•MEKTUP•

30.7K 1K 248
                                    

sabah kafamı tırmalayan zilin sesiyle uyandım....Açıkçası korkmadım değil yani pazar günü ve sabahın yedisinde üstelik yalnız yaşayan biri olarak zilimin çalmasından korkmuştum...

Atabildiğim kadar en ağır adımlarımı atarak kaapıya yöneldim.

ürkek bakışlarla kapınin kolunu cevirdim ama karşımda sarı giyinimli postacıyı görünce rahatlamıştim.

Postacı

''Serra Güneş burda mı acaba''

''evet buyrun benim ''dedim.takınabildigim en ciddi ifadeyi takinarak.

bana gösterilen boş yeri imzalaayarak küçük kutuyu merakla elime almıstım.

sevimli olmaya çalışarak ''teşekkürler''dedim ve kapıyı adamın bir anda suratına kaapattım.

Aslında sevimli bir kişı değildim o yüzden YAĞMUR haric pek arkadaşım yoktu.

insanlar bana pek sıcak bakmazlardı.sanırim surekli somurttuğum için.

çirkinliğim de var tabii.

yagmur guzel oldugumu soylesede ona pek inanmiyorum.biraz gözlerimi ve saçlarimi begeniyorum onlarda digerlerinden farklı oldugu icin.sarı saca ve ela goz rengine sahibim herkesin imrendgi gibi.evet o gune geri dönelim...

kutuyu kaptiğim gibi salona geçtim..

paketi hunharca yırttım.

içinde sonsuzluk işareti barındıran zarif bir bileklik ve zarf duruyordu.

sonsuzluk işaetinin ne alaka olduğunu düşünürken bir taraftanda zarfı açtım vee içinden mektubu çıkardım..bi an önce okumak istiyordum...

şu an hem çok sinirliyim hem de çok şaşkınim çünkü mektup annemdendi...

beni üç yıl önce yılışık bir sevgili yüzunden terkeden kişi(!)

evet mektubu okumaya başliyorum....

''sevgili kızım ,
bana kızgın olduğunu biliyorum,seni terk ettiğim için..
ama şimdi çok pişmanım yanina gelebilmek isterdim ama lütfen beni anla artık bende burda bir düzen oluşturdum.
sana bu mektubu seni uyarmak için yazdım'kendine karşı'
evet şaşirmis olabiliesin önceki cumlem için.
kizim bunu soylemek cok zor ama ben bir vampirim biliyorum çok şaşirdın ama o yuzden babanla sen kucukken bosandim babana zarar vermemeek icin lutfen beni anla baban icin bunu yapmaya mecburdum cunku baban normal bir insandı.kendimden geçip ona zarar verebilirdimm.
seni murat icin terk etmedim...
senin icin muratla evlendim ,evet aklin karismis olabilir ama bundan sonrasıni cok iyi okuman lazimmmm.
vampir olmak cok zor oldugu icin bas vampir olan muratla evlendim boylece birkac yontemlerle seni vampirlikten kurtara bilecektim..
murat onunla evlenme amacimi oğrendi bu yuzden seni bulmak icin tum vampir adamlarini pesine takti. ondan kurtulmak icin siradan insan gibi davranmalisin okuluna gtmeli sosyal hayatina onem vermelisin .
kutunun icinde bir de bileklik var sakin o bilekligi siradan bir bileklik sanma ve o bilekligi hic bileginden cikrma eninle hizli ve guvenli iletisim kurabilmemiz icin o bileklige ihtiyacımız var.dikkatli ol bilekligi başka birinin takmaına izin vermee benimle iletisim kurabilmen icin Sonsuzluk işaretinin tam ortasina bastirip''vampir aşkına anne''demen yeterli bunu icindende diyebilirsin .. vampir oldugun surece olumsuzsun kizim bunu aklindan cikarma 2 gun sonra 18 yasina gireceğin için vampirlik ozelliklerin etkisini gösterecektir...
BOL ŞANSLAR BİTANEM UNUTMA HER ZAMAN YANİNDAYİM

ANNEN PINAR

Mektubu okuyunca beynimden vurulmusa döndum.

ne yanii annem benim için mi o adamla evlenmiştii...


VAMPİR KIZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin