BÖLÜM -1

3 0 0
                                    


Oda hala karanlık ve sessiz tek bir çıt bile yok . Biraz ürküyorum doğrusunu söylemek gerekirse. Planım şu;

Bir kapı bulmak

Kapı bulunca kaçmaya çalışmak

Telefon bulup ailemi aramaktı

Taki içeriye birkaç kişi doluşup , beni başka bir yere götürüp kılığımı değiştirmeye çalışana dek.Sonra yanımda odada gördüğüm o beyaz tenli yakışıklı adam gelip benle konuşmaya başladı. biliyordum onda değişik bir şeyler vardı..

'' Korktuğunun farkındayım.Fakat bana güvenmelisin. dışarı artık güvenli değil.Aslında hiç güvenli değildi.Şimdi içeriye birkaç kişi giricek ve seni dışarıdakilerin tanıyamayacağı bir hale getirmeye çalışıcak .Bak bunları yapmalısın. Yoksa.....''

''Yoksa ne beni karanlık bir odaya tıkıp yanlız mı bırakacaksınız''

''Hayır o aklımdan bile geçmemişti.Ben yoksa ölebilirsin diyecektim''

''Benimle dalga geçmeye çalışıyorsanız yapmayın . Çünkü böyle şeylerin şakası olmaz söyleyeyim.''

''Bende ondan bahsediyorum böyle şeylerin şakası olmaz.''

'' Ben seni tanımıyorum . Hem birden karşıma çıkıp emirler vermezsin.''

''Bak  buradaki herkes seni tanıyor. Ben JONATTAN KLIBRY . Bak işte beni tanımış oldun . Şimdi lütfen dediğimi yap.''

Tam bir ukala ama ona güvenmek zorundayım . Buradan çıkış yolum o olabilir . 

''İyi ama bunlar bittikten sonra  herşeyi bana anlatmak şartıyla yaptırırım''

 İçeri iki bayan giriyor. biri kumral ela karışımı saçlarımı keserken , diğeri yeşil gözlerime rimel sürüyor. Bütün bunların bir sebebi olmalı .Yoksa niye dışarıdan birileri beni kaçırıp, benim hakkımda herşeyi  bilip , beni değiştirmeye çalışsın ki. Kendime bir söz veriyordum o sırada, ne olursa olsun buradan çıkmayı başarmaktı sözüm. Sanırım deliriyorum.

 Devam ediyorlar makyajı bitirdiler .Ne gerek vardı . O belime kadar uzanan kumral ela karışımı saçlarımı artık göğüs hizama kadar kestiler . Aslında ben saçlarımdan gayet memnundum . Ama beni dinlemedikleri için birşey diyemedim.  Bana dar siyah bir elbise verdiler . Aslında bir faişe gibi durmuştu üstümde . Ama bir o kadar da seksiydi . Ve sonunda işlem bitti. Jonattan 'ın yanına gittim ...




ölümlü gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin