SI USPOKOJENÝ?!+ BAJ BAJ AVON?!

27 1 7
                                    

,,Torn, vezmeš si ma?" Hodím po ňom zvodný kukuč a z vrecka nohavíc vyťahujem pokrčené guče papierikov. Bolo ich minimálne tisíc, ale aspoň mal čas na rozmyslenie. 

Vytiahnem posledný papierik, vyrovnám ho a v jeho strede je diera. Okolo diery je vykreslený žltý kruh. 

,,Maria, Činčilka moja, ja..-" 

Zobudím sa. Vážne sa zobudím práve teraz?! Už sme mohli byť spolu! KONEČNE.. Ale nie, môj organizmus si povedal, že ak nevstanem, tak môj konečník neudrží moju včerajšiu večeru. 

Vstanem najrýchlejšie ako môžem a ako raketa letím na záchod.

💢💢 
Už som nemohla byť prázdnejšia, keď som zišla do kuchyne. Presr*ala som snáď celý deň. 

,,Kde je niečo na samovraždu?" Pozriem na Emily , ktorá si čarbe do Avon katalógov.
,,Tretí šuplík v kúpeľni úplne vzadu, v tvojej izbe- skriňa prvý vešiak." Odpovie Emily automaticky a ďalej si čarbe. 
,,Dík ty mzdocha." Mávnem nad ňou rukou a zamierim do chladničky dohnať to, čo som dnes nestihla.

  💢💢💢
Celé doobedie som presedela na záchode. 
Emilie sa chcela ku mne pridať, no zatrhla som jej to. Minimálne by sa udusila.

Večer, kedy som už v sebe nemala ani vnútornosti, som sa vybrala na prechádzku. Nakoniec som skončila v parku pri soche mexického utečenca. Iheď som si spomenula na mamu..

,,Vieš, veľa si ma nenaučila, veľa si ma nevychovala a nemala si na mňa dobrý vplyv. To však neznamená, že som ťa nemala rada. Keby vidíš, čo si spáchala.. Nechala si mi na krku môjho otca, ktorý sa pomiatol a teraz je transvestita.. Emilie je totálny emák a bojím sa, že sa raz nezobudím, lebo jej imaginárny kamarát ma nebude mať rád.. Len tak mimochodom, podľa neho si pekná, ale neviem ako teraz vyzeráš. Možno si mŕtva, ale to je beztak jedno.  No.. Imaginárny kamarát ma nebude mať rád a Emilie ma naservíruje uvarenú Joshuovi na raňajky. 
Jediný Joshua je ako-tak normálny. Minimálne v mojej situácií. Nahradil mi teba. Naučil ma všetko, čo musí dnešné dievča vedieť. Už viem twerkovať, odhovárať, dal mi šľuka trávy, ale to mi nechutilo. Naučil ma ako sa líčiť a chodí so mnou kupovať podprsenky. Neviem ako sa máš ty.. Možno máš ďalšiu Mariu a Emilie, možno mám brata a možno si už dávno pod zemou. Koniec koncov.. Si moja mama a chcela by som ťa ešte niekedy vidieť." 

Z pohľadu Torna.

,,Torn, ty buzerant! Poď okamžite dolu!" zakričí na mňa mama. 
,,Už idem, nekrič!" Rýchlo zaklapnem Apple notebook, kde som mal práve prezentáciu Žralíkových fotiek a pritom som si leštil... vytrínku. 

Zbehnem dole a mama mi vzápätí podáva smetie.

,,Došli peniaze na upratovačku?" Hodím po nej nechápavý pohľad.
,,Vypadni to vyhodiť niekam veľmi ďaleko. Sú tam veci, ktoré s nami nesmú byť spojované!" 
,,Aké?" 
,,Môj sexi kalendár, ktorý som kedysi nafotila." 

Viac mi netreba a vybehnem von z domu. 
💢💢
Asi pol dňa som blúdil po meste s vrecom odpadkov v ruke, kedy sa mi asi trikrát rozsypalo po zemi. Našťastie som vytratil iba pár obalov z kondómov a jogurt po záruke.

Už som chcel vzdať hľadanie za večne zabudnutým odpadkovým košom, keď som zabočil do nejakého parku.

Kôš strategicky umiestnený medzi hustými kríkmi a sochou nejakèho chuja s obrým klobúkom na hlave, bol ten pravý a vyvolený.

💢
Nadžgám odpadky do koša a chcem sa vypariť, keď započujem známy hlas.

Zježia sa mi chlpy aj na miestach, o ktorých som nevedel, že mám.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 20, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ja a on? Skoro vždy!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora