Devil..

8 1 2
                                    


If you believe that you fight against justice, you lose in front of the humanity that escapes. You encourage yourself to cross the clouds of sand and the rain of snakes. Always at your side, a small bird. It is as black as the storm at your side. But in his heart, he is as white as you shine in the darkness. You paint the colors of Jesus on the table of the devil. The white flows gently on this black background without argument. So that one day this mask of painting falls out the star of your soul. You are so beautiful, why do you hide under the cloth of this stranger?

Why do you continue to struggle, for you are already strong enough to have fought all the nightmares of the bird. All the disaster caused by the bird, you defended yourself. So tell me, since I am the now by your side? Why do you keep on fighting alone?

If fear more than evil had struck you, I could stop your tears. I can stop your tears. So I take you, take off your mask. Become the most beautiful thing in you, in your heart. Become this flower, soft and red. And stop shedding your blood on the devil's black sheets. Your bird will become white in its turns. And he stopped falling into the darkness.

Storms will disappear, take off your mask, I take it. I am here now, you are no longer alone.


--------------------------Traduction---------------------------------


si vous croyez que vous luttez contre la justice, vous perdez face à l'humanité qui s'échappe. Vous vous encouragez à traverser les nuages ​​de sable et la pluie de serpents. Toujours à vos côtés, un petit oiseau. Il est aussi noir que la tempête à vos côtés. Mais dans son cœur, il est blanc comme vous brillez dans l'obscurité. Vous peignez les couleurs de Jésus sur la table du diable. Le blanc coule doucement sur ce fond noir sans argument. De sorte qu'un jour ce masque de peinture tombe sur l'étoile de votre âme. Vous êtes si belle, pourquoi vous cachez-vous sous le drap de cet inconnu?

Pourquoi continuez-vous à lutter, car vous êtes déjà assez fort pour avoir combattu tous les cauchemars de l'oiseau. Tout le désastre causé par l'oiseau, vous vous êtes défendu. Alors dis-moi, puisque je suis maintenant à tes côtés? Pourquoi continuez-vous à vous battre seul?Si la peur plus que le mal vous avait frappé, je pouvais arrêter vos larmes. Je peux arrêter tes larmes. Alors je vous prends, ôtez votre masque. Devenez la plus belle chose en vous, dans votre cœur. Devenez cette fleur, douce et rouge. Et arrêtez de verser votre sang sur les feuilles noires du diable. Votre oiseau deviendra blanc dans ses virages. Et il cessa de tomber dans l'obscurité.Les tempêtes vont disparaître, ôtez votre masque, je le prends. Je suis ici maintenant, vous n'êtes plus seul.

✰ Peace In Me.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant