť!" Skríknem na celú školu a päsťou mu vrazím do nosa. Následne sa letmo dotknem rukou jeho vlasov, pár mu ich vytrhnem, chytím kabát a bežím preč. Tašku predsa nepotrebujem a skrinku tiež nepotrebujem zavrieť. Jediné, čo tam je vzácne sú vložky.
YOU ARE READING
Ja a on? Skoro vždy!
HumorStredná škola. Pre šialenú Mariu je to veľmi náročné. Nikto sa s ňou nebaví, pretože ju všetci považujú za utečenca z liečebne. Väčšinu času trávi vášnivým rozprávaním sama so sebou. Napriek tomu nemá v hlave tak nasr.... neporiadok ako si všetci my...