+1+

4.3K 258 56
                                    

Merhaba bu benim yeni hikayem! Karakterler benim seçimim eğer rahatsız oluyorsanız başka birilerini kendiniz için düşünebilirsiniz.

~

anonim: Merhaba Chaeyoung.

Chaeyoung: numaramı nereden buldun?

anonim: Bu önemli mi?

Chaeyoung: Ne istiyorsun?

anonim: Konuşmak. Ve sanırım senden hoşlanıyorum.

Chaeyoung: Genelde insanlar bloğumdan hoşlanır benden değil.

anonim: Bloğunu da seni de seviyorum.

Chaeyoung: Tanımadığın birini sevemezsin. Ayrıca bloğumu nereden biliyorsun?

anonim: Ama ben seni seviyorum. Ayrıca yanına geleceğim ve bloğunu 1 yıldan fazla süredir takip ediyorum.

Chaeyoung: Sapık falan mısın? Engelliycem.

anonim: Hayır değilim sadece seni görmek için yanına geleceğimi söylüyorum.

Chaeyoung: Bu ürkütücü. Engelliyorum.

anonim: Tamam engelleme gelmeyeceğim.

Chaeyoung: Buna inanacağımı mı sandın?

anonim: Bana karşı niye bu kadar kabasın? Sinir bozucu Park Chaeyoung..

Chaeyoung: Sinir bozucu anonim..

anonim: Arkadaşlarına kibar davrandığın gibi banada kibar davranamaz mısın?

Chaeyoung: Arkadaşım değilsin.

anonim: Evet olmakta istemiyorum.

Chaeyoung: O zaman neden yazıyorsun?

anonim: Daha fazlası olmak için.

Chaeyoung: Seni tanımıyorum. En azından ismini söyle.

anonim: Bana Chimchim diyebilirsin. Yakın gördüklerim hep öyle der.

Chaeyoung: Ama biz yakın değiliz.

anonim: Hayır bana yakınsın çok uzakta olsan bile yanımdaki herkesde daha yakınsın.

Chaeyoung: Peki Chimchim öyle olsun.

anonim: Öyle Chae :)

Chaeyoung: Bana da yakınlarım Chae der ama bana uzaksın yanımdakilerden bile daha uzak.

anonim: Seni gerçekten rahatsız ediyorum sanırım. Bir daha yazmayacağım üzgünüm Park Chaeyoung.

~
Chaeyoung önce umursamayıp telefonu kenara bıraktı ve kitap okumaya başladı. Ama aklına sürekli o çocuk geliyordu. Çok kötü sözler söylemiş onu kırmıştı. Daha fazla dayanamadı çünkü o gerçekte böyle umursamaz biri değildi. Kötü biri hiç değildi.
~

Chaeyoung: Chimchim orada mısın?

°2 dakika sonra

Chaeyoung: Çok kaba davrandım. Üzgünüm. Özür dilerim...
~
Cevap vermesini beklerken telefon rehberine onu Chimchim diye kaydetti. "Chimchim gerçekten çok sevimli bir lakap" diye düşündü. Daha sonra tavana bakıp uzandı ve daha fazla dayanamayıp uykuya daldı.
~

°4 saat sonra

Chimchim: Hayır hayır üzgün olma.

Chimchim: Seni üzdüm mü?

Chimchim: Ben özür dilerim.

°yarım saat sonra

Chimchim: Chae orada mısın? Beni mi engelledin yoksa..:(

Chimchim: Chae seni özledim.

🌾Orange Love || jimin•roséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin