TANITIM

5 0 0
                                    

                 Benim adım ızabel benden kaçmalısınız ki benim karanlığımda boğulmayın. Ben katil sayılmam . Piskopat da değilim . Sadece ortaya çıkmaması gereken bir sırım. Artık hikayeye başlayayım o zaman..

         Kısa süre önce sadece ailesi için küçük bir kafede garsonluk yapan bir kızdım.Yine o günlerden bir gün , çok değişik bir şey oldu. Aniden siyah  takım elbiseli adamlar yanıma geldiler. Ve aynen böyle oldu. 

''Sen IZABEL FAİRLAND mısın???''

aniden dona kalıyorum çünkü  benim gerçek soyadımı kimse bilmiyordu . benim şuanki soyadım IZABEL WATERS.

''evet benim yanlız siz benim gerçek soyadımı nereden biliyorsunuz. ''

''senin hakkında bildiğimiz daha birçok şey var . Bizimle gelmelisin. Seni korumamız gerekiyor.''

''bana ne olduğunu anlatmadan hiçbir yere gelmiyorum.''

1-onları tanımıyorum

2-soyadımı biliyorlar

3-ne yapacağım konusunda tek bir fikrim yok.

Ardından adamlardan biri beni tutup kafeden çıkarıyor. Ve ben çok ürküyorum .Hatta çığlıklar atıyorum . Ama kimsenin umrunda değil. Sesim kesilene kadar çığlıklar atıyorum. Beni siyah şık bir arabaya bindiriyorlar.Hala korkuyorum. 

''Sizi budalalar ne yapıyorsunuz . Beni nereye götürüyorsunuz . Tanrım sanırım deliriyorum . Rüya olmalı ,lütfen lütfen lütfen ...''

Adamlardan biri bana iğne yapıyor. Ne iğnesi ben de bilmiyorum. Fakat iyi birşey olmadığı kesin.

''Sen ne yapıyorsun . Anne...........''

Diyecekken bayılıyorum.Ve kendimi bir odada buluyorum. Oda çok karanlık. Ve aniden ışıklar açılıyor. Bir tane adam içeri giriyor. Bu adam diğerlerinden farklı öyle takım elbise falan giymiyor.Ve sanki içimden bir his onun yanında güvenlisin diyor ....

ölümlü gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin