Тридесет и осма глава

1.3K 54 2
                                    

-Принцесо, хайде ставай- говореше Тими и ми теглеше завивката.-Хайде, че ще закъснеем.- повтаряше.

-Тими, спи ми се- измрънках и отворих очи.

-Знам, че ти се спи, но училището те чака- каза и ме целуна по челото.- Хайде ставай.

-Добре- примирих се и станах. Целунах го по устните и му се усмихнах. Отидох и влязох в банята.

-Да ти приготвя ли закуска?- попита през открехната врата.

-Да. Тими искаш ли днес да дойдеш с мен на училище?

-Какво ще правя там?

-Хайде де, госпожите питат за теб. Моля те.- помолих се и се показах на вратата

-Ужасна си. Как да ти откажа- попита с усмивка и ме целуна.

-Не можеш, защото съм твоята принцеса и ме обичаш повече от всичко- казах и го прегърнах.

-Така е.- и ме целуна нежно.- Хайде, обличай се и да тръгваме.-  каза и отиде да се облича. Извадих тениска и къси панталонки и бельо и седнех на леглото. 

-Някой път ще ти изключа алармата и цял ден ще спим- измърморих си под носа и се усмихнах.

-Ще навия алармата на телефона- каза и седна до мен и започна да си обува дънките, който стояха в гардероба ми. Винаги  имаше дрехи в моя гардероб, който бях скрила от мама. Правех така от около година и половина. -Преди се притеснявах какво ще стане ако майка ти видеше моите боксерки в твоя гардероб до розовите ти гащички.- каза и се усмихна.

-Веднъж ги видя- признах му докато закопчаваше сутиена ми.

-И какво стана?

-Казах, че сигурно съм ги прибрала по погрешка и са на брат ми.

-И?

-Нищо, тя ги извади и ги занесе в стаята на Тоби.

-А после?

-Докато къщата беше празна, аз отидох и си ги прибрах обратно.

-Прибрала си си ги? 

-Да, прибрах си ги.- и го погледнах- Какво?- усмихваше се.

-Нищо. Харесва ми,  че си  си прибрала твоите боксерки.

-Те са твои, а не мои.

-Нали знаеш, че всичко мое всъщност е твое- каза и се приближи до лицето ми.

-Знам, а ти нали знаеш, че съм твоя- казах на няколко милиметра от лицето му.

-Да, ти си само моя и на никой друг- усмихна се и ме целуна. Преплетох пръстите си около вратът му и отвърнах на целувката.- Хайде обличай се-  каза и се отдели от мен.

Just friendsWhere stories live. Discover now