▼1.Bölüm ▼/Elysion'a yolculuk/

484 29 20
                                    

Kafamı dayadığım cam buğulanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı dayadığım cam buğulanmıştı. Gözlerimi araladığımda bir çift çekik göz bana bakıyordu. Bu kedinin burda ne işi var bu yağmurda nasıl geldin ya sen? Ayağa kalktım camı açtım. Tereddüt etti ama sonra içeri girip silkelendi ve tüm yağmur suyunu halıma sildi.
"Teşekkürler ben sana yardım ediyim sense halımı mahvet"
Sanki dediğimi anlamış gibi yüzüme baktı ama sonra kibirli kibirli odaya ilerledi gülümsedim .
Dolabımdaki havluyu yere serdim uzanır diye ama o puflarımın üstünde yatmayı tercih etti.
Yukardaki kızlar yine toplanmıştı gülüşme sesleri odama geliyordu. Devlet yurdunda kalıyordum ne bekliyordum ki özel bir daire mi? Zaten kurada tek kişilik oda düşmüştü daha güzel ne olabilirdi ki.
Yatağıma girdim ve yorganımın içine kıvrıldım telefonumdan saate baktım saat 22;40 tı.
Alarmımı kurup telefonumu komidine koydum.
Yarın daha erken kalkmam lazım. Okul yok ama iş var işe geçmeden önce kütüphaneye uğrayıp aldığım kitapları verip yenilerini alıcağım. Beyaza çalan sarı saçlarım yüzüme gelince lastikle bağladım. Benimle tanışan herkes saçımın boya olup olmadığını soruyor
Doğal olduğunu söylesemde inanmayanlar bile oluyor yani.

 Benimle tanışan herkes saçımın boya olup olmadığını soruyorDoğal olduğunu söylesemde inanmayanlar bile oluyor yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mükemmel bir güzelliğim olduğunu söylerler sanki bu dünyadan değilmişim gibi..
Kendi kendime kıkırdadım . Elimi boynuma götürüp kolyemi buldum kolyemde "Rhea" yazıyordu. Beni bulan insanlar polise teslim ederken bu ismi kolyemde görüp ismi heralde Rhea diyip kimliğime yazdırmışlar. Garip hemde çok garip bir isim .
Anlamı farklı bir isim; dağların tanrıçası yaratıcı tanrıça , yani Zeus'un annesinin adı diye geçiyor kitaplarda.

Bazen düşünüyorumda annem veya babam neden beni bıraktılar.
Aslında pek bir önemi sonuçta araslardı bulurlardı.
Bir hafta sonra yurttan ayrılmak zorundayım.
18 yaşıma basıyorum ve artık reşitim.
Kendi başımın çaresine bakmak zorundayım.
Yapabilirim kimseye ihtiyacım yok.

Kolyeyi avucumun içine alıp bastırdım.
Bu kolyeyi takan her kimse bana bunu hediye etmişti . Bu da beni seven birinin olduğunu gösterir 1 saniyelikte olsa.

Gözlerime ağırlık çökerken yağmur sesi nini gibi geliyordu. Elimi lambayanın kapatma tuşuna bile uzatamadım. Gözlerimi kapatıp kendimi boşluğa teslim ettim.

RheaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin