Capitolul 1- Inceputul

681 61 9
                                    


Akane pov.

Akane:Dati-mi drumul! Mama! Tata! Nu!
Strigam în disperare în timp ce îmi priveam părinții cum sunt omorâți de către un om ce purta o roba neagra cu un semn ciudat pe ea. Eram ținută de câțiva oameni și forțată sa le văd moartea. După ce omul acela se oprește îi lasă morți pe jos intr-o balta de sânge și se apropie de mine. Se apleacă la nivelul meu și îmi ia bărbia cu trei degete.

Barbatul: Ești cam gălăgioasa, nu crezi, puștoaico?

Akane: Da-mi drumul! Lasa-ma sa plec!

Barbatul: Hmm..Pai dacă mă rogi așa frumos nu pot spune decât...Nu. Rade si își ridica sabia pătată de sange și mă zgârie pe fata apoi le ordona celorlalți sa ma duca la "următoarea etapa". Sa înțeleg ca nu doar eu am pățit asta? Sunt dusa cu forța intr-o camera intunecata luminata slab de un singur bec deasupra unei mese. La masa mă aștepta un alt barbat cu acea roba neagra cu un semn ciudat ce avea în mana un fier încins cu acel semn. Sunt trantita pe masa și ținută de mâini și picioare în timp ce acel om îmi ridica bluza pana la un anumit punct și îmi lipii fierul de piele. O durere usturătoare mă cuprinde în tot corpul și un tipat îmi scapă printre buze. După ce se oprește îmi las capul în jos încercând sa îmi controlez respirația accelerata. După asta sunt aruncata intr-o cusca mica de metal și încuiată cu lacătul.

Akane:Te rog, da-mi drumul!

Barbatul: Dar care ar mai fi distracția atunci? Asculta și accepta. Oamenii nu sunt mereu ceea ce par. Acum sunt buni și drăguți cu tine apoi te părăsesc lasandu-te în întuneric. Lumea mereu va fi nepăsătoare în legătură cu ceilalți.

Nepăsătoare? Dar...părinții mei nu au fost așa...Ei m-au iubit. Și încă o fac! Însă...Din cauza lor nu mai sunt...

Akane:Mi-as dori sa moara toți...

???:Te-as putea ajuta în legătură cu asta.

Akane: Cine e acolo? Deodată în fata mea apare un om înalt într-un frac negru și pantofi negrii cu toc. Parul lui negru era luminat doar de micuțul bec din încăpere ce pâlpâie iar ochii lui roșiatici mă priveau fără vreo expresie.

Akane: Cine ești? Sau mai important, ce ești?

Sebastian: Mă numesc Sebastian Michaelis și sunt un demon. Sunt aici deoarece am fost chemat de dorința ta de răzbunare.

Akane: Și ce vei face mai exact?

Sebastian: Sunt aici pentru a îți indeplinii scopul. Eu te ajut sa te răzbuni iar în schimb tu îmi vei da sufletul tău. Pana răzbunarea va fi finala va trebui sa te slujesc și sa te apar de cei ce iți vor răul. Accepți?

Akane: Dacă mă ajuți sa îmi răzbun părinții atunci da.

Sebastian: Trebuie sa te previn. După ce vei semna un contract sufletul tău se va păta iar tu nu vei mai putea intra în rai la moarte. Încă ești sigura ca vrei sa continui?

Akane: Sunt sigura.

Sebastian: Prea bine. Spuneți numele și ordinul.

Akane: Mă numesc Akane și vreau sa ii faci pe toti cei ce ne-au facut rau mie si parintilor mei sa plateasca.

Imi zambeste apoi isi scoate mănușa de pe mana iar ochii încep sa îi strălucească în timp ce pe mana îi apărea o pentagrama. Își apropie mana de obrazul meu și simt o senzație ciudata, apoi își retrage mana.

Sebastian: Contractul e semnat. Va voi elibera după ce termin pentru a nu va răni. Spune apoi pleacă intr-o camera alăturată.

Deodată incep să se audă tot felul de țipete și un om în pelerina neagra fuge în aceasta camera dar este prins de o silueta neagra cu ochi strălucitori ce îl trăgea de picior apoi îi înfige un cutit în cap și pleacă. Ăla era Sebastian? După încă puțin timp se întoarce fără pic de pata de sange si ma eliberează.

Sebastian: Am terminat. Nici un om nu a scăpat nepedepsit.

Akane:Sa înțeleg ca acum îmi vei lua sufletul?

Sebastian:Așa este. Se apleacă la nivelul meu și îmi apuca bărbia cu trei degete apoi singurul lucru pe care îl mai văd sunt ochii lui roșii și strălucitori, după asta, totul negru.

-------------------------------
Kon'nichiwa Minasan! Priviti! Am inceput și eu o carte cu Kuroshituji. Nu m-am putut abține :>
Sper ca v-a plăcut primul capitol. Nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu și ne vedem în capitolul următor. Ja ne!

Indragostita de un nobil (Kuroshituji Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum