Bölüm 2

3 0 0
                                    

Şimdi jonnathan'ın yanındayım. Bana ne olduğunundan haberim bile yok. Kim bu insanlar . Benden ne istiyorlar. Annem kesinlikle merktan deliriyordur. Aynı benim gibi...

''Bana artık bir açıklama yapacakmısın . Çünkü delirmek üzereyim sanırım. Siz kimsiniz,ve beni niye buraya getirdiniz!!!''

''Tamam pes ediyorum . Sana sadece tek bir şey soracağım . sonra sana herşeyi anlatacağım . Tamam mı?''

''Ne soracaksın?''

'' 14 . yaş gününü hatırlıyormusun?''

''Bu seni ne ilgilendirecek . Kes sesini de artık gideyim.''

''O gün annen öldü. Ve sen beyin travması geçirdin ve beni de hatırlamıyorsun.''

'' Ne saçmalıyorsun sen ? Annem yaşıyor. Bende gayet iyiyim.Seni tanıdığımı da zannetmiyorum, ve artık burdan gidiyorum''

Jonattan cebinden benim adım yazılı kimliği çıkarıyor . Elimi açıp , bana veriyordu . Tabi ben şok o sıra . Her neyse durum böyleyken ben de tabiki sinirleniyorum.

''Bu ne sahte kimlik mi ? Seni aptal. ''

''Bu sahte kimlik falan değil bu senin gerçek kimli.....''

Derken bir anda alarm çalıyor ve jonattan benim sıkıca elimden tutup , götürüyor.

''Bak burdan hemen çıkmamız lazım. Bizi buldular. Eğer çıkmazsak, neyse bunları konuşmayalım''

Arka çıkışdan çıkıyoruz ,derken karşımıza silahlı iki adam geliyor .  tam bize sıkacaklarken jonattan adamın elinden silahı ani bir hareketle kavrayıp adamlarla sanki ölümcül makineymiş gibi dövüşmeye başlıyor . Neyse ki çok uzun sürmedi . Jonattan'a tek bir zarar gelmemiş . Ben yine  şok . Jonattan' la oradan çıkmayı başarıyoruz , ve siyah arabalardan birine atlayıp , oradan uzaklaşıyoruz . Jonnattan arabayı deli gibi kullanıyor .Ve sonunda jonattan biryerde duruyor.

''Bak hatırlaman umrumda değil ama bunu yapmak zorundayım.''

Beni öptü. Ne??? Ne oluyor burda . Niye kaçırılıyorum .Niye öpülüyorum . Aman tanrım!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölümlü gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin