Bebek Katili\Dayı Katili

96 6 2
                                    

Meraba arkadaşlar.Ben ruhi necet.Mutlak olmayan kaderde mutlak olmayan olaylar vardır.Bu hikayelerin biri Dayı Katilidir...
Dayı katili öyküsü:
Nestursimitasıvasti ailesi suikaste uğramış,Sadece uvuvevve ve dayısı
Jean kalmıştır.Dayısıyla uvuvevve nin arası çok iyidir, ama çohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fazla.Uvuvevve büyünce dayısıyla dostluğu aşka dönüştü.Şaka,DÜNYANIN EN BÜYÜK NEFRETİNE DÖNÜŞTÜ.Her ikiside evde taramalıyla dolaşmaktadır.Şanslı olan vurulmaz o derece amk.Her ikiside birbirini boğmaya çalışıyor ve birbirlerine türlü türlü işkenceler işkenceler yapıyorlardı.Misal basenleri telefonlarından anime bölümlerini siliyorlardı.
Uvuvevve: ulan seni ananı sikam,charanın bıcahı götüne girsin!!
Jean:Fuck you mother fucker you are a son of bitch!!!!!
Günler günleri kovaladı.Bi gün uvuvevve komşunun çocuğu saitamayı
dayısını öldürmesi için tuttu.Ve saitama onun AĞZINA SIÇTI!!!!!!
Dayısını öldürdükten sonra piskolaşır,türkiyenin dört bir yanından
dayı toplayarak evinde işkence eder.Ama polisten kaçamaz.Polislerde ondan kaçamaz.Uvuvevve hepsini öldürdükten sonra adını Şahan Gölbahar koyarak kaçar.................
Bu hikayeden alınan ders Şahan gökbaharla asla selfi çektirmeyin yoksa adresinizi bulup dayınızı kaçırıp işkence eder.

Korku Hikayeleri Türkiyede!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin