İlaçları kullanmıştım. İlaçlardan dolayı da saçlarım dökülmeye başlamıştı. Esra ile kalıyordum. Evde kendi halimde geziyordum ama dışarı çıkarken peruk takıyordum.
Bugün doğum günüm. Herkes benim için herşeyin en güzelini hazırlıyordu. Neredeyse okulun hepsi doğum günümde olacaktı. Esra ve ondan bir yaş küçük olan kardeşi Zehra, beni doğum günüme hazırlamak için saçımı yapıyordu. Güzel gidiyordu herşey. İlk defa babam ve annem sandığım o kadın doğum günümde yanımda olmayacaktı. Acaba gerçek annem Bugün benim doğum günüm olduğunu biliyor mu?
Hastalığımdan biraz da yorgunluktan göz altlarım mor bi halde geziyordum. O kadar boşvermiş bi hal takınmıştım ki kendime artık iyileşsem de iyileşmesemde sikimde olmazdı.Burak ve Esra baya ilerlemişlerdi. Aşıklardı. Onların mutluluğu beni de mutlu ediyordu. Bende Selimle çok mutluydum. Yüzümü güldürüyordu, kokusunu içime çekince kendimi tarif edilmez bir şekilde güvende hissediyordum.
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>Esra: Zehra şuradan şu fön makinesini versene ya. Resmen buraya kalabalık yapmaya gelmişsin. Hiç bir halta yaramıyorsun ve ayağıma dolanıyorsun. Acele et de bir işe yara -,-
Zehra: Ya asıl sen kalabalık yapıyorsun. Şurada ne güzel saç yapmıştım hemen bozuyorsun abla 😠😠
Esra: Ya yaptığın saç, saç mı Allah aşkına??
Zehra: Tamam abla kes sesini!!
Zeynep: Off Esra gitme kızın üstüne de yapacaksan yap şu saçı.
Esra: Tamam Zeynep kızmasana. Hem bak bekle bitmek üzere.
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>
Birden Selim içeriye girdi.
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>
Selim: Çekilin lan aşkımın saçını ben yapıyım *-*
Esra: Ya Selim saçma salak konuşma da çık şu odadan!!
Selim: Sanane kızım. Sevgili benim sevgilim Allah Allaa
Esra: Allah Allah da kulları yavşak sudjkdhdj
Selim: -,- bu ne böyle Esra? Ergen ergen laf sokma çabaları? Kibar ol ayol azıcık dfhkdhdl
Esra: Ya Selim kfjejskfks
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>
Selim yanağımdan kocaman öptü.
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>
Selim: Bu ne güzellik? Kimin aşkısın sen?
Zeynep: Bilmem kimin aşkıyım acaba *-*
<<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>> <<•>>
Hazırlanmıştık. Burak arabayla geldi. Esra, Zehra, Selim ve ben arabaya bindik. Burak bizi doğum günümün olacağı mekana götürdü.
Selim bi barı kapattırmıştı ve bizim okuldakilerden başkaları yoktu. İçeri girdiğimizde bayaa kalabalıktı. Saatler böyle ilerledi. Pastayı kesme zamanı gelmişti. Dilek tutmam bekleniyordu. Bu gece anneme kavuşmayı istedim. Gözlerimi açtım ve pastayı keserken yanıma Selim'in annesi geldi. Sarıldı, öptü, doğum günümü kutladı. Kapıya doğru baktığımda Selim ağlayarak dışarı çıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen 17 yaşımsın
Dla nastolatków17 ne güzel bi yaş. Ne 16 kadar çocuksun ne de 18 kadar sorumluluk sahibi.. Sen benim 17 yaşımsın.. Deli çağımsın. İlk şiirim, ilk kavgam, yaşamı ilk fark edişimsin.. Aynaya ilk bakışım, evden ilk kaçışımsın.