Prolog

261 29 7
                                    


Agola her zamanki gibi yatmadan önce aynanın karşısına geçmiş kendisine bakıyordu. İç çekti. "Hah kendime bakınca yağ tulumu olmak için zayıf, balık etli olmak için şişman bir genç görüyorum."dedi. Aslında oldukça yakışıklı olsa da kilosu yüzünde yakışıklıdan sevimli sınıfına girmişti. Ancak bunu gerçekte hiç sorun etmedi. "Fit olsam beni herkes beğenir önemli olan bu halimle birinin beni sevmesi" diye düşünüyordu.20 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak yaşıtlarından biraz farklı bir psikoloji içerisindeydi. Kendini diğer insanlardan farklı görüyordu. Diğerleri bir gelecekleri olması için harıl harıl çalışırken o sadece tembellik yapıyordu. Hayatında hiç bir amaç yoktu. Bir çok hobi edinmeye çalışmış ancak çabucak sıkılmış ve bırakmıştı. Ailesi onun için endişelense de yapabilecekleri bir şey yoktu. Bu onun kişiliğiydi. Değiştirilemezdi.

Garip bir hastalığı vardı. Sürekli yorgun ve kırgın hissediyordu. Bu yüzden tembelliğe alıştı.

Zamanının çoğu okul hariç kitap okuma, film izleme ve oyun oynamayla geçiyordu. Hayatının çok sıkıcı geçtiğini düşünüyordu.Yatağına girerken her zaman uyumadan önce yaptığı aktivitesine başlamıştı. Müzik dinleyerek hayal kurmak. "Keşke hayallerimde ki dünyama gidebilsem"diye düşündü. Hayallerinin arasındayken uyuya kaldı.

Agola uyurken bir anda odası titremeye başladı ancak görünüşe göre Agola bunun farkında değildi. Titreşim şiddetlenmeye başladı.Sanki 9.0 şiddetinde deprem oluyordu. Titreşimler devam ederken bilinmeyen bir dilde çok güzel bir melodi başladı. Melodi çok güzeldi sanki melekler söylüyordu.

Agola'nın yatağının üstünde küçük bir pentengram işareti çıktı .Pentengramdan garip bir kolye çıktı. Kolye Agola'nın üstüne düştüğü anda parlak bir ışık ortaya çıktı. O kadar parlaktı ki güneş yanında cılız bir ot alevi gibi kalırdı.Parlaklığın içindeyken odada poff diye bir ses duyuldu. Sonunda parlaklık kaybolduğunda ise Agola ortalıkta yoktu.

***************************************************************

Prolog bölümü burada. Öncelikle yeni hikaye hayırlı olsun. Prolog olduğundan bölüm çok kısa biliyorum. İlk bir kaç bölüm kısa olacak üzgünüm ancak olaylara biraz çabuk girmeyi düşünüyorum. Bu hikayenin geçtiği dünyayla ilgili bilgileri bugün ya da yarın yayınlarım. İlk bölüm yarın geliyor arkadaşlar şimdiden söylüyeyim. Desteğiniz için şimdiden teşekkürker.


AGOLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin