~
Jimin bu gönderiyi görünce bian şok olur ve birkaç kez okuyup sonunda kendine inandırır. Kalbi normalden hızlı atmaya başlar.
Sevdiği kişi onunla konuşmak istediğini söylüyordu. Belki kimse anlamayacaktı fakat ikisinin bunu bilmesi önemliydi zaten. Tanrım şuan hiç olmadığı kadar mutluydu. Chaeyoung'ın gönderisini ss aldı ve ayrıca fotoğrafı da telefonuna kaydetti. İlerideki wallpaperı belliydi. Fotoğrafa uzun uzun baktı ve Chaeyoung'ın güzelliği onu bir kez daha büyüledi. Bu kız kesinlikle onun ideal tipiydi. Sadece yüzü değil kalbide güzeldi...
~Chimchim: Tanrım beni öldürmeye mi çalışıyorsun? Bin kere okudum ve hâlâ inanmıyorum. Benimle konuşmak istiyorsan söylesene aptal.
Chimchim: Chaeyoung sen çok güzelsin... Nefes alamıyorum
Chaeyoung: Bana mesaj atman için yaptım ve sanırım işe yaradı ㅋㅋㅋ
Chimchim: Kalbim ne kadar hızlı atıyor haberin var mı? Ayrıca bu fotoğrafta ne? Sadece bana atabilirdin Chae, şimdi herkes görecek...
Chaeyoung: ㅋㅋㅋㅋㅋ Tanrım sosyal medya bunun için var.
Chimchim: Sosyal medyayı sevmiyorum.
Chaeyoung: Eğer sosyal medya olmasaydı beni bulamazdın.
Chimchim: Sosyal medyayı seviyorum.
Chaeyoung: Tanrım ㅋㅋㅋ Bana okulundan bahsetsene..
Chimchim: Bugün iki çıkma teklifi daha aldım biri noonaydı ㅋㅋㅋㅋㅋ
Chaeyoung: Vay. Noonalar arasında popüler misin?
Chimchim: Denebilir. Genel olarak havalı olduğumu söylüyorlar fakat bu kimin umrunda?
Chaeyoung: Benim gözümde sevimli kal havalı falan olmanı istemiyorum
Chimchim: Tanrım ~senin için her gün aegyo yapabilirim.
Chaeyoung: Fotoğrafını at lütfen. Beni biliyorsun görüyorsun fakat ben profilindeki boşluktan başka bir şey göremiyorum...
Chimchim: Yarın yanına gelmeme izin ver Chae.
Chaeyoung: Beni deli ediyorsun! Pekâlâ yarın yanıma gel.
Chimchim: İnanamıyorum! Şuan gerçekten mutluyum Chae... Her şey gerçek olabilir.
Chaeyoung: Peki kaçta burada olursun?
Chimchim: 11.11 ?
Chaeyoung: 11.11
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌾Orange Love || jimin•rosé
Teen FictionChimchim: Sadece benim gözlerime bakarken gitar çalmanı istiyorum Park Chaeyoung. Chaeyoung: Bana eşlik edeceksen varım. • • • + JiRosé + tüm haklar Park Jimin ve Park Chaeyoung'ın turuncu saçlarında saklıdır♡