Došla som domov a stal sa zázrak! Nikto nás nevykradol, síce už dobrých pár rokov nezamykáme!
V dome to znelo ako v prázdnej plechovke na festivale.
,,Ten debilný Marko musí zas skúšať! Idiot!" Zahučím do hluku a buchnem do vázy,ktorú som nikdy predtým neregistrovala.
,,Mala by si spraviť domáce práce, Laynová." Poviem si počas obúvania obrých chlpatých papúč.
,,Alebo by si mohla ísť do postele a predstavovať si, ako sa bozkávaš a hladíš po lýtkach s Tornom." Oponujem si.
,,Máš pravdu, druhá Laynová! Domáce práce počkajú, Torn nie!"💢💢💢
Kým som skončila, hodiny ukazovali 19:47.
Pripravím si päť sviečok a vytiahnem môj provizórny otlár pre RNG Ježiša a začnem mu obetovať učebnice, aby som sa ráno zobudila a vedela to.
Dnes však proces obetovania urýchlim a trvá mi to chabých pätnásť minút. So skvelou náladou sa hodím do postele a zavriem oči. Je čas pokračovať vo sne s Tornom v sexi legínach.
Už-už som ho objímala, keď ma ma vyrušilo buchnutie v chodbe.Vzdychnem ako krava pri pôrode a ťarbavo sa vyšuchtám z postele.
💢V chodbe stál môj otec s Joshuom, stojaci v črepoch z vázy.
,,Stalo sa ti niečo?" Skríknem a skrčím sa k úbohej váze.
,, Ani som ťa nepoznala, ale prirástla si mi k srdcu! Otec! Prečo si to urobil?" Pozriem na otca, ktorý sa pridržiaval o Joshuov umelohmotný prsník.Až vtedy som si všimla, ako vypadal. Na šatách mal šmuhy od make-upu. Po rukách mal čiary vytvorené z testerov rúžov a na tvári mal desať rôznych líceniek,veľmi čudné kontúry, aspoň desať vrstiev špirály a na očných viečkach zelené tiene s hrubou oranžovou linkou. No najhorší bol snáď smrad trávy zmiešanej s dvoma miliónmi voňavkami.
,,Nechaj máá. Ty... Moja spermia..'' dá si prestávku na nádych a začne sa smiať.
,,Otec! Musíš prestať fajčiť tie šmaky! Čo keď znova prídu kukláči?! Nevieš ako to dopadlo s mamou?'' Zvreštím vlepím mu náučnú facku.Vyhŕknu mu slzy do očí a chytí sa za boľavé líce.
,,Mariaa, prepáč.. Už to neurobíím.'' Silno obíjme Joshua.💢
S námahou odnesiem otca s Joshuom do postele a zabuchnem za nimi dverami.,,Čas ísť konečne spať!'' Natiahnem sa a chcem ísť do postele,ale predo mnou sa objaví Emilie.
,,Môžem oca zbiť tiež?'' Opýta sa s očami ako číňan.
,,Nabudúce,'' Odpoviem jednoducho a odstrčím ju preč z cesty.💢💢💢
V škole som zázračne celých päť minút pred zvonením ,a preto mám čas sa aj prezuť do rozpadnutých krokodílok.Kým bojujem s rozpadajúcou sa krokodílkou a snažím sa ju zlepiť lepiacou páskou, o vedľajšiu skrinku sa niekto oprie.
,,Činčilka,Činčilka, povedz že mi, prečo si taká šialená?'' Ozve sa Tornov hlas a ja ihneď zvlhnem medzi... PRSTAMI. Úchylky jedny..
Chce ešte niečo povedať ,ale začne mu zvoniť mobil.
,,Hej, Torn, prečo si jebčíčkar, keď si taký ,,drsný", hmm?" Začnem sa smiať a Torn celý očervenie.
Chcem okolo neho prejsť, ale chytí ma za zápästie.
