#9

378 29 1
                                    

6.22

Probudila mě zpráva od Petry: ,,Nevadilo by ti kdybych si dneska sedla k Jakubovi a už tam zůstala?😘😘"
,,Wtf?! Jak zůstala?" Nechápala jsem.
,,Co? Ale pro mě za mě.." Odpověděla jsem jí.
,,No. Jak jsem s nim byla na tý zmrzlině tak jsme se dali dohromady.😄💕💕💕💕 Jsem šťastná!💕💕 Ale neboj. Mě budeš mít vždy nablízku. Budu sedě v tý prázdný lavici za tebou.😉😆😆"
,,Wow. Aha." Odpověděla jsem jí a šla si dát snídani.

,,Nazdar sestro!" Pozdravil mě bratr když přišel do kuchyně.
,,Nazdar." Odpověděla jsem mu a zakousla se do chleba.
,,Ty jo, ty jsi nějaká protivná..vlastně to jsi furt." Zazubil se na mě.
,,No ještě abych nebyla! Ve škole je člověk, kterýho když jen slyšim, už mám zkaženou náladu.. a ještě do toho budu sedět sama." Řekla jsem a zamračila jsem se.
,,Jo? A co ta Petra? Ta na tebe kašle?" Zeptal se mě.
,,Jako jo. Se dala dohromady s Jakubem tak teď budou sedět spolu a mě nechá samotnou.. super!" Napila jsem se čaje.
,,Děláš jak kdyby ti to vadilo. Si stejně budeš většinu času jenom číst prosim tě." Protočil očima Jonáš.
,,No to sice jo ale ten Martin si pořád něco zapomíná a většina učitelů má v oblibě pořád přesazovat.. Takže když něco nebude mít tak půjde ke mě. Protože sedím sama.."
,,A to tam nikdo sám už nesedí?"
,,Jo sedí. Ale to je tak trochu divnej člověk takže je dobrý že sedí sám." Zvedla jsem se a šla odnést talíř a hrnek a vydala se do koupelny. Tam jsem se oblékla, vyčistila si zuby, trochu se namalovala a vydala jsem se do školy.

Vcházím do třídy a Petra už sedí u Jakuba a oblejzají se tam. Krásný pohled. Přeju jim to ale toto si můžou nechat na jindy. Třeba na ven..

Sedla jsem si do lavice a připravila se na hodinu. Máme Chemii. Můj oblíbený předmět. Ne! Kecám.. (Haha:DDD)

Zazvonilo. Minutu po zvonění přišel Martin. Blbeček. Určitě zaspal.

,,Dobrý den!" Vešla do třídy učitelka na Chemii.
,,Dobrý den!" Pozdravili jsem sborově.

Hodina utíkala docela rychle jenže asi 7 minut před koncem začala učitelka vyprávět...
,,Milí žáci, do příští hodiny, což je v pátek, si připravíte prezentaci na toto téma." Ukázala na tabuli. ,,A aby vám to lépe šlo, budete ve dvojicích, tak, já sedíte."
,,A co když někdo sedí sám?" Zeptal se Martin.
,,A vy jste sám, Carev?"
,,No jo. Nikoho vedle sebe jako nevidim." Rozhodil rukama.
,,Nebuďte drzý! Jordánová vy sedíte sama?" Zeptala se mě učitelka.
,,Ano. Ale já to radši udělám sama. Bude to dobrý." Začala jsem se vyhýbat faktu, že budu muset dělat prezentaci s Martinem.
,,Ne. Budete pěkně ve dvojicích. Takže si píšu Carev a Jordánová."
,,No to snad ne!" Vykřikla jsem na celou třídu.
,,Ty vole.." Ozval se Martin.
,,Vy chcete poznámku nebo co že se tak projevujete?" Zvýšila na nás hlas učitelka.
,,Ne." Odpověděli jsme jednohlasně.

Celý den jsem měla zkaženej nic horšího už být nemůže..nebo ano?

Jdu ze školy. Poslouchám písničky když tu náhle..
,,Heeej?!" Volaly na mě nějaký dvě černovlásky.
,,No?"
,,Ty jsi ta špína co se líbala s Martinem?" Řekla starší černovláska.
,,No dovol! Kolik ti je? Uklidni se jo?" Řekla jsem se zvýšeným hlasem.
,,14. Dej Martinovi pokoj je náš!" Zvýšila na mě hlas.
,,Já vám ho neberu! A upřímně? Vás by nechtěl. Jo a nezdržujte mě. Jdu domů! Páčko!" Zamávala jsem jim a šla dál poslouchat písničky.

Přišla jsem domů a o vše jsem se podělila s Jonášem.
,,No hlavně že tě třeba nenapadly nebo tak."
,,To by si nedovolily." Mávla jsem rukou.
,,Ale jo. Tihle fanatici jsou strašní."
,,Prosim tě.." Opět jsem mávla rukou když najednou mi přišlo upozornění z facebooku. Odemkla jsem mobil a šla jsem se kouknout co se děje.
Martin Carev vám odeslal/a žádost o přátelství.
,,No fuj!" Vyjekla jsem.
,,Ježiš! Jsem se lekl. Co je?" Zeptal se mě Jonáš.
,,Martin si mě chce přidat do přátel..." Protočila jsem očima.
,,Ooou, cítím lásku. Ne, kecám. Mu to nepřijímej ne?"
,,Bohužel musím. Mám s nim dělat prezentaci." Řekla jsem otráveně a klikla jsem tlačítko Přijmout.
Najednou mi přišla zpráva.
,,Nazdar hele stavíš se u mě zítra nebo já u tebe?"
,,Ty u mě v 15.30." Odepsala jsem s neochotou.
,,Ok.😃"
Zamkla jsem mobil když mi opět cinklo upozornění.
Uživatel Martin nastavil vaši přezdívku na Ta co mě nemá ráda🙈.
,,Dement!" Pomyslela jsem si a nastavila jsem si jeho přezdívku na Blbeček😤.

Co se škádlívá, to se rádo mívá Kde žijí příběhy. Začni objevovat