Představit se:
Jmenují se Lucy je mi 14 let. Bydlím v Now Your. Nemám přátelé kamarádu a ani bližnýho. Každý den jen brečím a chci udělat sebevraždu.Zbudila jsem se okolo 6:08hod. Měla jsem ještě čas 22 min, ale to už jsem stala a připravovala jsem se. Udělala higyenu a vzala jsem si:
Vzala jsem si svojí aktovku
Šla jsem po schodech dolů. Byl tam vzkaz:
Miláčku jeli jsme s taťkou brzy do práce máš tam sváču a pití nachystanou na stole
Ps:rodiče.No bože. Nikdy nesnídam tak jsem si dala do aktovky jídlo a pití a šla na bus. Čekala jsem asi 15min. Přijel bus a já si šla sednout do zadu. Vytáhla jsem si mobil sluchátka a poslouchala písničky. Vystoupila jsem a přede mnou stál vysoká škola
Šla jsem pomalím krokem. Všichni na mě koukali. Byla jsem tak nervozní jako prase. Hledala jsem řiditelnu, ale nemohla jsem jí najít. Dívala jsem se do země, ale to byla chyba vrazila jsem do někoho a spadla na zem. "O-o-omluvám s-se vykoktala jsem ze sebe. Koukla jsem se do koho jsem narazila byli to dva kluci a smáli se mi a ukazovali na mě. Stoupla jsem si a šla radši dál. Konečně jsem našla řiditelnu. Zaklepala jsem a čeklala. Ozvalo se "Dále"!! Otevřela jsem dveře a řekla jsem "j-js-jsem Lucy Banovíčová j-j-jsem ta-tady nová vykoktala jsem ze sebe. Jen kývla a dala mi klíče od skřinky měla jsem číslo 149 podala mi učebnice a řekla " tak to je vše ukážutí kde máš třídu". "Děkuji"! Pousmála se a otevřela dveře aby jsme šli do mojí třídy nové. Byli jsme u třídy: 1570. Zaklepala a vešla jsemnou dovnitř řiditelka. A začala říkat "tak máme tady novou žákyni" a odešla. Stála jsem a dívala se do země. Pan učitel se na mě koukl a řekl mile "představíš se nám"! Jen jsem kývla a začala "j-jme-jmenuji se Lucy Banovíčová. Hraju fodbal, volejbal,florbal a baskedbal. Koukla jsem se na učitele a on zíral jako kdyby jsem byla anděl. Usmála jsem se a koukla poprví do třídy. Všichni na mě zírali s otevřenou pusou. Připomněla jsem si co ještě hraju. "Jo a ještě košíkovou" dodala jsem. "Lucy můžeš se posadit někde" řekl mi učitel. Jen jsem kývla a podívala jsem se kdd je volné místo. Bylo vzadu uplně. Šla jsem tam a sedla jsem si. Učitel začal vykládat to co už jsem znala a oni to měli za novynu. Seděla jsem a přemýšlela. Najednou mě učitel zavolal k tabuli abych to vyřešila už jsem to znala takže žádnej problém. Dokončila jsem to a koukla na učitela "mam to spravně"! Koukl se a dodal "wow Lucy znášto krá...." nedořekl to protože jsem mu skočila do řeči " já už to znám od stare školy jsme dal jak vy to jsme probírali v 6třídě a jsem v osme. Vykulil oči a koukl se po třídě ti taky byli mimo. Já jen pokrčila rameny a nic dalšícho jsem neříkala. Šla jsem si sednout na místo. Tohle probiralo celej den ve škole. Neobědvám takže jsem šla rovnou domů.
Tak mame novou knížku. Snad se vám líbí.
ČTEŠ
Zabít se
Romanceje to o holce jmenem Lucy, ktera nema lehký život byla v dětským domově. Pak jde do nové rodiny a školy však ji tam šikanuji a nikdo jí nevěří. Chce se zabit nebo ji to někdo překazí? čtěte a dozvíte se.