cınar

9.5K 550 13
                                    

eveeettt zil çaldi ve dersler bitti bu insani rahaatlatiyorr üstelik yarin cumartesi bunu düsundukce icime. huzur giriyordu sankii.

yağmur ve benn okul bahcesinden cikicaktik ki yanimiza berk geldi geldiği gibi beni yanağimdan öptü artik ondan tiksiniyordumm.cunku beni sevdiği icin degil sirf çınar kiskansin diye benimle cikiyordu gerci bennde ondan farksiz sayilmam ama olsunn o benim kalbimi kirmisti sonucctaa....

ben yağmur ve berke bir işim oldugunu bu yuzdende. onlarla gidemiycemi soyledimm.

berk biraz alindi gibi olduu yağmurun ise meraktan çatladigini fark etmek zor değildii..

yağmurdan ayrilmadan once ona bir kaç goz isareti yaparak sonra anlaticami soyledim o da. kafasini salladii..

çinarlarin evini bildigim icin bu sefer yuruyerek gittimm..

aslinda korkmuyorda değildimm..sonuçta o da bir vampirrr ....yani bu korkunç......

ben boyle dusunurken evlerinin onune gelmistim bile zile aklimdaki tum dusuncelerimi silerek bastimm..

acan yoktuu..sansimi bir daha denemek istedim tam basicaktim ki kapi acildii vee karsimda eli sarili bir sekilde cınarrr..

saskin ifadelerle bana bakiyorduu soze ilk ben atildim ve ''merabaa cinarr hasta olduğunu duydum ,gecmis olsun demek istemistim de musaitmiydin''dedimm hizlicaa

o da gulumseyen bakislarla ''sağol,gecsenee iceryee '' dedii..

bende. gectim  giriste kocamaan salon vardii koltuğun ustundede bahtaniyee sanirim burda yatiyorduu diye gecirdim icimdenn..

çınar salonu isaret ederek ''buraya gecebiliriz''dedii..

bende gülümseyerk bir koltuğa oturdumm..

çınar söze girdii''ee berk niye gelmedii ,yoksa araniz mi bozukk''

dedii..

dunki olaylari gormeseydim sozu berk den acisi garibime gidebilirdii..

bende ''buraya geldiğimden haberi yok,söylemessen iyi olur aslinda ''dedimm

çınarin yuzunde bir gulumseme hissettim ama caktirmamaaya calisiyordu ve bu her halinden belliydii..

odadaki sessizliği ben bozdum''elini nu hale getirmeye nasil başardin''dedim..sanki cevabini bilmiyormuş gibi..

o da gözlerimin icine bakarak bana yalaan soyledii''kucuk bi is kazasi ,iste'' dedi..salağin sanki işi varda :))

çınar söze girdi ''ders notlarin yanindaysa alabilir miyim '' dedi.

bende ' tabi'' diyerek cantamdan defterlerimi çikardimm

içimden o anda onunla dalga geçmek geldi ve ''vayyy çınar bey tembel ama not da tutarmiss ''dedim kahkaha attarakk..

çınar sadece sahte bir sekilde gulumsemekle yetindi vee ''lütfen serra ,şu tembellik konuşmalarini açma sonra cok kotu oluyom sana soyledigim laflar ve. yapmaya çaliştigim hareketler geliyo aklima '' dedi..

bennde sustumm ........

ardindan dayanamadii ve ağzindan şu sozler dökuluverdi''serra sana. şu ana kadar yaptigim her sey icin ozur dilerimm''dedi

bennde sadece''onemli değil sadece hayallerimle oynadin ,gururumu kirdin,bana hakaret ettin ve herkezin onunde. kucuk dusurerek rezil ettin''dedim..ağzimdan sadece bu kadari çikmistiiiii..

çınarin gozunden bir damla yaş aktigini  fark ettim,ağlayinca çok masum göruluyordu ayricaaa ....

gözyaşini gormememm icin hemen sildii..
üzülmüştüm...

bu yüzden yanina gidip sarildimm..

ve ortamin havasini değiştirmek için ''ama bende. hak etmiştim yaa boşver'' dedim ..
gülümsedi

bir kaç dakika sessiz oturduk ardindan ben ona dönerek ''sana. tek bir tane soru sorabilir miyim'' dedimm

o da ''sorrr'' diyince

''bahcede etrafimda o kadar guzel kiz varken benn hiç sana bakarmiyim dedin yaa o söylediklerine gerçekten inanarak mı söyledin..

çinar gercekten ciddii konusuyordu bu her. halinden belliydii ''yemin ederim ki sinirle söyledim,hem sen şu ana kadar gordugum en guzel kizsin '' dedi.

bende kahkaha atarak ''en guzel kizmiymisim yalanciya bak sen ''dedim.

omzuna vurarak o da kahkaha

VAMPİR KIZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin