Çınarın dedikleriyle kalbim hizla carpmaya başladii.
çünkü çınar ''abi evet haklisin ama ben o kizi serrayi basta getiricektim murat abiye ama sonradan kizi sevmeye başladim ,yemin ederim ki o kizii ölesiye seviyorum''
abi söze endişeyle kapildii ''o zaman bir kaç gun icinde kaç kurtar kendini yoksa oliceksin'' dedi çınar sadece ''tamamm '' dedi onuda endişeylee adam kapidan çikmak uzere hareket ederken bende hemen merdivenlerden aşağı inip saklandım..
adam geçip gitti beni fark etmeden..
ohhh atlatmistimm..
hemen zile bastimm çınar kapiyi endişeli ve üzgün bi sekilde acti ve bana direkt ''niye buraya geldin seni birinin takip ettiğini falan düşündün mü' dedi.
bir taraftan da. beni iceri cekti.
bende. her seyi bildiğimi söyledim,şaşirdii ve bana sarildii...
sonr bana dönüp''biliyo musun , aslinda ben vampirim ama şu lanet olasi seyden bir türlü kurtulamiyorum'' dedi
o anda. bende. vampir olduğumu soyledim gerci biliyordur amaa içimden soylemek geldi elimi tutarak ''biliyorum,hatta senin hakkinda her seyi biliyorum bilekliği bilee''
aa demek ki o yuzden biz berkle el ele tutuşurken bilekliğime çok bakmisti.
sarıldıkardindan ağlaya ağlaya annemle konuşmamizi ve buradan gitmem gerektiğini söyledimm.
bana sarildii ve gulduu ''iyide biurdan gitmen gerektiğine neden üzülüyosun ki'' diyince sinirlendim
ve burdaki ortami,yağmuru ve onu birakmaak istemediğimi söyledimm..
o da. ciddi tavırlarla ve her seyi goze alabilecek bakislarla soyle dedi
''o zaman bizde beraber gideriz hem zaten ikimiz de. murat abi den kaçmiyo muyuz '' dedi.
aslinda guzel fikirdii...
hatta muhteşem yani
ama annem buna kesinlikle izin vermezdi klasik türk annesi ama. bu huyunu seviyordum..
annem çınarla. kaçtigimi duysa murat denen adamla. anlasip ben sağ birakilmam karsiliginda çınarin yerini söylerdi
ben çınara gülümseyerek döndüm ve ''hiii çok akillisin sen annem beraber kactigimizi ogrenince gelsin kendi oldursun bizi dimi ama ''
dedimm...
çınar kahkaaha atarak ''evlenirsek bi şey diyemez ama dimi ''dedi
nee kulaklarima inanamiyorum...biz çınarla evlenicek miydikk..
icımden ''oooo ne dicek hatta tebrik bile eder'' diye gecirdim aslinda haksiz da sayilmazdim..
yağmuru aradim çınara gelmesini söyledim ve adresi verdim..
yağmur hemen gelirdi çünkü çok merak etmişti..
yağmur gelince yağmura tüm lanlaarimizdan bahsettik ..
bizim adimiza sevindii ama kendi adina uzulmustuu çünkü bensiz kalicaktiii..
yağmura anlaattiktan sonra karnimiz acikmisti eve pizza söyliycektik ki kapı çaldı gerçektwn çok korkmuştumm..
çınar kapiya bakmaak için kalkti onun ardindan bende kalkinca bana. kizdii ''neymiss kiz basima ben niye kalkiyomusumm,ustelik çok tehlikeliymiş''
icimden '' cok sacma '' diyerek oturdum..
çınar kapiyi açtiginda iceri mert girdii..aa onu meğerse yağmur çağırmış.
yağmurun cagirsigina hic sasirmadim acikcasi..
çınar onada planlarimizi hemeen 2 dakikada anlaattii..
çınarda çok heycanli duruyorduu..
çınar elimi tutup artik bundan sonra murat abiye karşı iki ayrı yabancı olarak değilde ''karı koca olarak mücadele edicezz '' dedii
izin isteyerek tuvalete gittim ve bilekliğim yardimiyla anneme çınarla bütün planlarimizdan bahsettim ...
cunku annemle. konusmak bana. iyi geliyorduu
bi de annem ilk tespitimde yanilmadigimi ve çınarla kaçtigimda bacaklaarimi ayricagini soyledii ama artik bacak ayirma. konusu bitmiştiii çünkü evleniyordukkk
annemle konuştuktan sonra rahat etmiştim çünkü anneminde. evlilik icin onayini almistimm....
oraya gidiyordum kii yağmurun çınara tavsiyeleer verdigini duydum mesela çınar bana evlenme teklifi etmeliymiş...
ahhh nee guuzell......
yemekten sonra arabasiyla bizi eve çınar birakti...
eve gider gitmez yağmurla hemen uyiycaktikkkkk......
oylede oldu zaten, gider gitmez hemen ustumuzu değiştirip yatik...
bu akşam başimi ilk defa yastiga huzurlu bir sekilde koymuştum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR KIZ (TAMAMLANDI)
VampirSERRA vampir olduğunu annesinden gelen bir mektupla ogrendi(3 yil once onu yılışık bir erkek icin terk edip giden annesi(en azindan basta serra boyle biliyordu)) okullarina yeni gelen yakisikli oglan ise onun zaten karisik olan kafasini iyice karis...