KORKUTUCU SES

10K 578 61
                                    

ben onlara bakarken berk yanağıma öpücük kondurarak "seni seviyorum"

dedi bunu daha once hic bir erkekten duymamistiimm agzimdan anca"bende" kelimesi çikti..

"artik kalkalim mi " dedim. .

berk de "ben seni birakirim" dedii..

giderken el ele tutuşuyordukk..

karsidan cinarin geldiğini gordugumde berk elimi daha sıkı tuttu.. ama bundan rahatsiz olmamistimm..

çınar direkt elimizee bakmisstii

oh olsunn onaa

ama elimizden cok bilekliģime takılmıştı gözü..

yokkssaaaa anlamismiydii yokk yaa nerden anliycakk ki , ben böyle düşünürken yanimizaa cinar geldii

"cikiyo musunuz siz"

"evett" dedi bir anda berk..

bende gulumsedim çınara bakarak..

cinar ters ters bakiyordu..tirstim..."aşkım gidelim hadi" dedim çünkü cinar in bakislarindn gerçekten rahatsiz olmstm ..berk döndü  o da bna bakmya başladı"sen az önce ne dedin" "gidelim dedim ""ondan önce ne dedin" dedi "askim dedim " "ben senin askim diyen agzini yerim" dedi ve demesyle birlikte öhö öhö diye sesler duyuldu cinarin amaci neydi...

berkle gulumseyerek oradan uzaklastik.evin onunu geldiğimizde sarilip eve doğru hizli adimlar attim eve vikinca pencereden aşağı baktimm hâlâ ordaydii el salladim ve perdeyi cektimm..

yağmur benden haber bekliyorduu aradim onunla konuşmaya dalmişken alt kattan sesler duydumm..

korkmuştumm..yagmur a söyledimm..

yağmur da"tamam canım bende geliyim oraya sonuçta bende yalnizimm"  dedii..

5-6 dakika sonra yağmur un sesini duydumm.

aşağa korka korka indim ve kapiyi yağmura actimm birlikte yukariya benim odama çikinca kapiyi kilitledik....

yataga uzandk ve muhabbet ede ede uykuya daldik.....

gece seslerle uyndm. sersem sersem etrfma bakndmm ama kollarimda yatan yağmur dan bska kimse yoktuuu...duydugum seslerin hala etkisindydim ses tanidikti ama ruyami, gercekmi anlymdmmm... duydugum ses:

"beni kendine asik edip baglamak zorundamiyidinn ben şimdi seni o pisliklerin eline nasil vericem o herifde gorucek gununu sana dokunmya nasil curret eder" gibisinden bişiler zirvalyordu...rüya oldugunu umarak kendimi yatga attm ve derin bir uykuya daldım. ......

sabah uyandgmdaa yağmur coktn klkmss kahvlti hazirlmsti bile...

kahvltmizi edip  hazrlndk..dis kapıyı acip cikickkn birden irkildimm..berk kapida durmuss  bana bakioduu..

"çok geciktiniz ama kizlar 20 dakikadir burda bekliyorum" dedii

bende "ayy canimm usumussundur sen simdi " diyerek elini tuttumm ve yola koyulduk....yolda cinarla karslstkkk..yine ölümcül bakislar atiyorduu....

ona umursamadan ilerledik.......

sinif girisinde berkten ayrldmm " ya ben senden 1 dk bile uzak klmk istemiyorumm" dedi ve dudaklarni buzup ayrildi..ben npicaktim yaaa ben berki sevmiyordum ki be çınara asiktimm ben bunlari dusunup siramA otururken cinar geldi ve eğilip kulagima "cok guzel uyuyorsunn"dedi ve en arkadiki sirasina dogru ilerledi ..agziimin su anda O bicimini aldgna emindimm.benim o halimi gormus olucakki gülmeye basladi bnde hizla başımı cevirdim...dun kI o muydu...gece duydugum ses ona mi aitti yoksaaaa....

VAMPİR KIZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin