5.kapitola- už konečně doma

43 6 5
                                    

Po nějaké chvílce co odešel Adam přišla rodina. Byla jsem šťasná měla jsem radost že si na mě zpomněli. "Tak co Lucy je ti líp"? Mamča se mně zeptala. "Ano je mi o hodně lépe už chci být doma" a usmála jsem se. "Ťuk, ťuk" někdo zaklepal. "Dále" křikla jsem že to muselo být slišet až k sousedům. Otevřeli se dveře a tam stála Janča a Nika. "Ahooooj holky" řekla jsem z radosti. "Ahoj Lucy" řekli obě za rás. "Tak mi už jdeme musíme ještě něco dořešit, tak si to tu uži s holkama" řekla mamča. "Rak ahoj rodino ráda jsem vás vyděla" řekla jsem. "Ahoj taky jsme tě rádi vyděli" řekli zborově. "Nashledanou" řekli holky. "Nashle" řekl taťka a mamčou odešli. "Tak co jak se máš mi jsme se o tebe báli že ten kluk ti ublížil. A co je to za kluka ty ho znáš"?? Holky se mě ptali. "Jo já v pohodě. Ten kluk je Dan ano znám ho od staré školy šikanoval mě se svými kamarady. A jak se máte vy"?? Zeptala jsme se. "Mi v pohodě. A proč tě šikanoval"? Řekli smutně. "Protože jsem mu ne..." nedořekla jsem to protože někdo zaťukal. "D-dále" řekla jsem koktavě. Otevřeli se dveře a stal tam Dan. "C-c-co t-tady děláš D-Dane"? Řekla jsem ztrachem. Holky vykulili oči. "Co bych tu dělal špíno" řekl Dan. "J-já nevím" řekla jsem. "Tak ty nevíš jo"? Šel ke mě. Zhodil mě z postele. "Co to děláš hajzle jeden"? Řekla Niki. "Kluci"!! Zavolal Dan. Vešli kluci a Niki a Janču vzal každej jeden a zakril pusu. Začala jsem brečet. "P-pu-pusť j-jee pro-prosím" řekla jsem ve strachu. Zhodil mě na postel a lehl si na mě. Nevěděla jsem co teď. "Co to děláte pomoc"!! Křikla doktorka. Měla jsem štěstí z holkama. Vzali je pryč. "Jste v pořadku, jinak můžete jet domů" řekla doktorka. "A-ano jsme, zavolám rodičům" řekla jsem. "Nemusíte volali jsme jsou tu za 10 min. "Děkuji" řekla jsem. Jen kývla a odešla.

Po 10 minutách
Konečně jedu domů. Sedím v autě a poslouchám hudbu. "Co to bylo za holky"?? Zeptá se mamča. "Kámošky Janča a Niki ze školy" a usmála jsem se. Mamča taky se na mě usmála.

Doma

Jsem doma a nudím se už je kolem osmi večer. Začnu se chystat do školy je středa. Jsem konečně nachystaná a jdu se umít. Po koupely tak jsi du lehnout je asi deset večer. Tak jdu spát. Konečně jsem usla

Zabít seKde žijí příběhy. Začni objevovat