m
"Bzzz, bzzz"!!! Co to sakra je za debilní zvuky, ajo budík škola neee. Konečně stanu a jdu se chystat. Prvně jdu do koupelky. Dostala jsem málem infarkt sama sebe jsem se lekla. Udělala jsem hygienu a jdu si dát (řasenku, pudr, stíny) tak to by stačilo až nejdu za štětku. Šla jsem spátky do pokoje dát si oblečení. Vzala jsem si:
Sešla jsem dolů do kuchyně a byl na lednici papírek. Stálo tam
Lucy jeli jsme dříve do práce a přijedeme pozdě večer kolem půl noci!!
Tvoji milovaní rodiče!To jsem si mohla myslet zase přijedou pozdě neva aspoň tu budu sama. Konečně jsem šla na bus. Přijel bus a já si šla sednout do zadu. Sedla jsem si a vzala mobil sluchátka a šla poslouchat hudbu.
O 30. Minut později!!
Vystupuju z autobusu a vydím jak Janča brečí rozběhnu se za ní. "Jani co se stalo?? Proč brečíš"?? Ptala jsem se jí na otázky. "Nika" "mi se pohádali" a začala brečet ještě víc. "A kde je Nika"? "Já neví... A sakra Nika se bude řezat honem pojď jí najít"!!!! Řekla Janča vyděšeně. Začali jsme běhat všude a pak záchody nebyla ani v první a ani v druhým. Šli jsme do třetího patra a na záchod rovnou. "Niki jsi tu"?? Začala piště Janča. Otevřeli jsme dveře od posledního protože ostatní byli otevřené. "Niki co blbneš"? Vzala jsem jí a ošetřila jí ruku měla tam napsaný "zemřít"! Byla jsem v šoku že by se ají zabila. "Omlouvám se" řekla Nika. "T-to je v poho, ale příště to neuděláš jasný"!! Jen kývla a šli jsme na hodinu. Byla matika panebože za co mě trestáš. Tohle bylo celej den.
Na obědě
Šli jsme s holkama na oběd a koho jsme potkali no jasně Dana. Začalo mě bušit srdce jako o závod. Holky se na mě podívali strachem. "Holky musíme pryč"!! Řekla jsem šeptem. Holky jen kývli a otíkali jsme ze školy. Koho jsme potkali největší dě*ku z mé staré školy. Co tu všichni dělají panebože neeee. Jmenuje se Michala. Šla knám a volala s někým. Slišela jsem jen "jsou v parku"!! Jedíný a pak mě to docvaklo ta kráva blbá volá s Danem. "Holky ta kráva volá s Danem"!!! Holky vykulili oči "c-c-co teď dohaje"?? Řekla Nika. "Budeme dělat jako že nic" řekla Janča. "No nwm" řekla jsem. Někdo mě vzal za kapuci a stáhl k zemi. "Holky utíkejté"!!!! Řekla jsem. Byla jsem na zemi a nekokla jsem se kdo to byl, protože jsem to věděla Dan. "Koukni se na mě do pr*ele"!!! Řekl Dan. Furt jsem se dívala dl země. Dan do mě kopl silou. Koukla jsem se asi moc pozdě. Chtěl mi dát facku ale to už nestihl. "Co to do prdele děláš"?? "Já to bych se měl zeptat já tebe"! Řekl někdo nasraně. Znala jsem ten hlas byl to jako od Ondry. Mího kámoše z bývalé školy. Aspoň jsem si to myslela. Teď jsem ho konečně vyděla jsem ho. Byl to Adam. "Utéč"!!!!! Zavolal na mě Adam.....
Ahoj lidi jak se mate?? Máme další čast. Snad se vám to líbi snažím se. Jinak komentujte a lajkujte za vše budu moc ráda. Na komentáře odpovím!!! :) jinak pokračování příště ;)
ČTEŠ
Zabít se
Romanceje to o holce jmenem Lucy, ktera nema lehký život byla v dětským domově. Pak jde do nové rodiny a školy však ji tam šikanuji a nikdo jí nevěří. Chce se zabit nebo ji to někdo překazí? čtěte a dozvíte se.