~
°saat: 09.12
Chaeyoung anonimin bu gönderisini görünce aptal aptal sırıtmaya başladı. Jimin ilk defa fotoğraf atmıştı hemde onun için. Sebepsizce bu durum hoşuna gitti. Yüzünün tamamını görmesede az buçuk Jimin'i tanıyormuş gibi hissetti. gönderiyi ss aldı ve fotoğrafı kaybetme korkusuyla telefonuna kaydetti. Çünkü her an silebilirdi. Chimchim sanırım biraz çekingen biriydi.
~Chaeyoung: ChimChim~ Hadi konuşalım ><
Chimchim: Gönderiyi utanıp tam silmek üzereydim.
Chaeyoung: Bunu yapacağını tahmin ettiğim için telefonuma fotoğrafı kaydettim. Yani pek belli olmasada buda bir şey ㅋㅋㅋ
Chimchim: Bu sana attığım ilk adım Chae.
Chaeyoung: Teşekkür mü etmeliyim? Ayrıca benim pozumu mu çaldın sen? ㅋㅋㅋㅋㅋ
Chimchim: Couple olmak hoşuna gider diye düşündüm:)
Chaeyoung: Ya gitmediyse?
Chimchim: Tam bir yalancısın demektir...
Chaeyoung: Gitmem gereken bir okul var çıkmam gerek Chimchim
Chimchim: Bugün görüşeceğiz unutma
Chaeyoung: Hiç unutabilir miyim?
Chimchim: Hayır :)
~Chaeyoung hızlıca üstüne siyah bir t-shirt onun üzerine de bir kot ceket giydi. Saçlarını bugün beğenmediği için siyah bir şapka taktı ve umursamazca dışarı çıktı. Okula doğru yürürken Jimin'i mutlu edecek bir gönderi atmak istedi. Jimin onu hep mutlu etmişti.
•
•
Jimin bikaç dakika sonra mesaj atmıştı bile. Jimin'in bu sevimli halleri Chaeyoung'ın hoşuna gidiyordu. Onu mutlu etmek güzeldi.
~Chimchim: Bugün çok güzel olacak Chae..
Chimchim: Ve sen... Tanrım! Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun? T.T
Chaeyoung: Umarım güzel olur... Diğer insanlar gibi olmandan korkuyorum.
Chimchim: Ben farklıyım Chae. Senin için farklı biri olacağım.
Chimchim: Bugün okulunun ilerisindeki sahilde olacağım.
Chaeyoung: Seni bekliyor olacağım.
~°saat: 11.05
Chaeyoung okuldan erken çıkmıştır. İçi kıpır kıpırdır. Deli gibi heyecanlanmıştır. Koşar adımlarla sahile doğru yürür. Denizin kenarına doğru gider ve beklemeye başlar. Tam beş dakika geçmiştir. Jimin'in onu bulamadığını düşünür ve sahil boyunca yürümeye başlar. Sahil oldukça kısa olduğu için iki tur atmıştır bile. Saatine bakınca canı iyice sıkılır. Zaman geçmek bilmiyordur. Saat tam 12.00 olunca pes eder. Resmen ekilmiştir. Jimin'e güvenmekle hata ettiğini düşünür..
~Chaeyoung: Seni bekleyeceğimi söylemiştim. Tam bir salak olmalıyım.
Chaeyoung: Biliyor musun Park Jimin? Sende diğerleri gibisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌾Orange Love || jimin•rosé
Teen FictionChimchim: Sadece benim gözlerime bakarken gitar çalmanı istiyorum Park Chaeyoung. Chaeyoung: Bana eşlik edeceksen varım. • • • + JiRosé + tüm haklar Park Jimin ve Park Chaeyoung'ın turuncu saçlarında saklıdır♡