Když ze mě slezl tak začal brečet. "C-co s-se děje"? Řekla jsem a snažila jsem se být milá nevím proč. Pustil mě a já jsem šla za ním. "Nic a vypadni"!! 😡😡 řekl nasraně. "Ale já nechci" řekla jsem. Co jsem to řekla jsem normální když mě znásilnil!!!! "Hele fakt běž " radši jsem ho poslechla a utíkala pryč. Začala jsem brečet..... Myslela jsem že se zabiju šla jsem k mostu a začala počítat kdo tady umřel... Cca (pokuď někdo neví co to je cca- PŘIBLIŽNĚ)!!!!! 30 lidí a já budu 31 😱.... No nic šla jsem blíž a.....
A "nědělej to prosím"!! Někdo za mnou řekl.... "Ehmm proč jako?? Co ti je potom"??😡.... Otočila jsem se a byl tam Adam... "To že tě mám rád a nechci aby ses zabila"! To bych se pak zabil ají j... Dodal. "N-no já tě taky mám moc ráda, ale proč by ses měl zabít"?..."protože tě mám rád a myslím že tě milují"!!... Vykulila jsem oči a řekla "j-já tebe taky!!!!!!.... "Ale jedu na tábor "!! Panebože už zítra.... Radši jsme šla domů a nachystat se...... šla jsme teda domů a mamka ještě nebyla doma aspoň tak... nachystala jsem se a šla udělat jídlo navařila jsem udělala jsem řízek s kaší... a pak jsem se šla dívat na tv ale to mě nebavilo tak jsem se šla o koupat a pak jsem si šla lehnou protože jsem byla docela dost unavena... o koupala jsem se a šla spát...
omlouvám se že je docela dost krátká, ale aspoň něco.. tak u další kapitoli!!!
ČTEŠ
Zabít se
Roman d'amourje to o holce jmenem Lucy, ktera nema lehký život byla v dětským domově. Pak jde do nové rodiny a školy však ji tam šikanuji a nikdo jí nevěří. Chce se zabit nebo ji to někdo překazí? čtěte a dozvíte se.