sabah kalktığiimda yağmur hala uyuyorduu...
dün o bana kahvalti hazirlamistii, bu gun ben o na. hazirliycaktim...
kahvaltiupyi bi güzel donattim hani derler ya bi kuş sütü eksik diyee isste aynenn öyleydii sofraa..
yağmurun sevdiği gibi yumurtalı ekmek de yapmıştim çaylaatimizinda demlemistim,menemenden bahsetmiyorum bilee...
öyleydii yani soframiz .......
yağmur kaahvaltiyi hazirladiktan bir kaç dakika sonra geldii zamanlama muhteşemdi..
geldiği zaman yuzunun yikadigi halde gözlerini hala acamiyorduu vee şoyle mirildaniyordu''yumurtali ekmek mi varr ordaa oooo en sevdiğimden''
yerim benm bu kızı ya cok seker..
uyklu hali bile pozitif ...
yağmurla açlar gibi hizli hizli yedikk ..
ohhh ama gercekten doymuştuk..
ben bole dusunirken kaapi caldii geleen çınar ve. mert ti
çınar bir anda söze girdi ''günaydın canım , hadi hazırlaan gidiyoruz ''
ben sasirmis bi sekilde ''nereye. '' dedim
o da ''sürpriz'' dedii..
meraktan çatliycaktim ...
''gecin icerde bekleeyin'' dedim
iceriye geçtikleri anda bende. direkt giyinmeye gittim..
aa önce. banyoya ihtiyacim vardii hemen banyomu yaptim..
sonra ne gitpysem diyen dusunurken iceriye yağmur geldi (kurtarıcı meleeğim) ve bana valizinden onun için aldigim elbiseyi çıkararak
''bunu giymelisin sana çok yakısicagina eminim'' dedii
bende tabii büyük bir zevkle giydim..
saçima biraz daha dağinik dalgalaar ekledik ve cok şik ayakkabi giydimm..
elimede kucuk bir canta aldim özel eşyami ve telefonumunda koyduktan sonra hazirrdiimmmm..
yağmur bana bakarak ıslık çaldı vee ''çok güzel oldun'' dedi..
nedense bu sefer ona. inanmiştim cunku aynaya baktigimda gercekten kendime inanamadim..
yağmura bakarken dudağimi buktum vee ''kusuura baakma artiik sofrayi toplamak da. sana kaldı'' dedimm..
o da '' ooo ben o isi coktan hallettim '' dedi..
ben saskin yuz ifademle''ne. çabuk ''dedim
o da ''mertle '' dedi
gozlerinin ici gulerek...
ona sarildim vee çinara seslendimm
cinarda gelince islik caldi ve ''bu etek boyu ne boyle '' dedi.
ben sasirmistim
o da bunu anlaadi ve ''tamam ama bu son'' dedi..
sonra ciktik evdenn birlikte. arabaya bindik ve deniz kenarinda durduk ordan bi tane fayton durdurdu ve bindikk..
cok guzeldii gercektenn..
sonra tum sehri dolastik resmen ardindan bi buyuk bi binanin onunde durduk ve bana evlenme. teklifi etti ''serra benimle. evlenir misin , evet biraz cabuk oldu hatta evlendirme dairesinin onunda ama yapicak bisi yok '' dedi
ben sevinçle ''evet'' diye haykirdim ..
sonran yuzugu parmagima taktii inanmiyorum gercektwn cok zevkliydii hayallerini kurduğum yüzüktü parmağıma takılannn....
yüzük de takildiktan sonra dugun gunu almaak icin binaya doğru ilerledik binanin onuna geldigimde. tabeleeya hic bakmamistim bile..
ama iyiki bakmamisim cunku o anki saskinligim cok tatliydii...
gunu 3 gun sonraya aldiikk....
cunku hemen buralaardan gitmemiz gerekiyorduu..
gunu aldiktan sonra faytonla beraber deniz kenarina gittik ve arabaya binip eve geldikk ..eve. geldiğimizde mert ve çinar bir kahve icip kalktilar onlar gidince evde.
yağmurla kudurduk resmen once bu gunu kutlamak icin marketten bolca cips ve cikolata aldikk ardindan kahkaaha. vee dugun haylleriyle bunlari tukettik...
cok eğlenceliydii
yarin yorucu bir gun olacağa benziyorduu çunkii dugun alışverissii yapicaktiikkkk..
ayy gercekten cok heycan vericii....
bu yuzden yağmurla uykumuzu iyi alaabilmek icin erkenden yattikk
bu gun de basimi yastiga huzurlu bir sekilde. koymustum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KIZ (TAMAMLANDI)
VampiroSERRA vampir olduğunu annesinden gelen bir mektupla ogrendi(3 yil once onu yılışık bir erkek icin terk edip giden annesi(en azindan basta serra boyle biliyordu)) okullarina yeni gelen yakisikli oglan ise onun zaten karisik olan kafasini iyice karis...