4

215 8 0
                                    

=Pazartesi  Günü =

-İrem-

Perdelerden giren güneş ışığının yüzüme vurmasiyla uyandım .

Yataktan uyusuk bedenimi ayirip güzel bi duş aldım .

Altima siyah eşofmanimi üstümede sarı t-shirtümü giydim.

Aşağı mutfağa indim . Brownim çoktan kalkıp kahvaltiyi hazırlamıştı . Bazen hiç bi boka yaramadigimi dusunuyorum . Aman banane böylesi  daha kolay deyip . Boşverdim .

Yemek masasına oturup "Browniii hadi nerdesin ben yemeğe basliycam ." diye bağırdım . "Sen başla ben geliyom "diye bağırdı . Sesi yukaridan geliyodu . Bende kahvaltıya başladım . 5 dakka olmamıştı Tuğçe geldi saclari nemliydi o da duş almıştı demek . "Bugün avm ye gidecez demi " diye sordu. Aslında bunun cevabını biliyordu ama sonradan sorun çıkmasın diye soruyordu."Gidecez baş belası "dedim .

O Doruk la aralarında bi etkileşim olduğuna emindim. Çünkü hiç onu bu kadar neşeli gormemistim .

"Sen Doruk a karşı bi şeyler mi hissediyosun ?"dedim . "Yok ya ne hissedicem ki hem o bana göre değil bi kere " "Bi de yalan soyleyebilse . Sen kimi kandırmaya calisiyosun kızım . Sanki hiç tanimiyorum seni hem o çocuk sana çok yakisiyo. " " Sence bana bakar mi ?" "Bi bakmasın bak ben ne yapıyorum ona hem çocukda sana biseyler hissetmiştir senin güzelliğine kim dayanır kızım "dedim  brownimin yanaklarını sıkarak.

Telefonumun mesaj sesini duyunca  esofmanimın cebinden telefonumu çıkarıp mesaja baktım.

Gönderen : DORUK

Saat 14:00 de sizi evden alıcam :)

Mesajı Tuğçeye gosterdim.Ufak bi çığlık atıp"Hemen hazirlanalim !"diye sevinçle bağırdı . Saate baktım 12:36  daha çok vardı Ama yinede brownimi kırmayıp yukarı odalarımıza ciktik.

Ustume rahat bi şeyler giymek istediğimden salaş yavruağzı rengindeki kolsuz t-shirtümü giydim altımada dizimden iki karış yukardaki kot şortumu giydim.Saçlarım zaten kendinden dalgali olup güzel gözüktüğü için biraz elimle celi düzen verdim o kadar . Makyajımı ise eye liner , rimel ve parlatici  kullanarak sade yaptım.

-Tuğçe -

Doruk la tekrar karsilasicagim için çok neşeliydim .

Evet Tuğçe hadi bakalım Doruku avlamanın tam zamanı

Ustume kırmızı yarım kollu etekleri dizimde biten sırt dekoltesi olan elbiseli giydim .

Saçlarımı hafif maşa yaptim.

Makyaj olarak da eye liner ,parlatici ve hafif allık sürdüm .

Evet artık hazırdım .

Merdivenlerden aşağı inerken İrem beni gördü ve gözleri fal tasi gibi açıldı ."Oha Tuğçe  kendi sınırlarini  zorlamamis yerlere sermissin !" 

Yesss be Doruk avucumun içinde nıhahaha!

-Doruk-

Mesajı attıktan sonra tv izlemeye basladım .Kızları alacağıma yarım saat kala tv basından kalkıp odama girdim . Hardal rengi pantolonumu ve bordo v yaka  ince kısa kollumu giydim.Abimlere haber verip evden çıktım .

Ne sandınız abimlerle carsıya çıkacağımımı tabiki hayır

Evin onune Hakan abinin - Ozan abinin şoförudur kendisi - getirdiği siyah range over a bindim. Kızların  evının onunde durup arabadan indim .Tugce yı tekrar gorecegim icin çok heyecanlıydım. Zile bastım . Çok gecmeden acıldı . Kapıyı  İrem acmıştı yanında ki guzellikle gözlerim kamaştı . Off anam bu ne güzellik ruyada mıyım Allah ım. İrem in sorusuyla kendime geldim. "Arkadaşların nerde ?" " Ya onların bi işi cıktı o yuzden çarsıya gidemiyeceklermiş beni gönderdiler çarsıya.Herneyse geliyo musunuz ? "dedim . " Evet " dediler ve beraber arabaya doğru yurumeye basladık . Arabanın ön koltuğuna Tugce oturdu . Tabiki kapısını ben actım. Arka kapıyı da İrem e actım .Surucu koltuguna binip avm yolunda surmeye basladım. Telefonum calmaya basladı. Ozan abim arıyordu . Arabayı bi sokağa park ettim .

" Lan oğlum ne diye arabamı alıyon sormadan ?" "Hı hı evet abi hı hı işte bende aldım kızları avm ye göturuyorum." "İşin gücün kızlar zaten ben sana göstericem eve gelince kızları.Aklın varsa eve gelme !" "Haa tamam abi gerek yokmuymus o zaman ben çarsıya gitmiyim tamam abi hadi by by "

Evet planım çok güzel bi sekılde işliyodu umarım o soruy bana yöneltirler .Hadi Hadi!

"Ne olmus ki neden çarsıya gitmiyeceksin" dedi Tugce ooo yeee işte istediğim soru !

"Yaa bizim çarsidaki iş hallolmus da ondan gitmeme gerek yokmus "dedim."Hmm aslında bizimle gelebilirsin avm den sonra cafe ye filan gideriz hem gezmiş oluruz" dedi İrem. Bende "Olur aslında bugun bi işim de yok "dedim 

Avm nın otoparkına arabayı park ettikten sonra Kızların kapılarını acıp avm ye doğru yurumeye basladık.Avm nın içerisine girdik.Bi bayan mağazasına girdik. Tuğce ile İrem mağazanın içerisinde kendilşerine uygun bi seyler bakarken bende duvara yaslanmiş onları izliyodum. Tuğçe eline siyah sanırım dizden bir karış yukarıda uzunlukta straplez arkasında buyuk bi kurdalesi olan elbiseyi eline aldı çok beğenmişe benziyodu  hatta yanına İrem ide çağirdi İrem de çok beğemişe benziyordu ama etiketine baktıktan sonra yuzleri asıldı ve baska kıyafetlere bakmaya basladilar.

Evet oğlum Doruk ne yapacağinı biliyorsun.Kızlar ellerine aldıklarıkıyafetleri denemek için kabinlere girdiler . Bende bu arada az once bakıp alamadıkları elbiseye yoneldım. Kızlar kabine girmeden önce onlarla ilgilenen personeli çağirip kızların bedenlerini sordum.Söylediği bedenlere göre İrem için elbisenin beyazını Tugçe için ise elbisenin kırmızısını aldım . Kasiyere gidip elbiselerin parasını ödedim.Sonra kızlar kabine girmeden öncekı yerime gecip onları bekledim. Kabinden elindeki esyalarla çıktıp kasiyere doğru ilerlediler. Tabi ki onlara yetişip ' asla olmaz burda ben dururken siz mi ödeyeceksiniz' bakışı atıp parayı ben ödedim. Sonra avm nin 3.katındaki bir cafe ye girdik..Boş bi yere oturduk. "Kızlar nasıl beğendiniz mi avm yi " dedim başlicak konu bulamayınca."Evet çok guzel her cesit elbise var bu arada bizi buraya getirdiğin için sağol. " dedi İrem . "Ya hiç önemi yok siz bana istediğinizde mesaj atın ben gelir alırım sizi.Benim için sorun olmaz." dedim.Tuğce elimdeki poşete göz dikip  "Sen ne aldın ?" dedi o duyduğumda beni mayıştıran sesiyle.

Al işte ne diycen bayan mağazasının poşeti bi de başka mağazadan kendine bişey almiş olamazsın da .Düşün düşün.

Ya benim bi arkadasimin  doğum günü yaklaşmışta ona elbise almıştım "oh iyi kivirttin Doruk .

"Bu arada siz nerden geldiniz okul durumu filan nasıl dedim?"dedim.

Aferin Doruk iyi gidiyorsun.

"Aslında biz İremle cocuklugumuzdan beri arkadaşız .İremle yatili okulda  kalıyorduk. Liseyi bitirince doğal olarak yurttan ayrildik . Ailelerin de isteğiyle buraya taşındık .Senin durumun ne ?" diye sordu Tuğçe ."Ben kuzenim Ozan abimle 1 yıl önce bu eve taşındık . Sonrasında ev arkadaşı olarak Kuzey ve Kaan abiyi bulduk .Üniversite 2.sinifim dersler desen dusmuyoda cikmiyoda .Öyle yasiyom işte ." dedim " Abilerinle tanısmayı çok isteriz eğer yarın aksam işiniz yoksa bize gelebilir misiniz ? Hem tanışmış oluruzda ."dedi Tuğçe ." Yarın aksam işimiz de yok olur."dedim .

Şu an heyecandan içimde zıplayan bi kanguru vardı .

Sipariş ettiğimiz limonatalarida ictik.

Avm den çıkıp otoparktaki arabaya geçtik. Kızların evinin önüne geldigimizde "Yarın akşam saat kaçta ?"diye sordum . "Saat 18:00 da gelirsiniz hem biraz sohbet de ederiz. " dedi Irem ."Tamam o zaman kızlar yarin akşam gorusuruz ."diyip kızların eve girmesini bekledim .

Yarın güzel bir akşam olacaktı .

Arabayı bizim evin önüne park edip Hakan abiye mesaj arabayı alması için mesaj attım .

Evin zilini  çaldım.Karşımda sinirli bi Ozan abi duruyordu . "Gel bakalım sen buraya eşek sıpası !"diye bağırdı ve beni iceri soktu .Eyvah ben Ozan abiyi unutmuşum ya.

"Abi kızlara söz vermiştim Avm ye götürcem diye ondan yani sonra goturmeseydim ayıp olurdu.Hem abi yarın akşam saat 18:00 da akşam yemeğine davet ettiler . Yani yarın akşam ziyafet var abi. "  "Ulan eşşek sipasi  sırf seni yarın akşam ki ziyafet için affediyorum yoksa burda bi güzel devletim seni !"

Hadi gene kurtuldum. Yiihuuu !

Odama geçip ustumdekileri çıkardım.altima bi şort giyip uykuya daldım...

Kalbimin Sahibi - askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin