Miután a srácok sok-sok jó kívánságot kívántak elkezdődött az átlagos sulis nap. Végig csak Yoongira gondoltam. Mennyire megbántottam,ráadásul még apa is leszidott,hogy Yoongival vagyok együtt. Vagyis ő azt hiszi hogy járunk? Yoongi azt hiszi egy pár vagyunk? Ő tényleg szeret? Yoongi tényleg szeret. Erre a negyedik órában jöttem rá,és elkezdtem azon gondolkodni,hogy most milyen őrültséget csinálhatna, ha nagyon ideges lenne. És ekkor ugrott be... A kés. Kicsengő után gyorsan lefutottam a lépcsőn mindenkit ellökve és könnyes szemmel szaladtam az utcán. Egész végig Yoongi járt az eszemben és az emlékek vízfolyás szerűen folytak szemeim elé. A közös kirándulások,mikor megvédett és...mikor megismerkedett Jungkookkal. Befordultam az utcájukba és nagyon gyorsan szaladtam és szememből literszámra folytak a könnyek. Kopogás nélkül berontottam a házába és a konyhába szaladtam mikor megláttam Yoongit késsel a kezében.
-Yoongi!!-ordítottam,majd hozzászaladtam,kivertem kezéből a kést és szorosan átöleltem. Remegve öleltem és belülről fájlaltam a karom,mert a kés megvágta. Yoongi szorosan viszonozta ölelésem és lassan megpuszilta a nyakam.
-Sajnálom,Hosi...-mondta és hallottam ahogy hangja elcsuklik. Sírva néztem rá és töröltem le a könnycseppet a szintén pityergő Yoongi arcáról.
-M-miért akartad magad bántani?-kérdeztem dadogva,de hirtelen elkezdtem szédülni.-Figyelj Hosim... Én nagyon szeretlek... és az életem veled akarom leé-mondta de hirtelen elvesztettem egyensúlyom,elengedtem és elájultam. Biztos a sok vérvesztés. Arra ébredtem,hogy egy sötét szobában vagyok és valaki valami hideg izét rak a karomra. Nem volt erőm kinyitni a szemem és a fejemet sem volt erőm elmozdítani.
-Hobi...? Jól vagy? Megijesztettél butus.-mondta valaki lágy hangon. Kissé rekedtes hangáról felismertem,hogy Yoongi az.
-Y-yoongi?-kérdeztem dadogva a fájdalomtól.
-Azt hittem már mentőt kell hívni. Láttam,hogy van egy durva és mély vágás a karodon. Gondolom akkor történt,mikor kiverted a kezemből a kést. Nagyon merész voltál,hogy meg merted csinálni azt,hogy kivered a kést. Milyen bátor és egy életmentő. Ezt szeretem-mondta és lassan ajkaimra tapadt. Lágyan és gyengéden viszonoztam csókját. Úgy éreztem ettől erőt kaptam,ezért próbáltam felülni. Ami sikerült. Yoongit ölembe húztam és karom dereka köré fontam. Éreztem,hogy kezd mélyebben csókolni és behatolást kér nyelvével a számba. Megengedtem,így sokáig játszottunk egymás nyelvével. Yoongi vadan megharapta a nyelvem,amitől el is kezdett vérezni a nyelvem. Yoongi lassan elvált ajkaimtól és gyengéden megnyalta vérző nyelvemet.
-Szeretlek.-mondtam miközben Yoongi elkezdte nyalni a nyakam. Egyik kezét lassan férfiasságomra tette és lassan kigombolta nadrágom és lehúzta nadrágom cipzárját. Éreztem,hogy kezdek pirulni,de nem érdekelt. Most végre együtt vagyunk,kettesben és azt csinálhatunk,amit akarunk. Láttam Yoongi nagyon méregeti a boxerem. Igen elég szűk boxereket hordok,és a férfiasságom mérete nem a legkisebb. De nem azért hordok szúk boxert,mert azt akarom,hogy mindenki csak azt bámulja.
-Hmm... Nem rossz...-mondta és láttam, hogy kezd elpirulni. Erre én csak még jobban elpirultam. Basszus. Most biztos félénknek tekintett. Bár mellette az is vagyok. Kitudja mi folyik a kis perverz agyában? Yoongi lassan lehúzta a nadrágom és elkezdte puszilni a hasam, közben lenyomott az ágyra és egy ravasz mosoly kíséretében megfogta a csípőmet és elkezdte puszilni a boxerem. Ez már tényleg a valódi Suga. Nagyon jól esett amit csinált és egyre jobban akartam. De várj... Én nem akarom ilyen hamar elveszteni a szüzességem. Még túl fiatal vagyok hozzá. Már Yoongi le akarta húzni rólam a boxert,mikor megállítottam a kezét.
-Y-yoongi... Ezt m-még nem kéne csinálnunk...-mondtam és egy kicsit megremegtem. Nagyon akartam,de tudom,hogy nem szabad.
-Légyszi Hosi... Tudod,hogy túlságosan szeretlek. És nagyon szép és nagy fegyvered van,és ettől a hormonjaim felpörögnek.-mondta és ettől úgy éreztem felrobbanok. 'Ettől a hormonjaim felpörögnek.' Én is akarom,meg ő is,de ha apukám rájön,hogy Yoongival vesztettem el a szüzességem le fogja Yoongit fejezni.
-D-de az apukám...-mondtam halkan.
-Leszarom őt. És nem érdekel ha utál. Mert én téged halálosan szeretlek.-mondta és vadan tapadtunk egymás ajkaira.
VOUS LISEZ
The Beginning (by _jhopehoseok_ with _yoongisuga_)(Jinhope)
FanfictionHoseok legjobb barátja Suga,akinek nagyon rossz magatartása van,de megismer egy új srácot és totál elfelejti Hope-ot. J-Hope az ellenségével kezd egyre jobb kapcsolatba kerülni aminek következményei is lesznek.