Z minulé části
Byl to Adam. "Utéč"!! Zavolal na mě Adam...
Pokračovaní
"Ale já ti chci pomoct"!!! Křikla jsem. "Ne bě..."! Nestihl to říct protože mě Dan vzal za paži. Dívala jsem se na něj. Měla jsem strach. Políbil mě. On mě políbil hajzl. Otáhla jsem se a dala mu facku takovou že spadl na zem. "Ty děvko to jsi neměla"!! Řekl přísně a hlavně nasraně. "Já za to nemůžu že jsi byla v děcáku"! Začala jsem brečet. Kiukla jsem se na něj byl jakýsi smutný. Nevím co mě to napadlo, ale šla jsem ho obejmout. Byl překvapený jako já. "Promiň já -já nechtěl" řekl Dan. On on on on se mi omluvil. "V poho" řekla jsem a otáhla jsem se a šla za Adamem. Koukal na mě dívně. P-pro-promiň ž-že jsem ti to n-neřekla"! Řekla jsem koktavě. "V poho to neva" řekl a obejmuli jsem se a já mu dala aji pusu. Spolupracoval. "Tak to nn"!!! Řrkl Dan a vzal mě za zápěstí a otáhl mě od Adama. "Ty krávo"!!! Nadechl se a koukal se mi do očí. Vzal mě pryč od Adama. Adama vzali ti kluci a šli taky pryč. "Nech mě bejt uchyl"!!!!! Řekla jsem protivně. "Tak to jsi přehnala, to tě bude mrzet"!! Taky řekl zuřivě. "N-ne p-prosím" a začala jsem brečet. Byli jsme takovým parku kde byli houpačky keře a tak dále.... Táhl mě do keře. Už vím on mě chce znásilnit. To nesmím dovolit. Jsem ještě panna a takhle si vzít od ču*áka to ne. "Tak hele dášmí a bude klid (dášmí znamená "sex" pokud to někdo neví). "Ne nedám nejsem děvka"!! Řekla jsem provokativně. "Fakt kdy jsi to zjístila" a začal se smát. Vystartovala mi ruka a schytal jednu že spadl na zem. Začala jsem utíkat. Slišela jsem že běží za mnou. Měla jsem velký strach že mi ublíží. Otočila jsem a byl pryč tefa aspoň jsem si to myselala protože jsem se otočila do předu a byl předemnou. "J-já"......
Pokračování příště. Jinak snad se vám to líbí. Jsem ráda že lajkujete a komentujte. Tak ahoj u dalšího dílu.
ČTEŠ
Zabít se
Romanceje to o holce jmenem Lucy, ktera nema lehký život byla v dětským domově. Pak jde do nové rodiny a školy však ji tam šikanuji a nikdo jí nevěří. Chce se zabit nebo ji to někdo překazí? čtěte a dozvíte se.