,,Ak to niekomu povieš, urobím ti zo života peklo!"
,,Nepoviem to, ak si spravíme dohodu." Navrhnem a zakopnem o dolepenú prezúvku.
,,Akú?"
,,Povieš pravdu, a to takú, že nevieš baliť baby, ale chalani na teba letia." Začnem sa diabolsky uškŕňať.
,,Čo si povedala? Ja, že neviem baliť baby? Mal som stokrát viac báb ako ty chalanov!"
,,Povedzme si pravdu, Torn. Aj chalanov si mal viac.." Snažím sa odísť čo najepickejšie, ale zas zakopnem o prezúvku a ležím na zemi.💢💢💢
Takže Torn pučúva Žralibora Jebčíka? Myslí na mňa,keď ho počúva?
,,Laynová!Čo je to rozmnožovanie a popíšte ho!'' Áno, učiteľka z biológie ma musí vyskúšať práve dnes.. A jediné nad čím rozmýšľam je Torn.
,,Je to... Ehm...Sex..'' začnem aspoň improvizovať, ,,hm.. no a ako sa to robí neviem.. Nepozerám porno..''Celá trieda na okamžik stíchne,ale ani o nanosekundu na to sa začne rehotať.
,,Bože to je krava.''Nečujne zašepká,síce ja ju počujem.
Posadí ma na miesto, hodí do mňa žiacku a začne nám dohovárať ohľadom nášho prístupu k niektorým veciam.
💢💢
Myslela som si,že môj citát o sledovaní porna nechá tak,ale cez prestávku ,práve som sa ládovala obrými krajcami chleba s roztopeným maslom , prišla moja triedna.,,Maria, ty sa zasa neučíš! Teraz za mnou bola profesorka Mikrobylová.'' Zazerá po mne a po mojom chlebe.
,,Učím sa,aby ste vedeli. Ale väčšina zborovne si na mňa zasadla odkedy im otec nedíluje trávu.'' Poviem a kúsky mojej desiaty sem-tam odletia preč.
,,No určite to nebude iba týmto,Maria. Chcem vidieť pokrok, inak si zopakuješ ročník.''
,,A má byť ten pokrok zelený?'' Pýtam sa ako na samozrejmú vec.
,,Mohol by byť.'' Odpovie a odchádza.💢💢💢💢
Zazvoní posledné zvonenie a nikoho v triede do sekundy niet.
Ja sa v tichosti snažím dotackať v polospánku ku skrinkám, ku ktorým sa nakoniec aj dostanem.Tam ma však čaká niečo,čo mi ihneď vohnalo energiu do tela.
Torn, tajný jebčíčkar.
Žeby v ňom vzbudzujem záujem? Od včera sa stretávame dosť často. Určite sa konečne uvedomil a zistil,že ja som tá jeho pravá!,,To s tým priťahovaním si ešte vybavíme.'' Zvolá a beží preč.
,,Dobre ,Torn.'' Vzdychnem si a utriem si slinu,ktorá mi kvôli nemu okrášlila tvár.Ach,Torn je ako moja obľúbená príchuť čokolády na mojej pizze s ananásom, ktorá počúva Žralibora Jebčíka..
Haj maj libe gajs! 🚷Dúfam, že sa vám táto 💩 dokonalosť páči.Ak nie, tak mi prepáčte, nechcela som vám naschvál vypáliť 👀 a zničiť mozog. Ako odškodné tu máte Emila, tancujúceho zemiaka ✌✌✌
A Anininka tu má Dalibora, twerkujúceho zemiaka 😂
BINABASA MO ANG
Ja a on? Skoro vždy!
HumorStredná škola. Pre šialenú Mariu je to veľmi náročné. Nikto sa s ňou nebaví, pretože ju všetci považujú za utečenca z liečebne. Väčšinu času trávi vášnivým rozprávaním sama so sebou. Napriek tomu nemá v hlave tak nasr.... neporiadok ako si všetci my...