Akane pov.
Ciel: Akane-Chan...trezeste-te. Aud vocea blândă a lui Ciel. Deschid ochii încet și îl văd stand pe marginea patului și zambindu-mi.
Akane: Neata... Spun intinzandu-ma.
Ciel: Cum ai dormit?
Akane: Destul de bine... Spun frecandu-ma la ochi.
Ciel: Chiar așa? Spune venind mai aproape. Mă bucur...
Akane: Am...Ciel? Puțin spațiu? Spun simțind cum roșeața mi se ridica în obraji.
Ciel: Și dacă nu vreau sa iti dau?
Akane: Atuuunci...Spun privind prin camera când brusc îmi vine o idee.
Akane: Merg pe partea cealaltă! Chicotesc și sar din pat pe partea opusa lui intrând în baie.
Ciel: Oi, Akane! Deschide!
Akane: Mă lași sa mă schimb odată?
Ciel: Doar dacă pot sa stau și eu în camera.
Nu i-am răspuns. Am ținut clanța în așa fel încât sa nu poata deschide ușa. S-a îngrijorat și a încercat sa spargă usa însă când sa se lovească de ea o deschid brusc și cade la picioarele mele.
Akane: Of, of, Ciel. Nu ști ca nu e frumos sa intri peste cineva în baie? Spun fugind pe lângă el și incuind usa după mine.
Ciel: Oi, Akane! Deschide ușa!
Akane: Nu pana nu mă schimb. Bucurate de intimitate! Spun chicotind și încep sa caut o rochie din dulap. Mă îmbrac cu o rochie albastra si simpla, un sacou maro, manusi negre și pantofi asortați. Îmi pieptăn parul brunet și mi-l las liber pe spate apoi îi dau drumul lui Ciel care cade în bot.Ciel: Ce-a fost în capul tău?!
Akane: Dorința de a avea intimitate?
Ciel: *ofteaza* Te iert de data asta. Hai la masa.
Akane: Ok.Coboram la masa unde Sebastian ne pregătise clătite în sirop de ciocolata și ceai Earl Grey, unul din preferatele mele. Când sa ia și ultima imbucatura Ciel a fost luat prin surprindere de către o fata blonda cu ochii de smarald ce îl lua în brațe strâns aproape sa se înece cu bucata din gura. Am privit ușor iritata dar am ascuns asta deoarece nu voiam sa fac o prima impresie proasta...aaa...oricine ar fi fata aia.
Ciel: L...Lizzy...mă sufoci... Spuse acesta înghițind cu greu mâncarea din gura.
Lizzy: Hopa...spuse aceasta dandu-i drumul. Oh, ea cine e?
Ciel: Este...ajutorul meu.
Akane: Mă numesc Akane. Încântată de cunoștință.
Lizzy: La fel! Eu sunt Elizabeth, dar îmi poți spune Lizzy.
Akane: Ok.
Ciel: Lăsând la o parte faptul ca era sa mă sufoc înecat cu o clatita...Ce-ati zice sa ne continuam ceaiul în gradina?
Akane și Lizzy: Desigur.Am mers la masa din gradina și am început sa discutam.
Lizzy: Și de cât timp ești angajata aici, Akane?
Akane: Cam de doua zile.
Lizzy: Oh, esti noua. Cum te-ai acomodat cu toanele lui Ciel?
Ciel:Sunt chiar aici sa ști.
Lizzy: Știu, dar nu vorbeam cu tine.
Akane: Nu am avut mari probleme. Spun chicotind când îl văd pe Ciel enervanduse.
Lizzy: Și cum a fost înainte sa vi aici?
Ciel: Ce e ăsta? Interogatoriu? A făcut o crima și nu știu eu?
Lizzy: Nu, dar vreau sa știu cât mai multe detalii despre ea. Deci revenind la întrebarea de mai devreme...
Mi-am lăsat capul în jos amintindu-mi de ce mi-a povestit Ciel și de viața mea la conacul Trancy apoi mi-am dus ușor mana la petic care prinsese o ușoară culoare rozalie. Cred ca trebuie curățat.
Ciel: Am...Lizzy...Nu cred ca e o idee prea buna sa vorbim despre asta. Spuse acesta vorbind mai încet.
Lizzy: De ce nu?
Ciel: Nu a avut un trecut prea... Începe sa spună dar îl opresc.
Akane: E în regula. Dacă dorește sa afle totul atunci îi voi spune.
Lizzy: Am..Nu. E ok dacă nu vrei sa-mi spui.
Akane: E în regula.
Prima amintire pe care o am din trecut este aceea când m-am trezit singura pe strada înfometată și fără casă. Cum nimeni nu voia sa angajeze un copil atât de tânăr și cum aveam nevoie de bani m-am angajat ca servitoare la conacul Trancy. Desigur ca nu era cum mă așteptam. A trebuit sa-i fac poftele unui copil nebun, și fitos care mă credea cea mai buna prietena a lui și totuși m-a lovit de multe ori și mi-a făcut și asta. Arat către peticul rozaliu.
Cu ajutorul lui Ciel și Sebastian am aflat ca Alois mi-a șters memoria. Apoi...am mai aflat informații de la Ciel
Amândoi am privit iritați in pământ strângând din dinți.Am fost torturată...umilita...forțată sa îmi privesc părinții cum sunt omorâți...Însă apoi a apărut Sebastian și m-a ajutat sa scap. Și...asa am ajuns aici..
Eu și Ciel încă refuzam sa o privim pe Lizzy sa vedem cum reacționează. Eram amândoi prea acaparati de acele amintiri oribile. Acele strigate de ajutor de la părinții mei au revenit și urletul pe care l-am scos când am fost insemnată cu fierul încins, senzația ciudata și durerea ce mă cuprinde atunci când Alois își baga degetul în ochiul meu.
Deodată Lizzy sparse liniștea.
Lizzy: Îmi pare rau ca v-am făcut sa va gândiți la asta.
Ciel: E în regula Lizzy. Nu e vina ta.
Lizzy: Cred ca ar fi mai bine sa mă retrag. Am putina treaba la conac. Ne mai vedem Akane! Pa Ciel! Spuse aceasta luand-o la fuga către trăsură și plecând imediat.Akane: Am..Ce-a fost asta?
Ciel: Elizabeth Midfort. Verișoara și logodnica mea.
Akane: Stai, ce?
Ciel: Ce e?
Akane: Verișoara? Logodnica? Căsătoria intre rude nu era ilegala?
Ciel: Ba da, insa cum am fost logodit forțat de la o vârstă frageda nu am mai rupt logodna. Plus ca mi-as strica reputația dacă as face asta.
Akane: Oh, înțeleg.
Ciel: Ce e? Ești cumva geloasa? Spuse acesta rânjind în coltul gurii.
Akane: Eu? Geloasa? Pff...fi serios! De ce aş fi geloasa pe Lizzy?
Ciel: Oh, haide! Recunoaște! Te-am văzut cum te uitai la ea când m-a luat în brațe la masa.
Akane: Poate ți s-a părut. Spun și mă trezesc cu el în spatele meu.
Ciel: Chiar așa? Oare mi s-a părut?
Akane: Da,sigur ți s-a...Spun dar sunt oprita de el.
Ciel: Stai liniștită. Oricum tu ești totul pentru mine. Îmi sopteste la ureche și îmi musca ușor lobul urechii trecandu-ma fiorii pe şira spinării.----------------------------------------------------------
N-am ce zice :)))
Nu uitați de vot și comentariu și ne vedem în capitolul următor. Ja ne!
CITEȘTI
Indragostita de un nobil (Kuroshituji Fanfiction)
FanfictionAkane este doar o simpla servitoare la un conac ce ajunge sa îl cunoască pe Ciel Phantomhive alături de majordomul său Sebastian Michaelis. Aceasta ajunge să se îndrăgostească de Ciel, insa oare poate face fata tuturor situațiilor periculoase?