Okulun İlk Günü

83 8 84
                                    

Kulağıma rahatsız eden bir ses geliyordu.

*Bu da ne lan ? 😕 Neyse boşverrr ben geri uyuycam... ULAN DUR BU GÜN OKUL VAR LINIT OLMASIN YAA*

Ah doğru ya bu çalan şey saat alarmı. Uzanıp kapattım 1-2 saniye daha bekledim. Oturur pozisyona geldim uykumun dağılması için 1-2 dk gerekiyordu.

Kalktım elimi yüzümü buz gibi çeşme suyunda yıkadım.

Çantamı kontrol ettim.

*Tamam herşey burda. *

Bu gün lınıt olası lisenin ilk günü.

Bu gün 3 senelik lise eziyetine katlanmaya başlayacağım ilk gün.

*İğrenç bişey bu okul ya *

Neyse ki forma işini ailem beni sokağa atmadan önce hallettiler . Bu sayede forma almak için ek masrafa girmeyecektim.

Dişlerimi fırçaladım çantamı aldım. Kapıyı kitledim ve evden çıktım.

Uzun süre ormanda yürüdüm . Yavaş yürüdüğüm için acele etmeliydim.

Yürürken kendimi kurt gibi hissettim sanki özgür, tek başına yaşıyan bir kurt gibiydim. Küçüklüğümden beri hep böyleydim hiç değişmedim. Kurtlara hayranlık duydum, onlar gibi ulumaya çalıştım. Evet şimdi o anlar aklıma geldikçe gülüyorum ama asla pişmanlık veya utanç duymadım.

Hızlı hızlı yürüyordum ama dizlerim çığlıklar atıyordu.

Epey bir yürüdükten sonra okulun önüne geldim. Okul epey büyüktü ama içindekiler boş olduktan sonra neye yarar ki...

Okulun içine girdim herkes sınıfını öğrenmek için 1 hafta önceden asılan kağıda bakıyorlardı tabiki ben 1 hafta önceden gelip bakmıştım o yüzden direk sınıfıma gittim.

Sınıfım 9/E 'di içeri girdim içeri girenler şimdiden arkadaş! olmuşlardı. Boş cam kenarı olan en öne oturdum. Yanım boştu

* Umarım kimse oturmaz. Şöyle çantamıda koyayım da dolu zannetsinler. *

Ve eziyetin başlamasını bekledim.

Hoca kendini tanıttı sonrada sırayla kendimizi tanıtmamızı istedi.

Ve malesef en önde oturduğum için ilk bendeydi. Hafifçe kalktım dizim hala ağrıyordu.

- Adım Rini Junko Kouru.

Dedim ve yerime oturdum. Hafif bir fısıldama oldu ve sıradaki kişi kendini tanıtmaya başladı. Tanıtım bittikten sonra hoca derse başlamıştı. Dersin ilk 25 dakikası geçmişti ki içeri biri girdi. Çok umrumda olmadığı için başımı kaldırıp bakmadım. Ve tahtayı yazmaya devam ettim.

Ama o gidip benim yanıma oturdu...

*AGHHHH nedennn... O kadar boş yer varken neden benim yanım neden NEDEN ? *

Anladığım kadarıyla bir erkek...

Neyse ki tenefüs zili çaldı. Defteri kapattım. Parmaklarımı kıtırdattım ve omzumu serbest bıraktım. Gözlerimi kapadım ki aniden :

-Memnun oldum ben Akihiro Minoru

Tokalaşmak için elini uzattı

                  (Akihiro Minoru)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Akihiro Minoru)

Yüzümü diğer tarafa çevirdim son bir kez tahtaya baktım ve sıramdan kalktım.

Sınıftaki kızların hepsi
''Şuna bak yaa çocuğun elini bile sıkmadı !
- Hatta yüzünü çevirdi gördünüz mü ? - Saygısız işte '' gibisinden laf ediyorlardı.

Sanki çokta umrumda...

*İnsanlarda böyleydi işte...
İşlerine gelmiyor mu hemen çenelerini açıyorlar. *

Topallıyarak lavaboya gittim ellerimi yıkadım derin bir nefes aldım tam kapıdan çıkıyordum ki içeri giren kızlar omzuma vurdular.

(Sakin ol sakin ol...)

Hırlamamak için kendimi zor tutuyordum . Evet sinirlenince hırlıyor veya kavga sırasında ısırıyordum.

Yumruğumu sıkmaya başladım tepki olarak yumruğumu kapıya vurdum tabi bunu duyar duymaz fısıldaşmayı kestiler. Direk sınıfa gittim.

Sırama oturdum ki

- Sanırım konuşmayı sevmiyorsun ama en azından duyuyorsun.

*Rahat bırak çocuk !!! *

*Keşke mp4'mü getirebilseydim o da şarjı bitecek vakti buldu yani telefonumda yok... Agghgagag kuduruyorum yaa*

Umarım bu gün çabuk biter...

...

Neyse ki okul bitti derin bir nefes aldım karnım açlıktan gurulduyordu.

Sadece 4 şişe su ile karnımı doyurmaya çalıştım ancak hiç bir işe yaramadı. Başka bir çözüm bulmalıyım yoksa bu açlık ilerde sıkıntı çıkarabilir.

Hemen yola koyuldum. Acilen bir iş bulmalı ve para kazanmalıyım.

Etrafımı iyice kontrol ettim tam yürümeye başladım ki yanımda birini hissettim hızlıca geri çekildim ve bilin bakalım kim...

İSMİNİ HATIRLAMADIĞIM KIRMIZI SAÇLI ÇOCUK !!!!

- ?!?!?

- Ah sonunda beni fark ettin... Neyse sana evine kadar eşlik etmek istiyorum.

*Ben bu çocuğu parçalarım*

Hayır anlamında başımı salladım ve yürümeye başladım.

Anlaşılan hiç kolay bi gün olmayacaktı...

Yanlız Dişi Alfa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin