Akane pov.
Ma trezesc în patul din camera mea stand în brațele lui Ciel care încă mai dormea. Ce drăguț doarme...Încerc sa mă dau jos din pat fără sa îl trezesc dar mă trage înapoi lângă el.
Ciel: Unde crezi ca pleci?
Akane: Sa mă schimb.
Ciel: În cazul ăsta mai ramai aici. Îmi zâmbește și mă trage mai aproape de el.
Akane: Am...Ciel?
Ciel: Shhh...Nu strica momentul! Îmi sopteste la ureche si ma face sa chicotesc.
Akane: Uneori mă enervează ca ești așa...
Ciel: Așa cum?
Akane: Așa perfect.
Ciel: Uite cine zice. Mă sărută scurt pe buze după care vrea sa mă ia din nou în brațe însă eu fug din pat îmi iau ceva repede din dulap și mă încui în baie.Ciel: Hei! Deschide!
Akane: Nici gand! Lasa-ma sa mă schimb!
Ciel: Oh, haide! Nu pot veni și eu?
Akane: Perversule! Vrei sa cazi iar în bot?
Ciel:Nu...
Akane: Atunci stai afară. Mă îmbrac cu hainele luate. O rochie neagra cu mâneci lungi și lunga pana la genunchi cu pantofi negri și lanțul cu piesa de şah. Mă pieptăn și deschid usa și observ ca Ciel mă aștepta la ușă.Akane: Tu când te-ai schimbat așa repede?
Ciel: Nici măcar nu m-am mai schimbat ieri. Și oricum, de ce ești îmbrăcată toată în negru?
Akane: Tu de ce ești îmbrăcat tot în albastru?
Ciel: N-am ce sa răspund la asta...Hai la masa.
Am chicotit și l-am urmat pana în bucătărie unde am luat masa cu toții...Mai puțin Sebastian. După masa eu și Ciel ne uitam la fotografiile cu victimele din ultima vreme.Akane: Nu înțeleg nimic. Spun și mă las pe spate punandu-si brațele pe ochi.
Ciel: Trebuie sa fie ceva ce ratam...Dar ce?
Akane: Crezi ca Undertaker a mai aflat ceva?
Ciel: Nu cred, dar merita sa încercăm.Ajunși în oraș pornim spre Undertaker însă deodată trăsură se oprește.
Ciel: Oi, Sebastian! Ce tot faci?
Sebastian: Îmi pare rau, insa drumul e blocat de o mulțime de oameni.
Akane: Blocat? Scot capul pe geam și văd în mijlocul drumului o mulțime de oameni ce păreau speriați
Ciel: Cred ca e o noua victima. Haideti! Am coborât din trăsură și neam strecurat printre oameni ajungând în fata unei fete de vreo 14 ani moarta cu o gaura în stomac.Ciel: Acum vânează și copii? Ăsta o sa fie un caz greu de rezolvat... Deodată observ după un zid o persoana învăluită de umbre. Când vede ca l-am observat o ia la fuga.
Akane: Nu fi așa de sigur. Am văzut pe cineva fugind în colo.
Sebastian: Daca imi dati voie, mă ocup eu. Sebastian începe sa fuga spre acea persoana iar noi după el.Akane: E normal ca Sebastian sa fie depășit de un om?
Ciel: În nici un caz. Când îl ajungem din urma pe Sebastian acesta se oprise în fata unui zid.Sebastian: A disparut.
Ciel: Tipul ăsta clar nu e om. Având în vedere ce viteza avea...
Akane: Cred ca mai bine ne întoarcem la cadavru.
Ciel: Bună idee.
Ciel și Sebastian o iau înainte însă când sa plec și eu ceva mișcător îmi atrage atenția. O iau încet printre doua cladiri și îl pot zări pe cel pe care îl fugăream. Îl urmăresc în liniște pana pe o străduță intunecata când deodată dispare.Akane: Pff..perfect. Dau sa mă întorc însă sunt înconjurată de un braț puternic și nu apuc sa tip deoarece îmi pune pana la gura și nu se mai aude decât un sunet înfundat.
???: Ai face bine sa faci liniște dacă nu vrei sa ajungi cu o gaura în stomac la fel ca și celelalte victime. Își plimba unghiile ascuțite pe stomacul meu și mă împunge ușor facandu-mi un semn. M-am liniștit și am încercat sa mă întorc spre el însă nu mă lasa.
???: Cred ca mi-ai putea fi de folos...Tipul mă trage într-o clădire intunecata și sunt învăluită intr-o bezna totala.
------------------
Kon'nichiwa Minasan!
Off...Sunt dezamăgită de mine ;-; Capitolul are doar 680 de cuvinte...Va rog nu mă urâți ca scriu atât de puțin.
Fac tot ce pot T-T
Oricum, dacă v-a plăcut nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu și poate le spuneți și altor pasionați de anime de aceasta carte ca sa ne facem și mai mulți, iar noi ne revedem în capitolul următor.
Ja ne! ^^
CITEȘTI
Indragostita de un nobil (Kuroshituji Fanfiction)
FanfictionAkane este doar o simpla servitoare la un conac ce ajunge sa îl cunoască pe Ciel Phantomhive alături de majordomul său Sebastian Michaelis. Aceasta ajunge să se îndrăgostească de Ciel, insa oare poate face fata tuturor situațiilor periculoase?