Ciel pov.
Ciel: Akane-Chan. Trezeste-te! Spun privind-o cum se foia în pat pana deschide ochii și își pune perna pe cap.
Akane: Mi-e somn...N-am dormit toată noaptea...
Ciel: De ce nu?
Akane: Am tot auzit fosnaituri prin camera și la un moment dat am simțit respirația cuiva în ceafa.
Ciel: Trebuia sa vi la mine și sa îmi spui.
Akane: La 3 dimineața?
Ciel: Ai dreptate, mai bine ca n-ai venit. Spun râzând.
Akane: Nu pot sa ma...Spune dar se opreste dintr-o data.
Ciel: S-a intamplat ceva?
Akane: Ce naiba?! De când e asta aici? Întreaba nedumerita. Pe oglinda din camera scria cu ruj roșu "Mă voi întoarce la tine, scumpa mea Akane".Ciel: Ce naiba...Asta cred ca e mana lui Alois.
Akane: I-as recunoaște scrisul oriunde.
Doar nu crezi ca are de gând sa mă răpească sau ceva de genul, nu?
Ciel: Nu cred. Și dacă îndrăznește măcar sa se atingă de tine îl rup în bătaie!
Akane: Mai ușor, Romeo! Spune chicotind. O iau în brațe pe la spate și o sărut pe obraz.Akane pov.
Ciel: Akane, Sper ca ști ca te iubesc nu?
Akane: N-Normal ca știu. Spun rostind ușor.
Ciel: Tu mă iubești? A rămas o clipa liniște profunda în camera după care ma întorc cu fata spre el si il îmbrățișez.
Akane: Desigur ca te iubesc...
Ciel: Și nu o sa mă lași pentru Alois, nu?
Akane: Ciel, vreau sa înțelegi ca Alois nu înseamnă nimic mai mult pentru mine decât un copil răsfățat de care vreau sa scap. Tu însă...Spun însă fac o pauza scurta. Tu esti cel cu care vreau sa îmi petrec restul vieții. Spun și îmi îndrept privirea în jos rușinata. Îmi ridica bărbia cu doua degete și îsi preseaza buzele peste ale mele într-un sărut dulce. Rămân puțin surprinsa la inceput însă după ce îmi revin îi răspund la sărut. M-a mangaiat ușor pe spate pana ne-am desprins din sărut luând o gura de aer apoi m-a pus în brațele luiCiel: Te iubesc, Akane.
Akane: Și eu te iubesc, Ciel. Însă cum rămâne cu Lizzy?
Ciel: La ce te referi?
Akane: Ciel, sunteți logodiți.
Ciel: Ști ca pot rupe logodna oricând, nu?
Akane: Pai și reputația ta?
Ciel: Cui îi pasa de reputație atâta timp cât sunt cu persoana iubita? Îmi zâmbeste și ma săruta pe frunte.
Akane: Da...Ai dreptate. Cineva bate la ușă și intra imediat.Sebastian: Tinere stăpân. Spuse Sebastian chicotind când ne vede îmbrățișați.
Ciel: Sebastian, ști doar sa strici momente. Ce vrei?
Sebastian: Cineva a venit sa va vadă. Spune după care pleacă.
Ciel: *ofteaza* Perfect! Spune bosumflat și da sa plece dar il prind de mana și îi dau un ultim sărut pe buze înainte sa plece.
Akane: Îți ajunge. Hai, du-te!După ce Ciel pleacă din camera îmi caut haine de schimb. Îmi aleg o rochie vișinie pana la genunchi, un sacou negru și pantofii asortați. Mi-am pieptănat parul și am ieșit din camera. Când cobor scările îl văd pe Ciel certandu-se cu Alois.
Ciel: Pleacă din conacul meu, Trancy!
Alois: Nu fără Akane! Uite-o acolo! Akane! Ma striga entuziasmat, eu îmi pun o mana la frunte masand-o ușor și coborând restul de scări.Akane: Ce cauți aici, Alois? Și de ce mi-ai consumat rujul pe oglinda?!
Alois: Mda...Scuze pentru ruj...Dar am venit sa te iau inapoi la conac! Spune luandu-ma de maini însă îmi retrag mâinile.
Akane: Credeam ca am fost destul de clara ca nu te suport. Ce mai vrei în plus? Sa iti dau asta în scris sau ce?
Alois: Dar Akane, am venit sa te aduc înapoi... si de ce porti un petic?
Akane: Wow...văd ca ai memorie scurta, nu gluma. Ști ceva? Dacă tot ai uitat în legătură cu ce mi-ai făcut la ochi atunci de ce sa nu uit și eu de tine? Acum pleacă din conac pana nu îl pun pe Pluto pe tine.
Alois: Dar eu...
Akane: Alois, pleci acum.
Alois: Fie! Dar sa ști ca nu renunț la tine! Spune și trântește usa.Akane: Off...Ce copil răsfățat...
Ciel: Tot nu îmi vine sa cred ca ai rezistat sa stai cu el așa mult timp.
Akane: Sincer, și eu mă mir.
Ciel: Deeeci, ne întoarcem la ce făceam? Spune rânjind însă il dau la o parte și merg spre sala de mese.
Akane: Mai târziu, acum mor de foame.Alois pov.
Alois: Proasta de Akane, nici măcar nu știe ce pierde. I-as fi dat totul iar ea l-a ales pe piticul ăla de Phantomhive.
X: Ce-ai zice daca ne-am alia?
Alois: Cine a zis asta? Mă uit în jur și observ o fata cam de vârstă mea cu par blond și ochi verzi. Cine ești tu?
X: Mă numesc Elizabeth Midford, dar îmi poți spune Lizzy, conte Trancy.
Alois: Ce vrei de la mine mai exact?
Lizzy: Vreau sa ne unim forțele și sa ne răzbunam pe Akane.
Alois: Dar ce a făcut de vrei sa te răzbuni pe ea?
Lizzy: Mi-a furat logodnicul fără pic de rușine! Vreau sa mă razbun pe ea pentru asta. Deci...accepți?
Alois: Nu știu ce sa zic..Ma lași un timp sa mă gândesc?
Lizzy: Desigur, insa vreau un răspuns în 3 zile.
Alois: Am înțeles. Ne întâlnim aici in 3 zile. Ne luam la revedere după care mergem în direcții opuse. Hmm...sa ma razbun pe Akane...As vrea dar totuși nu vreau sa-i fac vre-un rău...Trebuie sa mă gândesc profund la asta, ceea ce nu-mi sta în fire..------------------------------
Kon'nichiwa Minasan! Mai avem puțin și ajungem la capitolul 10 :))) Yaay!
Sper ca va place mica mea cărticică :3 Ah, da...si scuze ca am postat așa târziu dar...ăăă...am uitat? N-am alta scuza mai buna :))) Am scris capitolul ăsta dimineața iar după am uitat sa-l postez apoi am plecat la scoala unde n-am net și mda...În fine.
Dacă v-a plăcut nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu cu părerea voastră ca sa știu dacă mai continui cu cartea sau nu iar noi ne revedem în capitolul 8. Probabil mâine.
Ja ne! ^^
CITEȘTI
Indragostita de un nobil (Kuroshituji Fanfiction)
FanficAkane este doar o simpla servitoare la un conac ce ajunge sa îl cunoască pe Ciel Phantomhive alături de majordomul său Sebastian Michaelis. Aceasta ajunge să se îndrăgostească de Ciel, insa oare poate face fata tuturor situațiilor periculoase?